خانواده

7 ایده لباس های زمستانی برای مردان ترند 2024

کشور چهار فصلی مثل ایران که زمستان های سردی را دارد؛ یکی از نیازهای اولیه در این فصل داشتن یک کمد از لباس های زمستانی برای مردان شیک پوش می‌باشد. اما نحوه ست کردن از داشتن یک لباس شیک مهم تر است. ما در اینجا ترندهای 2024 را برای یک استایل جذاب بررسی خواهیم کرد، با تلنگر همراه باشید.

به گزارش تلنگر؛ با توجه به اینکه فصل زمستان با پوشیدن چند لایه سعی می‌کنید خودتا را گرم نگه دارید؛ اما باید یک ست جذاب لباس های زمستانی برای مردان را بلد باشید تا نشان دهنده شخصیت شما در محل حضورتان باشد. اما اگر به آن عادت ندارید، ممکن است در ابتدا چیدن لباس‌های خود کمی دشوار باشد. به هر حال بهتر است یک پیش زمینه داشته باشید. پس توصیه ما به شما این است که تا پایان این مطلب همراه تلنگر باشید. با این ۷ ایده لباس های زمستانی معمولی برای پسران، ایده های بسیار خوبی در مورد نحوه لباس پوشیدن برای زمستان خواهید داشت. از نحوه پوشیدن ژاکت های پف دار گرفته تا ست های گران قیمت تا کت های غیررسمی، همه را در اینجا پوشش داده ایم.

ایده لباس زمستانی برای مردان 5

ایده لباس زمستانی برای مردان 7

ایده لباس زمستانی برای مردان 7

ایده لباس زمستانی برای مردان 7

بارونی مردانه

ست خیابانی مردانه

پالتو پشمی مردانه

ایده لباس زمستانی برای مردان

ایده لباس زمستانی برای مردان

ایده لباس زمستانی برای مردان

ایده لباس زمستانی برای مردان

7 ایده لباس زمستانی برای مردان ترند 2024

7 ایده لباس های زمستانی برای مردان ترند 2024

 

انتخاب لباس بیرونی هم سنتی‌گرایان و هم هیپ‌بیست‌ها. و چه کسی می تواند آنها را سرزنش کند؟ خطوط بلند، جزییات کم، و سیلوئت شیک، کت پشمی استاندارد شما را به انتخابی همه کاره و شیک تبدیل می کند. بعلاوه، به لطف خواص طبیعی پشم برای جذب رطوبت، یک روکش لایه ای عالی برای برف آماده می کند، اگر کت های فنی سبک شما نیستند.

شلوار جین Selvedgeایده لباس زمستانی برای مردان 3

ایده لباس زمستانی برای مردان 1

جین و ژاکت جلو دکمه دار

جین و کاپشن

جین و کاپشن

برای مردان، سبک در هوای سرد به بافت بستگی دارد. مورد مشخص: شلوار جین سلوی. در مقایسه با «مارک‌های تجاری» استاندارد شما، اکثر شرکت‌های تولید کننده شلوار جین از فرآیندهای شیمیایی ساینده خودداری می‌کنند، و انتخاب می‌کنند که جین خود را به آرامی بشویید (تعادل ظاهر ناهموار با راحتی پارچه) یا حتی آن را ۱۰۰٪ «خام» بگذارند. تنومند با شیب کامل، نیاز به شکستن). این شلوار جین سلفی محکم همراه با “لبه خود” مهر و موم شده در داخل لبه هر جفت، دوام، سبک و پارچه ضخیم را برای جلوگیری از سردترین بادهای زمستانی ارائه می دهد.

کلاه بانیکلاه بانی مردانه

این یک مفهوم ساده از ترند لباس های زمستانی برای مردان است. ست کردن یک کلاه بافت بانی با لباستان که با آن سر خود را نیز می‌پوشانید. کلاه بانی زمستانی به سادگی یافت می‌شود. کلاه‌ های بانی یکی از مدل‌های محبوب در دسته کلاه‌های زمستانی هستند. آن‌ها به دلیل طراحی‌های منحصر به فرد و گرم بودن، مورد علاقه بسیاری از افراد قرار گرفته‌اند. کلاه‌های بانی در انواع رنگ‌ها و الگوها وجود دارند، بنابراین شما می‌توانید کلاهی را که به سبک و ذائقه شخصیتان می‌خورد، انتخاب کنید. با کلاه بانی، علاوه بر گرم نگه داشتن سر و گوش‌ها، می‌توانید به استایل خود جذابیت بیافزایید.

چکمه های چرمی

پایه و اساس هر کمد از لباس های زمستانی برای مردان در فصل پاییز و زمستان چکمه چرم است چرا که هنگامی که یک جفت چکمه چرمی محکم را می‌پوشید، فوراً احساس قدرت و آمادگی برای مقابله با جهان می‌کنید. این سبک از چکمه با هزاران سال تاریخچه ظرافت در دوخت، چکمه چرمی صاف کلاسیک انتخاب مناسبی برای کفش های کاربردی، شیک و ضروری در هوای سرد است. به عبارت ساده، هیچ دلیلی وجود ندارد که در لباس های زمستانی برای مردان یک جفت چکمه چرمی نباشند.

شلوار ورزشی و گرمکنست راحتی مردانی زمستانه

هنگامی که دما کمی کاهش می یابد، طبیعی است که به دنبال یک شلوار گرمکن راحت باشید. وقتی تب کابین (Cabin Fever) شروع می‌شود یا باشگاه فرا می‌رسد، خوشحال خواهید شد که به دنبال چیزی با یک مد به روز در بین لباس های زمستانی برای مردان باشید. آن ها همچنین عایق عالی در برابر سرما هستند. در صورتی که ظاهر زمستانی شما نیاز به کفش های کتانی داشته باشد . برای تطبیق پذیری شیک در تمام آب و هوا، شما یک شکست ناپذیر دارید.

ژاکت کشبافایده لباس زمستانی برای مردان 9

ایده لباس زمستانی برای مردان 9

جای تعجب نیست که شمال اروپا می داند چگونه برای سرما لباس بپوشد. شکل ۱: ژاکت بافتنی با کابل. این ژاکت‌های پیچیده (که در اصل بافتنی‌های «آران» نامیده می‌شوند، اولین بار توسط ماهی‌گیرانی که در آتلانتیک شمالی شجاعت می‌کنند، معروف شده‌اند) به یک غذای اصلی برای مردان در سراسر جهان تبدیل شده‌اند.

در حالی که ژاکت ها به اشکال مختلف وجود دارند، “ژاکت ماهیگیر” نمادین قدیمی به ژاکت های یقه ای ساخته شده از پشم بره ضخیم و طناب دار اشاره دارد. البته بهتر است در بین لباس های زمستانی برای مردان یا استایل کلاسیک را انتخاب کنید، یا یک ژاکت کش بافت پشمی یقه شالی را امتحان کنید تا استایل خود را به رخ بکشید.

جوراب پشمی

در زیر انجماد، جزئیات مهم هستند. حتی با ضخیم‌ترین چکمه‌های چرمی، پیگ‌های کوچک شما به بازار می‌روند، مگر اینکه از جوراب‌های جدی حمایت کنید. در حالی که هیچ چیز بهتر از جوراب‌های قلاب‌بافی مادربزرگ نیست، جوراب‌های پشمی درشت از برندهای آمریکایی و ژاپنی با یخ زدگی مقابله می‌کنند.

ژاکت  بامبرایده لباس زمستانی برای مردان 4

هیچ لیستی از لباس های زمستانی برای مردان بدون ژاکت بامبر یا MA-1 کامل نیست. ژاکت بامبر MA-1 که از جنس نایلون با آستر ساخته شده است، یکی از نمادی ترین لباس های زمستانی برای مردان در استایل خیابانی در جهان است. ژاکت بامبر یک لباس بیرونی کوتاه است که در قسمت کمر با کش کمی تنگ‌تر می‌شود. دارای زیپ جلو و غالباً دارای چهار جیب کاربردی در قسمت بالا و کنار آن است. ژاکت Bomber معمولا از جنس چرم، پلی استر، نایلون، جین، پنبه و جیر ساخته می‌شود. عایق منعکس کننده گرما و پوسته نایلونی از موارد مثب آن به حساب می‌آید.

در حالی که ژاکت Bomber جزو لباس های ارتش در طول جنگ جهانی اول (۱۹۲۷ – ۱۹۳۱) بود، اما به تدریج به کمد لباس غیرنظامیان نیز راه یافت. مدل MA-1 از جنس نایلون با آستر (۱۹۵۸) یکی از محبوب ترین مدل های این ژاکت در کشورهای مختلف است.

هودی

شاید در سال ۲۰۲۴ آخرین گزینه ما هودی باشد. یک لباس گرم کلاه‌دار محبوب که به عنوان یک لایه مکمل در روزهای یخبندان هیچ چیز جایگزین آن نمی‌شود. یک هودی ضخیم همراه با هر نوع روپوش دیگر ازجمله کت یا پالتو مردانه برای آب و هوای سرد، لباسی است دم دستی که جایگزین آسانی برای لباس‌های گران قیمت و دست و پا گیر می‌تواند باشد. برای ست کردن کامل لباستان، از رنگ های یکدست و پشم های پنبه ای سنگین استفاده کنید.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x