سلامت

دکتر علی بزازی کنشگر و فعال پیشرو در حوزه گردشگری سلامت در مرکز همایش بین المللی سازمان صداسیما توسط وزیر میراث فرهنگی و گردشگری مورد تقدیر قرار گرفت

دومین کنگره و نمایشگاه بین المللی بیمارستان های خصوصی (IPH ۲۰۲۳) در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما، تهران، ایران از ۲۵ تا ۲۸ تیرماه ۱۴۰۲ برگزار می شود. این نمایشگاه رویداد مهمی برای صنعت بهداشت و درمان ایران بود که فرصتی برای انتقال تجارب بین المللی، آشنایی با فناوری های جدید و توسعه روابط با شرکت های گردشگری پزشکی فراهم کرده است.

دومین همایش و نمایشگاه بین المللی بیمارستان های خصوصی (IPH ۲۰۲۳) از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ تیرماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما در تهران برگزار می شود. این نمایشگاه یک رویداد مهم برای صنعت پزشکی ایران بود که فرصتی برای انتقال تجربیات بین‌المللی، آشنایی با فناوری‌های جدید و ایجاد روابط با شرکت‌های گردشگری پزشکی فراهم کرد.

متخصصان پزشکی از سراسر جهان، از جمله بیمارستان ها، متخصصان و رهبران صنعت پزشکی، در این کنفرانس گرد هم آمدند تا دانش و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند. هدف از این کنفرانس ایجاد بستری برای متخصصان مراقبت های بهداشتی برای تبادل ایده ها و بهترین شیوه ها به منظور بهبود کیفیت ارائه مراقبت های بهداشتی و بهبود نتایج بیماران است.

IPH ۲۰۲۳ فرصتی برای کسب تجربه بین المللی و به روز ماندن با آخرین پیشرفت ها در ارائه مراقبت های بهداشتی فراهم کرد. در این رویداد یک پنل تخصصی با حضور کارشناسانی از سراسر جهان و کارگاه‌های آموزشی برگزار شد تا در مورد آخرین پیشرفت‌ها و دانش روز در زمینه سلامت و درمان بحث شود.

بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، کلینیک‌های تخصصی، شرکت‌های تجهیزات پزشکی و دارویی، شرکت‌های خدمات گردشگری پزشکی، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان مخاطبان اصلی این رویداد هستند که در نمایشگاه و برنامه‌های همراه آن شرکت می‌کنند.مراسم افتتاحیه رسمی IPH ۲۰۲۳ با حضور وزیر گردشگری، معاون وزیر بهداشت، اعضای کمیته بهداشت و درمان شورای اسلامی، رئیس مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی (HTDC) و سفرا برگزار شد. و مهمانان از داخل و خارج.

دکتر علی بزازی کنشگر و فعال پیشرو در حوزه گردشگری سلامت در مرکز همایش بین المللی سازمان صداسیما توسط وزیر میراث فرهنگی و گردشگری مورد تقدیر قرار گرفت

یکی از نکات برجسته رویداد IPH، حضور TebMedTourism،   یک شرکت معتبر گردشگری سلامت در ایران است که خدمات گسترده ای را به بیماران خارجی متقاضی درمان باروری ارائه می دهد. مدتوریسم با کمک پزشکان متخصص ایرانی، فناوری نوین باروری و خدمات جامع این شرکت، جایگاه برجسته ای را در زمینه درمان باروری نه تنها در منطقه بلکه در سراسر جهان به دست آورده است.

به منظور آسان‌تر کردن روند درمان برای بیماران و خانواده‌هایشان، ما خدمات باروری با کیفیت بالا را در قالب بسته‌های فردی متناسب با نیازهای مشتریانمان و همچنین ویزای پزشکی، اقامت، مترجم و غیره ارائه می‌کنیم. ما همچنین خدمات غیر پزشکی ارائه می دهیم. خودتو راحت کن

در مراسم رسمی IPH ۲۰۲۳، توریسم طب مد با افتخار موفق به دریافت نشان سیمرغ پیشروی پزشکی در گردشگری سلامت در ایران شد. حضور TebMedTourism در IPH ۲۰۲۳ و به رسمیت شناخته شدن آن به عنوان یک بازیگر پیشرو در بخش گردشگری پزشکی، گواهی بر تعهد این شرکت به ارائه خدمات پزشکی عالی به بیماران خود و توسعه این صنعت در ایران است.همچنین در نمایشگاه IPH گردشگری پزشکی، پنل تخصصی (سمینار) با موضوع «تجربه بین المللی در درمان ناباروری» را در نظر گرفتیم. اعضای پنل متشکل از کارشناسانی از ایران و کشورهای مختلف، نظرات و تجربیات خود را در مورد آخرین تحولات در زمینه درمان ناباروری با حضار به اشتراک گذاشتند. این بحث اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شرکت کنندگان قرار داد و آنها را قادر ساخت تا درک بهتری از چالش ها و فرصت های مرتبط با زمینه باروری جهانی به دست آورند.

رویداد IPH به بازیگران کلیدی صنعت گردشگری و گردشگری سلامت، از جمله ارائه‌دهندگان خدمات و تولیدکنندگان مرتبط با صنعت مراقبت‌های بهداشتی، فرصتی برای نمایش توانایی‌های خود، ایجاد نام تجاری و بازاریابی تخصص خود برای دیگران فراهم می‌کند.

دکتر علی بزازی کنشگر و فعال پیشرو در حوزه گردشگری سلامت در مرکز همایش بین المللی سازمان صداسیما توسط وزیر میراث فرهنگی و گردشگری مورد تقدیر قرار گرفت

این کنفرانس طیف گسترده ای از موضوعات درمانی از جمله نقش سلامت دیجیتال و هوش مصنوعی در مراقبت های بهداشتی، بهبود کیفیت و اعتبار، برندسازی و بازاریابی در صنعت مراقبت های بهداشتی، استراتژی های پایداری، بهبود کیفیت و ایمنی و جهانی را پوشش خواهد داد. استانداردهای مراقبت های بهداشتی شامل طراحی و زیرساخت خدمات مراقبت های بهداشتی، ساختمان ها و طراحی بیمارستان ها، زنجیره تامین و تدارکات و بیمارستان های هوشمند است.

انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x