سینما و تئاتر

معرفی بازیگران و خلاصه سریال ساخت ایران فصل 1 تا 3

سریال ساخت ایران یک مجموعه طنز ایرانی است که در ابتدا برای شبکه خانگی تولید شد و با استقبال خوبی روبه‌رو شد. این سریال به سبب داشتن فیلم نامه ای تازه توانست این موفقیت را کسب کند و برای فصل 2 و 3 نیز مخاطب داشته باشد.

به گزارش تلنگر؛ ساخت ایران مجموعه ای است که داستان زندگی فردی به نام غلام را روایت می کند و اتفاقات مختلفی که برای او رخ می دهد در بستری طنز به تصویر کشیده می شود. فصل اول سریال ساخت ایران به کارگردانی محمدحسین لطیفی محصول سال ۱۳۹۰ تولید کشور ایران میباشد که لوکیشن فیلمبرداری آن در کشور لبنان است، سریال ساخت ایران ۱ ابتدا در شبکه نمایش خانگی سپس از شبکه پنجم (تهران) پخش شد. این سریال بعد ها از شبکه نسیم نیز بازپخش شد. فصل اول سریال در ۱۸ قسمت ساخته شده است. جهت دانلود فیلم یرانی ساخت ایران میتوانید از سایت هکس دانلود اقدام نمایید.

فهرست مطلب

خلاصه داستان سریال ساخت ایران ۱

غلامحسین، دزد خرده‌پایی اسـت کـه روزی از روزها شاهد تصادف ماشین با مردی میانسال می شود. وی کیف مرد زخمی را می‌رباید و پاسپورتی در کیف پیدا می کند. او سعی دارد کـه کیف را بـه فروش برساند. اما به دلیل این‌کـه پلیس دنبالش اسـت. او تصمیم میگیرد بـه خارج برود و از ایران فرار کند. غلام برای فروش لپ‌تاپ دزدی بـه خانه یک مال خر آشنا میرود. خانه، لو رفته و نیروی انتظامی وارد خانه می‌شود.

غلام از راه پشت بام فرار میکند. خانه پدر غلام هم لو رفته و بـه ناچار تصمیم می گیرد از گذرنامه دزدی برای خروج از کشور استفاده کند. در فرودگاه با خانم مسنی بنام «ماهی جان» همسفر می شود ودر پاریس، «باقری» نماینده شرکت «دوریس» از طرف آقای «لوریان» بـه استقبال او آمده و همراه با «ژاکلین» دختر لوریان، وی را بـه هتلی مجلّل می برند.

بیوگرافی بازیگران سریال ساخت ایران فصل ۱

از هنرپیشگانی که در فصل اول سریال ساخت ایران حضور دارند میتوان به امین حیایی، محمدرضا گلزار، مجید صالحی، بهنام تشکر، فرهاد اصلانی، پاملا الکیک، پیر داغر، گوهر خیراندیش، الیکا عبدالرزاقی، بهاره رهنما و مهران رجبی اشاره کرد.

امین حیایی بازیگر نقش غلامحسین جعفرزادهساخت ایران 1

امین حیایی بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر متولد ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در تهران و در یک خانواده ۵ نفره متولد شد. پدر او دارای شغل آزاد و مادرش معلم است. امین حیایی یک خواهر و برادر به نام امید دارد. او در ۲۱ سالگی تنها خواهر خود را بر اثر ابتلا به سرطان از دست داد. امین حیایی دانشجوی انصرافی رشته کامپیوتر می باشد و مدرک تحصیلی او دیپلم ریاضی فیزیک است.

پاملا ال کیک( pamela elkik )  بازیگر نقش ژاکلین لوریانژاکلین در سریال ساخت ایران کیست؟

پاملا الکیک ( pamela elkik ) در دیرالقمر در کشور لبنان در تاریخ ۱۴ می ۱۹۸۸ (۲۵ اردیبهشت ۱۳۶۷) به دنیا آمد. او عضو یک خانواده چهار نفره است که یک خواهر بنام آماندا دارد . او سپس در اشرفیه بزرگ شد و پاملا درس خوانده در دانشگاه روح القدس و توانا به گفتار به چندین زبان مانند: عربی، انگلیسی، فرانسوی و ایتالیایی است

محمدرضا گلزار بازیگر نقش جمشید (جیمی) قلعه حسن خانیمحمدرضا گلزار در ساخت ایران

محمدرضا گلزار آذری متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران بازیگر، خواننده و آهنگساز است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. این بازیگر در سال ۱۴۰۲ با آیسان آقا خانی ازدواج کرد.

پدر این هنرپیشه اهل تبریز و مادرش تهرانی است. دو برادر بنام «علیرضا» مهندس رشته عمران و «بردیا» مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام «آتوسا» مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.

بهنام تشکر بازیگر نقش دکتر کوروش افشارجمبهنام تشکر

بهنام تشکر بازیگر تئاتر و تلویزیون در چهارمین روز از بهمن ماه ۱۳۵۵ در شهر بندر انزلی متولد شد اما اصالتی آذری داشته و پدر و مادر او از آذری زبان های کشورمان هستند که در بندر انزلی سکونت داشتند.

او چهار برادر به نام های بهروز (مجری برنامه خانواده)، بهرام (بازیگر و کارگردان تئاتر)، امیر (فعال فضای مجازی و نوازنده) و بهزاد دارد. بهنام تشکر دارای مدرک لیسانس در رشته اقتصاد بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه است.

گوهر خیراندیش بازیگر نقش ماه طلعت (ماجان) بهشتیگوهر خیراندیش در سریال ساخت ایران

گوهر خیراندیش مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر را از دانشکده هنرهای زیبا دریافت کرد و از سال ۱۳۴۹ وارد دنیای هنر شد. گوهر خیراندیش فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۴۹ و با گروه تئاتر در شیراز آغاز کرد. در همین سال بود که با جمشید اسماعیل خانی آشنا شد که این آشنایی منجر به ازدواج این دو گشت. گوهر خیراندیش سال ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران قبول شد و به همراه همسر و فرزندانش از شیراز به تهران آمد و در کنار درس خواندن به فعالیت در تئاتر پرداخت.

این بانوی هنرمند در سه رشته پزشکی، زبان انگلیسی و هنر در دانشگاه قبول شد اما بنابر علاقه ای که داشت هنر را انتخاب کرد و از این انتخاب راضی و خوشحال است و اگرچه به پزشکی هم علاقه داشت اما به دلیل ترس از خون تصمیم گرفته به سراغ این رشته نرود.

الیکا عبدالرزاقی بازیگر نقش رویا الیکا عبدالرزاقی در سریال ساخت ایران

الیکا عبدالرزاقی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ۱۸ مرداد ماه ۱۳۵۸ در شهر رامسر چشم به جهان گشود. الیکا عبدالرزاقی دارای مدرک لیسانس ادبیات نمایشی است و دو برادر به نامهای مانلی و بورژین دارد. یکی از برادران او به نام بورژین، بازیگر و کارگردان تئاتر بوده و در چند نمایش با خواهر خود همکاری کرده است. خانم عبدالرزاقی در سی و سه سالگی و سال ۱۳۹۱ با امین زندگانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون نامزد کرد و یک سال بعد زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

بهاره رهنما بازیگر نقش هما

بهاره رهنما متولد ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک  متولد شد وی بازیگر ، فیلمنامه نویس و نویسنده کتاب است. فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی را در کارنامه هنری خود نیز دارد. بهاره در روستای هزاوه اراک بعنوان فرزند دوم به دنیا آمد ، یک خواهر بزرگتر بنام بهانه، یک برادر دوقلو بنام رهام دارد که دکتر می باشد.فرهاد اصلانی

دیگر بازیگران سریال ساخت ایران ۱فرهاد اصلانی

  • پیر داغر
  • محمدمهدی فخرالدین
  • مصطفی طاری
  • عباس نصرالله
  • ندا قنبری عدیوی
  • میروات حکیم
  • چارلی مارون

خلاصه داستان سریال ساخت ایران ۲امین حیایی در سریال ساخت ایران 2

غلام متوجه می‌شود که توتونچی در حال تعقیب وی است.غلام به اصرار فرهاد راضی می‌شود تا با توتونچی ملاقات کند.توتونچی به غلام می‌گوید که ژاکلین به تازگی مرده و و یک بچه دارد که وارث تمام اموال خانواده لوریان هست و غلام پدر این بچه است…غلام شوکه از خبری که شنیده‌است بر سر دوراهی قرار گرفته‌است.از طرفی دوست دارد در ایران بماند و با بیتا ازدواج کند و از طرف دیگر بچه‌ای در چین دارد که منتظر اوست.در این میان فرهاد و جمشید به دنبال آن هستند تا غلام را راضی کنند به شانگهای برود.

بیوگرافی بازیگران سریال ساخت ایران ۲بازیگران سریال ساخت ایران 2

سریال ساخت ایران ۲ در سال ۱۳۹۷–۱۳۹۶ تولید شده‌است.کارگردانی این فصل بر عهده برزو نیک‌نژاد است. در ادامه به معرفی بازیگران فصل دوم سریال ساخت ایران خواهیم پرداخت.

محسن کیاییمحسن کیایی در سریال ساخت ایران

محسن کیایی بازیگر سینما و تلویزیون و نویسنده . وی برادر مصطفی کیایی کارگردان سینما است. محسن کیایی در سال ۱۳۸۵ با سهیلا امیرحسینی ازدواج کرده و حاصل این ازدواج یک دختر به نام رز کیایی میباشد. سهیلا امیر حسینی هم یک هنرمند است و در عرصه عکاسی و کار گریم فعالت میکند.کیایی فعالیت هنری اش را با ایفای نقش در سریالی برای کودکان به نام رویای گلی و سریال ایپزودی شاهین می خواند از سال ۱۳۹۷ آغاز کرد. ورود این بازیگر به عرصه سینما با بازی در فیلم «بعد از ظهر سگی» به کارگردانی برادرش مصطفی کیایی در سال ۱۳۸۸ بوده است.

سحر دولتشاهی بازیگر سریال ساخت ایران ۲سحر دولت شاهی در سریال ساخت ایران 2

سحر دولتشاهی (زاده ۱۶ مهر ۱۳۵۸) هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. او در بیش از ۳۰ فیلم و سریال ایرانی نقش داشته است و نخستین کار حرفه ای او، در تئاتر نیمروز خواب آلود به کارگردانی آیت نجفی بود. نخستین نقش سینمایی وی نیز در سال ۱۳۸۴، در فیلم چهارشنبه سوری از اصغر فرهادی بود. وی با بسیاری از کارگردان های سرشناس ایرانی همکاری داشته و در سریال هایی همچون کتاب فروشی هدهد، مسافران، نابرده رنج، توطئه فامیلی، عالیجناب، قلب یخی و ساخت ایران ۲ ایفای نقش کرده است.

سارا بهرامی بازیگر سریال ساخت ایران ۲سارا بهرامی در سریال ساخت ایران

سحر دولتشاهی (زاده ۱۶ مهر ۱۳۵۸) هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. او در بیش از ۳۰ فیلم و سریال ایرانی نقش داشته است و نخستین کار حرفه ای او، در تئاتر نیمروز خواب آلود به کارگردانی آیت نجفی بود. نخستین نقش سینمایی وی نیز در سال ۱۳۸۴، در فیلم چهارشنبه سوری از اصغر فرهادی بود. وی با بسیاری از کارگردان های سرشناس ایرانی همکاری داشته و در سریال هایی همچون کتاب فروشی هدهد، مسافران، نابرده رنج، توطئه فامیلی، عالیجناب، قلب یخی و ساخت ایران ۲ ایفای نقش کرده است.

مهران احمدی بازیگر سریال ساخت ایران ۲مهران احمدی در سریال ساخت ایران

مهران احمدی بازیگر سینما و تلویزیون وی در کودکی به نیشابور مهاجرت کرد و در نوجوانی دوباره به زادگاهش تهران بازگشت. او در سال ۱۳۷۳ وارد دانشگاه آزاد و در رشته تئاتر در رشته بازیگری فارغ‌التحصیل شد. وی فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم «آدم» ساخته رضا کاهانی آغاز کرد.او همچنین به عنوان برنامه‌ریز، دستیار کارگردان و مدیر تولید در چند اثر حضور داشته‌است. بازی جدی احمدی در فیلم‌هایی مثل یک خانواده محترم، بغض و ماحی قابل توجه بود. او در سال ۱۳۹۲ در مجموعه تلویزیونی آوای باران نقش شکیب را بازی کرده‌است.از نقش‌های به یاد ماندنی وی نقش بهبود در مجموعه تلویزیونی پایتخت است. احمدی نخستین فیلم بلند سینمایی خود با عنوان مصادره را در سال ۱۳۹۶ کارگردانی کرد.

امیرحسین رستمی بازیگر سریال ساخت ایران ۲امیرحسین رستمی در سریال ساخت ایران 2

امیرحسین رستمی متولد ۱۲ بهمن ۱۳۵۴ است. در سال ۱۳۷۸ با خانم پوراندخت الستی ازدواج کرد و یک پسر به نام ارشیا  دارد. او از سال ۱۳۷۷ کار خود را در عرصه بازیگری با فیلم هزاران ستاره به کارگردانی رامبد جوان آغاز کرد.  پس از آن در اسپاگتی در هشت دقیقه که آن هم ساخته رامبد جوان بازی کرد.

فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه آزاد است. امیرحسین رستمی فقط یک خواهر بزرگتر از خود دارد. وی اهمیت زیادی به لباس و خوش تیپی میدهد. عاشق فصل بهار و تابستان است. تنیس از جمله ورزش هایی است که صورت حرفه ای دنبال میکند.

ندا قاسمی

ندا قاسمی صداپیشه و بازیگر تئاتر و تلویزیون است. وی از سال ۱۳۸۶ بازیگری در تئاتر را شروع کرد. سپس در صدا و سیمای مرکز کرمانشاه به عنوان بازیگر و مجری در برنامه های مختلف با این مرکز همکاری کرد و از سال ۹۳ به عنوان گوینده، دوبلور و بازیگر در واحد نمایش رادیو کرمانشاه مشغول شد. وی همچنین دانشجوی دکترای رشته شیمی آلی در دانشگاه تهران است.

وی در کنار بازیگری در تئاتر و تلویزیون به حرفه دوبله نیز مشغول است. در سن ۲۰ سالگی بازیگری در تئاتر را آغاز کرد و سال ۹۵ در سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر برای نمایش گاهی، کاندیدای بهترین بازیگر زن شد.همچنین با نقش آفرینی در سریال نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی در نقش شیرین، نخستین تجربه بازیگری در تلویزیون را کسب کرد.

خلاصه داستان سریال ساخت ایران ۳سریال ساخت ایران 1 تا 3

سریال ساخت ایران ۳ به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی امیر پروین حسینی در حال ساخت میباشد.در این سری مجید صالحی بازیگر جدیدی است که به همراه امین حیایی دو بازیگر محوری سریال هستند تا روایتگر داستانی دیگر در فضای طنز باشند.

بیوگرافیبازیگران سریال ساخت ایران ۳

هنرمندانی که درفصل ۳ به ایفای نقش در این سریال پرداخته اند؛ مجید صالحی، امین حیایی، عایشه گل، امیر نوری، مرحوم عزت‌الله مهرآوران، آناهیتا درگاهی، بهرنگ علوی و شهرام حقیقت دوست، لیلا اوتادی، هومن برق نورد و بهنام تشکر هستند.

مجید صالحی در نقش مرتضیساخت ایران 3

سید مجید صالحی بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر وی در تهران خیابان امین الملک (امامزاده حسن) به دنیا آمد. وی پس از اخذ دیپلم ریاضی و فیزیک در سن هجده سالگی با شرکت در موسسه بازیگری رسام هنر و کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان، این حرفه را به‌طور جدی دنبال کرد.مجید صالحی در گفتگویی که در ۲۵ آذر ماه ۹۶ با فریدون جیرانی داشت در «برنامه زنده سی و پنج» از بسیاری از بخش‌های زندگی خود و همچنین درباره فیلم‌ها و سریال‌هایی که در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته بود صحبت کرد.

وی فعالیت هنری خود را با بازی در نمایش دکتر جوشکار و تئاتر «آنتیگونه» آغاز کرد و سپس به تلویزیون رفت و در مجموعه‌های تلویزیونی مختلف و البته اغلب با مضمون کار کودک و طنز بازی، نویسندگی و کارگردانی کرد. خیلی زود با شخصیت «مجید دلبندم» مشهور شد و این روند با برنامه‌های دیگر ادامه پیدا کرد.او در سال ۱۳۸۰ مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر خود را از دانشکده هنر و معماری تهران اخذ نمود و کارشناسی ارشد خود در همین رشته و دانشگاه را نیز در سال ۱۳۹۴ دریافت کرد. وی هم‌اکنون در موسسه فرهنگی و هنری اندیشه ماهان زیر نظر  امیر دژاکام مشغول تدریس می‌باشد.

آناهیتا درگاهی (ستاره)آناهیتا درگاهی در ساخت ایرانی

آناهیتا درگاهی بازیگر سینما و تئاتر وی در۷ بهمن ماه سال۱۳۶۶ در تهران به دنیا آمد. آموزش هنر نقاشی را از هفت‌سالگی نزد عباس کاتوزیان، نقاش بنام، آغاز کرد. او از همان سن، مراتب این حرفه را طی کرد و تاکنون، در ایران و چند کشور دیگر، چندین نمایشگاه انفرادی برپا کرده و در چندین نمایشگاه گروهی حضورِ فعال داشته‌است. همچنین، طراحی گرافیکی پوسترهای زیادی را بر عهده داشته‌است. او، در کنار فعالیت در عرصه نقاشی و بازیگری، تهیه‌کنندگی موزیک‌ویدئوی پرده آخر از رضا کیانیان را عهده‌دار بوده‌است. درگاهی تهیه‌کننده یکی از کنسرت‌های آرین کشیشی نیز بوده‌است.

درگاهی، در عرصه سینما و تئاتر، به‌عنوان بازیگر نیز فعالیت دارد. او نخستین دوره‌های بازیگری را نزد فرزاد موتمن گذراند. موتمن در سال ۱۳۹۴ او را برای بازی در فیلم خود با عنوان آخرین بار کی سحر را دیدی؟ برگزید.او در دی‌ماه ۱۳۹۵ با اشکان خطیبی، بازیگر، مجری، خواننده و کارگردان تئاتر، ازدواج کرد.

هومن برق نورد (ستوده)هومن برق نورد در سریال ساخت ایران

هومن برق نورد بازیگر تلویزیون و تئاتر  وی دارای دیپلم برق می باشد.هومن برق نورد از جمله افرادی است که رویای بازیگری اش خیلی زود به حقیقت تبدیل شد. برق نورد در ابتدای سالهای جوانی اش با تئاتر و بازیگری آشنا شد و خیلی زود به جمع بازیگران تئاتر پیوست.

اولین تجربه تئاتری برق‌نورد در سال ۱۳۶۷ بود و آقای جعفری او را به این عرصه وارد کرد. او با تلاش مداومش حدود بیست سال صحنه های تئاتر کشور را در نوردید تا آنکه با مجموعه بیداری به کارگردانی بهرام عظیمپور راهی تلویزیون شد. او با بازی در سریال ساختمان پزشکان به شهرت رسید و محبوبیتش با بازی در سریال دودکش ساخته محمد حسین لطیفی بیشتر شد.

نادر سلیمانی (خالد)

نام: نادر سلیمانی

تولد: ۱۴ اسفند ۱۳۴۵ در آبادان

تحصیلات: لیسانس رشته بازیگری

شروع: ۱۳۷۲ با «ساعت خوش»

فعالیت حرفه ای: مجموعه «مثبت او» ۱۳۸۲

شهرت: با اولین کار «ساعت خوش»

ازدواج: متاهل – دو فرزند

ناگفته ها: رستوران داری و فروشگاه اسباب بازی

بهرنگ علوی (ظلی)

نام: بهرنگ علوی

تولد: ۱ فروردین ۱۳۵۹ در تهران

تحصیلات: دیپلم رشته نقشه کشی

شروع: ۱۳۷۰ در ۱۱ سالگی با تئاتر «آدمک چوبی»

فعالیت حرفه ای: فیلم «عیار ۱۴» سال ۱۳۸۶

شهرت: ۱۳۹۵ با سریال «هشت و نیم دقیقه»

ازدواج: مجرد

ناگفته ها: فعالیت در مدلینگ و طراحی لباس

الهام کردا (شیرین)

نام: الهام کردا

تولد: ۱۸ آذر ۱۳۵۷ در تهران

تحصیلات: لیسانس رشته نمایش

شروع: ۱۳۸۱ در ۲۳ سالگی با تئاتر

فعالیت حرفه ای: فیلم «برف روی کاج ها» ۱۳۸۹

شهرت: ۱۳۹۱ با سریال «حیرانی»

ازدواج: متاهل با سعید چنگیزیان

ناگفته ها: با همسرش در دانشگاه آشنا شد

حسین امیدی (سیاوش)

نام: حسین امیدی

تولد: ۱۳۶۳ در کرج

تحصیلات: فوق لیسانس رشته بازیگر

شروع: ۱۳۸۰ در ۱۷ سالگی با تئاتر

فعالیت حرفه ای: با فیلم «یک داستان عاشقانه» ۱۳۹۰

شهرت: در ساخت ایران دو – ۱۳۹۶

ازدواج: مجرد

ناگفته ها: دستی بر نوشتن و شعر سرایی دارد

مینا وحید (مهسا)

عکس مینا وحید (مهسا) در بیوگرافی بازیگران سریال ساخت ایران ۳

نام: مینا وحید

تولد: ۱۷ مرداد ۱۳۶۶ در رشت

تحصیلات: فوق لیسانس تئاتر از دانشگاه هنر

شروع: از زمان دانشجویی با تئاتر

فعالیت حرفه ای: ۱۳۹۰ با فیلم «ساعت به وقت صفر»

شهرت: فیلم «دوران عاشقی» ۱۳۹۳

ازدواج: مجرد

علایق: فیلم و رفتن به کلاس بدن و بیان

عزت الله مهرآوران در نقش سرهنگ

نام: عزت الله مهرآوران

تولد: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۲۸ – مسجد سلیمان

تحصیلات: لیسانس تئاتر از اداره تئاتر خوزستان

شروع: تئاتر از کلاس ششم دبستان

فعالیت حرفه ای: ۱۳۵۳ با فیلم « می فروش»

شهرت: با مجموعه «آژانس شیشه ای» ۱۳۷۶

ازدواج: متاهل

ناگفته ها: فوت در ۱۷ مهر ۱۴۰۰ بخاطر کرونا

سعید امیرسلیمانی در نقش نوذر

نام: سعید امیر سلیمانی

تولد: ۱۷ آبان ۱۳۲۱ در تهران

تحصیلات: دیپلمه رشته تجربی

شروع: با تئاتر در محله سنگلج

فعالیت حرفه ای: ۱۳۵۱ با فیلم «آب نبات چوبی»

شهرت: با سریال «شاه دزد» ۱۳۵۹

ازدواج: متاهل و دو فرزند بازیگر دارد

ناگفته ها: موفق به شکست سرطان مثانه شده است

آبلا در فصل سوم ساخت ایران؛ عایشه گل جوشکن

نام: عایشه گل جوشکن

تولد: ۲۷ خرداد ۱۳۶۴ در استانبول ترکیه

تحصیلات: لیسانس رشته مدیریت

شروع: با خوانندگی (اولین آلبوم ۲۰۱۴)

فعالیت حرفه ای: بازیگری با فیلم «مطرب» ۱۳۹۷

شهرت: با فیلم مطرب در ایران

ازدواج: متاهل با رضا اورمان و ۱ فرزند

ناگفته ها: به زبان فارسی و اسپانیایی مسلط است

غلامرضا نیکخواه در نقش هاشم مک کوئین

نام: غلامرضا نیکخواه

تولد: ۱ فروردین ۱۳۴۰ در بوشهر

تحصیلات: لیسانس رشته علوم سیاسی

شروع: ۱۳۶۷ با نقش کوتاه در شبکه دو

فعالیت حرفه ای: ۱۳۷۱ با مجموعه «نوروز ۷۲»

شهرت: ۱۳۸۸ قهوه تلخ

ازدواج: متاهل – ۱ دختر

ناگفته ها: در عرصه بازرگانی و تجارت هم مشغول است

امیر دژاکام در نقش چرمچی

نام: امیر دژاکام

تولد: ۱۳۴۱ در کرمان

تحصیلات: فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس

شروع: ۱۳۵۴ در ۱۳ سالگی با تئاتر

فعالیت حرفه ای: سریال «روزهای به یاد ماندمی» ۱۳۸۱

شهرت: ۱۳۹۱ «هیس دخترها فریاد نمی زنند»

ازدواج: متاهل – دو فرزند دختر

ناگفته ها: کارگردانی و مدرس مشهور بازیگری

کیانوش گرامی در نقش مربی کشتی

نام: کیانوش گرامی

تولد: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۴۱ در تهران

تحصیلات: زیر دیپلم

شروع: ۱۳ سالگی با سریال «آش بدون مرز»

فعالیت حرفه ای: با فیلم «محموله» ۱۳۶۶

شهرت: ۱۳۷۰ با سریال «گل پامچال»

ازدواج: متاهل – ۴ فرزند دختر

ناگفته ها: در ایام جوانی کفتر باز بود

نوشین تبریزی در نقش عاطفه

نوشین تبریزی نویسنده و کارگردانی است که در تمامی آثارش تاریخ به مثابه بستری پویا برای روایت و وقایع دراماتیک کارکرد می‌ یابد.

او در آثارش تاریخ را به یاری می‌ طلبد تا پلی میان گذشته و حال مردمان جامعه‌ اش بسازد و حالا از بازیگران سریال ساخت ایران ۳ می باشد.

تغییرات ساختاری فصل سوم ساخت ایران

در سری سوم سریال ساخت ایران امین حیایی تنها بازیگری است که از دو سری پیش در این سریال حضور دارد

مجید صالحی بازیگر نقش مقابل امین حیایی است که در دو سری گذشته محمدرضا گلزار مقابل حیایی بازی می‌ کرد

عایشه گل بازیگر و خواننده مطرح ترکیه‌ای بعد از بازی در فیلم سینمایی مطرب در جدیدترین همکاری با یک گروه فیلمسازی ایرانی مقابل دوربین ساخت ایران ۳ رفت

بخشی از لوکیشن‌های سریال ساخت ایران ۳ در کشور ترکیه است و از لحاظ تنوع لوکیشن یک سریال متنوع و دیدنی است

عوامل سازنده ساخت ایران فصل سوم

کارگردان: محمدحسین لطیفی

منشی صحنه: محمدحسین گل فشان

عکاس: بهرنگ دزفولی زاده

دستیار اول تصویر: محمد گودرزی

مجریان چهره پردازی: امید گل زاده و آرزو حلاجی

مشاورین تولید لبنان: علی بوزید و کاظم دارابی

مدیر تدارکات: محمد امین توکلی

دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: برزو نیک نژاد

تصویربردار: سید هادی حسینی پویا

جانشین مدیر تولید: عباس نصرالله

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x