سینما و تئاتر

تاریخ انتشار سن پطرز بورگ 2 + بازیگران و عوامل

پیمان قاسم خانی نویسندگی سن پطرزبورگ دو را برعهده گرفته و این سریال در سال آینده روی پرده خواهد رفت.

به گزارش تلنگر؛ فیلم سینمایی پرطرفدار و جذاب سن پطرزبورگ ساخته «بهروز افخمی» و نوشته پیمان و «مهراب قاسمخانی»، در زمانی که به نمایش درآمد، به یکی از فیلم‌های پرطرفدار جمع‌آوری در بین بینندگان تبدیل شد.

در جدیدترین اخبار جدید سینمای ایران نیز اعلام شده که «حمید اعتباریان»، تهیه‌کننده سن پطرزبورگ، درباره قسمت دوم این فیلم صحبت‌هایی انجام داده است. «اعتباریان» که اخیراً تهیه‌کنندگی فیلم ماساچوست به کارگردانی «محمدحسین لطیفی» را به عهده داشت، در آغاز گفت:

با توجه به اینکه در حال حاضر بیشتر بازیگران درگیر ایفای نقش در پروژه‌های دیگر و یا در خارج از کشور هستند، هنوز موفق به انعقاد قرارداد با بازیگران نشده‌ایم؛ اما فیلمنامه را به چند بازیگر ارائه داده‌ایم تا آن را بخوانند و در صورت تمایل به ایفای نقش، بلافاصله شروع به تولید ماساچوست در تهران خواهیم کرد و همه صحنه‌ها را در تهران فیلمبرداری خواهیم کرد.

او در ادامه درباره فضای ماساچوست توضیح داد:

ماساچوست، مانند سن پطرزبورگ که قبلاً تهیه کرده بودم، یک اثر شیرین و داستانی متفاوت و با کلاس را روایت می‌کند.

سن پطرزبورگ ۲

«حمید اعتباریان» در ادامه گفتگو به ساخت سن پطرزبورگ ۲ اشاره کرده و گفت:

در مذاکراتی که با «پیمان قاسم‌خانی» داشتم، قول گرفته‌ام که پس از عید، شروع به نگارش سن پطرزبورگ کند تا بتوانیم در انتهای بهار و تابستان سال بعد این فیلم را تولید کنیم.

این تهیه‌کننده سینما در ادامه صحبت‌هایش درباره داستان سن پطرزبورگ ۲ افزود:

کارگردان هنوز مشخص نیست، اما طبق مذاکراتی که با «پیمان قاسم‌خانی» انجام داده‌ام، قرار است او در کنار نگارش فیلمنامه، نقشی در این فیلم نیز ایفا کند.

فیلم سینمایی سن پطرزبورگ با بازی «محسن تنابنده»، «پیمان قاسم‌خانی»، «شیلا خداداد»، «بهاره رهنما»، «اندیشه فولادوند»، «کیانوش گرامی»، «سروش صحت»، «امید روحانی»، «سیدابراهیم بحرالعلومی»، «آرش تاج»، «بابک برزویه»، «اردشیر کاظمی»، «یوسف قربانی»، «علی‌اصغر طبسی»، «مهدی دانایی مقدم»، «نعیمه نظام‌دوست»، «مجید شهریاری» و «امین حیایی» ساخته شد. این فیلم سینمایی داستانی طنز از ماجراهای دو دزد کوچک را روایت می‌کرد.

انتهای مطلب/م.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x