اجتماعیخانواده

کره بدن، نرم کننده و خوشبو کننده پوست

کره ی بدن برای خانم های جوان و سخت پسند همیشه انتخاب اول است، چرا که کره بدن، خوشبو کننده و نرم کننده عالی برای پوست های حساس و خانم های خوش سلیقه است.

به گزارش تلنگر؛ رسیدگی به زیبایی و سلامت در بین خانم های جوان از اهمیت ویژه ای برخور دار است، چراکه زیبا بودن، امروزه بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است، مخصوصا زمانی که بحث زیبایی پوست و خوشبو بودن فرا برسد، همه به دنبال بهترین مواد بهداشتی از جمله لوسیون های خوشبو کننده، همچون کره بدن هستیم.

کره بدن چیست؟

کره بدن یا بادی باتر (Body Butter) یکی از بهترین محصولات آبرسان برای پوست‌های بسیار خشک است. کره بدن از مواد طبیعی مانند کره کاکائو، کره انبه، روغن نارگیل، شی باتر و کره درخت روغن قلم تهیه می‌شود که مرطوب‌کننده‌‌هایی مناسب و قوی برای پوست بدن هستند. علت استفاده از نام کره برای این محصول قوام بالا، چسبندگی و غلظت زیاد آن در اثر فشرده‌ شدن دانه‌ها برای استخراج روغن از آنها است.

فواید کره بدن

بهتر است بدانید کره بدن دارای ترکیبات طبیعی بوده و هیچ مواد شیمیایی در آن به کار نرفته است. بادی باترها مناسب ماساژ، مراقبت از پوست و پاکسازی مناسب هستند البته فواید دیگری نیز دارند که مناسب دست و بدن می‌باشد:

مرطوب کننده قوی

کره بدن را می‌توان به عنوان یک آبرسان برای تمام بدن استفاده می‌شود برای نتیجه بهتر می‌توانید آن را بعد از حمام استفاده کنید زیرا پوست بدن مرطوب بوده و با این کار کره بدن همانند یک محافظ پوست شما را تقویت می‌کند.

جلوگیری از خشکی و زبری پوست دست

اگر با موادی سر و کار دارید که باعث آسیب به دستان شما شده است و آنها را زبر و خشک کرده است اصلا نگران این موضوع نباشید زیرا با استفاده کم از کره بدن می‌توانید دستتان را نرم و لطیف کنید بهتر است برای نتیجه بهتر دستان شما تمیز و دور از آلودگی باشد تا تاثیر آن را کاملا متوجه بشید.

ترمیم جای زخم

یکی از فواید عجیب و باور نکردی کره ی بدن کمک به ترمیم جای زخم و اسکار شدن (مانند جای زخم، جوش روی بدن) پوست می‌کند. بادی باتر حاوی ویتامین‌های مغذی و اسید‌های چرب بوده که کمک به تغذیه و احیای پوست کرده و باعث ترمیم سریع پوست و جای اسکار می‌شود.

مناسب ترک‌های پا

اگر پاهایتان دارای ترک و خشکی می‌باشد بهتر است از بادی باتر هنگام شب قبل خواب استفاده کنید برای نتیجه بهتر می‌توانید جوراب نخی بپوشید و صبح روز بعد پاهای نرم و لطیف داشته باشید.

خوش بو کننده پوست بدن

فواید کره بدن

کره بدن دارای رایحه های متفاوتی است، که انتخاب هر کدام از این رایحه ها به سلیقه و ذائقه شما بستگی دارد. از ویژگی های خوب کره ی بدن به همین قابلیت خوشبو کنندگی آن می توان اشاره کرد که با خیالت راحت از آن استفاده کنید و همیشه بوی دلخواه و مطبوعی بدهید.

برطرف کننده سیاهی آرنج و زانو

استفاده روزانه از کره بدن کمک به کاهش تیرگی و لکه‌های بدن شده و بدن شما را زیباتر می‌کند.

مناسب پاک کردن آریش

کمی از این محصول را روی پد آرایشیتان بمالید و آرایش خود را به راحتی پاک کنید شما‌ می‌توانید کره بدن را برای پاک کردن خط چشم، ریمل‌های ضد آب، رژ لب‌های ماندگاری بالا استفاده کنید.

ترمیم موهای سر

شاید برایتان تعجب آور باشد که کره بدن را آیا می‌توان برای موها استفاده کرد یا خیر؟ پاسخ ما به شما این است که اگر موهای خشک و زبر دارید که در اثر رنگ کردن مکرر آسیب دیده است می‌توانید  قبل از حمام مقدار کمی از کره بدن را روی دست خود مرطوب کرده و آن را روی موهایتان بمالید سپس با آب گرم بشویید. شما پس از استفاده می‌بینید که موهایتان چقدر نرم و حالت ابریشمی به خود گرفته است.

با کره بدن خطوط ریز و چروک گردن و لب‌ ها را از بین ببرید

از این محصول می‌توانید در نواحی خط گردن یا لب‌ها نیز استفاده کنید. کافی است مقدار کمی از کره را بین انگشتان خود گرم کنید و به آرامی از سمت سینه به سمت گردن ماساژ دهید یا در صورت نیاز به جای بالم لب استفاده کنید.

ترکیبات کره بدن

در ترکیبات کره بدن از انواع کره‌های شی (شی باتر)، کره کاکائو و کره انبه استفاده می‌شود و هر محصول بسته به فرمولاسیونی که دارد، خواص متنوعی خواهد داشت.

اما آبرسانی قوی به بدن ویژگی مشترک تمام انواع کره‌های بدن است. ترکیبات کره بدن به گونه‌ای است که این محصول فقط برای بدن قابل استفاده است و به هیچ وجه نباید به عنوان مرطوب کننده صورت مورد استفاده قرار گیرد.

نحوه استفاده از کره بدن

کره بدن با عملکرد بنیادی و خاصیت جادویی خود، انقلابی باور نکردنی در زمینه مراقبت از پوست بدن شما محسوب می‌شود. کافی است این فراورده را طبق اصول استاندارد استفاده نمایید تا متوجه تاثیر شگفت انگیز آن بشوید:

  • کره بدن جذب بسیار سریعی دارد و به محض استفاده تاثیر قابل مشاهده‌ای خواهد داشت.
  • بر خلاف بعضی انواع لوسیون‌های بدن، بادی باتر یا کره بدن از خود هیچ گونه چربی روی پوست باقی نمی‌گذارد. تمام کاری که این محصول انجام می‌دهد مرطوب کنندگی بسیار قوی است.
  • این محصول را باید هر بار پس از استحمام، روی پوست تمیز قرار داد تا مانع از خشکی پوست بر اثر شسته شدن با مواد شوینده شود.

معرفی انواع کره ی بدن

کره ی بدن انواع مختلف دارد که شما با مراجعه به  فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی با تنوع زیادی روبه رو خواهید شد آن هم در قیمت های متفاوت و بنا بر سلیقه و قدرت خریدتان می توانید تهیه کنید.

 کره بدن Shea بادی شاپ

برند انگلیسی بادی شاپ، یکی از پرچمداران تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی در اروپاست که حالا در بیش از پنجاه کشور دنیا نمایندگی‌های فروش معتبر خود را راه اندازی کرده است. اصلی‌ترین دلیل محبوبیت این برند استفاده از ترکیبات و رایحه‌های طبیعی در تولیدات است، که به همان نسبت میزان اثر گذاری بیشتری هم دارند.

 کره بدن بی یلندا

 کره بدن بی یلندا

کره بدن بی‌یلندا فقط یک مرطوب کننده عادی نیست، چرا که شما با خرید این محصول که بدون تست حیوانی و آسیب رساندن به موجودات دیگر تولید شده، قدمی بزرگ در جهت حمایت از حیوانات برداشته‌اید.

صبر کنید، این تمام ماجرا نیست! محصول فوق حاوی نارگیل و بتاکاروتن می باشد، دو ترکیب مفید در از بین بردن التهاب و خارش بدن، در کنار ماده ای که مقاومت پوست را برابر اشعه خورشید افزایش می‌دهد.

کره بدن اویتا

این کره بدن آلمانی حاوی توت آکایی، کره کاکائویی، روغن نارگیل و شی باتر است. توت حاوی مقادیر زیادی آنتی‌اکسیدان می‌باشد؛ همان ماده‌ای که با از بین بردن رادیکال‌های آزاد در کاهش چروک نقش مهمی دارد.

کره بدن شون

این کره ی بدن بی‌شک بهترین بادی باتر بازار در ایران است. این محصول حاوی شی‌باتر و عصاره لیمو شیرین است که در کنار ویتامین‌های A,C و E توانایی بازسازی سلول‌های پوستی و محافظت از پوست در برابر اشعه فرابنفش را دارد. شما با قرار گرفتن در زیر نور خورشید، مقادیر زیادی از اشعه‌های UVA و UVB را جذب می‌کنید که کم ترین ضرر آنها آفتاب سوختگی است!

انتهای مطلب/آ.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x