بازار مالی

از ویژگی‌های صرافی بینگ ایکس بیشتر بدانیم

در این مقاله به انواع کپی ترید و معامله در صرافی بینگ ایکس میپردازیم و شما را با این صرافی بیشتر آشنا میکنیم.

صرافی بینگ ایکس یکی از معتبرترین و بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال محسوب می‌شود. بررسی عملکرد ویژگی‌های این صرافی به ما کمک می‌کند تا بهتر بتوانیم معاملات خود را انجام داده و از امکانات این پلتفرم استفاده کنیم. در این مقاله به بررسی انواع کپی ترید و معامله در این پلتفرم خواهیم پرداخت که شما می توانید آموزش ثبت نام صرافی بینگ ایکس را در سایت ایران تریدر به صورت کامل مطالعه کنید.

انواع کپی ترید در صرافی bingx

کپی ترید به معنای کپی معاملات افراد دیگر و استفاده در معاملات خود است. در صرافی بینگ ایکس این عمل به صورت تخصصی از دو طریق امکان‌پذیر است. این دو شامل کپی ترید استاندارد و کپی ترید حرفه‌ای می‌شود.

کپی ترید استاندارد

در این سطح از کپی ترید فرد تمامی ویژگی‌های معامله شخص دیگر را کپی کرده و تنها مدیریت سرمایه را خود عهده‌دار می‌شود. به صورت دقیق‌تر یک فرد تمامی تحلیل‌های مربوطه از جمله تکنیکال و فاندامنتال را انجام می‌دهد. پس از این تحلیلات دست به معامله‌ای در جهت خرید و یا فروش می‌زند.

در سطح کپی ترید استاندارد، تمامی عملیات به جز میزان سرمایه در معاملات، عینا از فردی که کپی ترید از‌ آن انجام شده صورت می‌پذیرد. در این سطح فرد معامله‌گر می‌تواند تعیین کند که حد سود و ضرر تا چه اندازه باشد. این موضوع در نگهداشت سرمایه نقش موثری را دارد.

کپی ترید حرفه‌ای

نوع دوم کپی ترید از نوع حرفه‌ای آن است. در کپی ترید حرفه‌ای مشخصا مدیریت سرمایه نیز بر طبق معامله کپی‌شده صورت می‌پذیرد. برای مثال اگر فرد معامله‌گر ۲۰۰۰۰ دلار را به عنوان سرمایه اولیه انتخاب کرده باشد و ۱۰۰۰ دلار از آن یعنی ۵ درصد را وارد معامله کند، در معامله شما نیز با هر میزان از سرمایه اولیه، ۵ درصد وارد معامله می‌شود.

در واقع در کپی ترید حرفه‌ای شما هیچ نوعی امکان دسترسی برای مدیریت حساب و سرمایه خود ندارید. بر همین اساس بسیار ضروری است که بسیار به فرد معامله‌کننده اطمینان داشته باشید و سپس از آن کپی ترید کنید. البته این امکان در بروکرهای بازار فارکس از قبل وجود دارد که شما مثلا می توانید با ثبت نام بروکر ارانته به این قابلیت دسترسی داشته باشید ولی در بازار ارز دیجیتال این قابلیت منحصر به فردی هست.

انواع معامله در صرافی بینگ ایکس

در صرافی بینگ ایکس معاملات اسپات و فیوچرز امکان‌پذیر است.

از ویژگی‌های صرافی بینگ ایکس بیشتر بدانیم

معاملات اسپات

در معاملات اسپات صرافی بینگ ایکس دو نوع از معامله را پشتیبانی می‌کند:

سفارش در لحظه: این نوع از سفارش ارزهای دیجیتال با قیمت حال حاضر در بازار خرید و فروش می‌شود.

سفارش محدود: این نوع سفارش به شما امکان می‌دهد تا ارزهای دیجیتال با قیمتی که از پیش تعیین می‌گردد خرید یا فروش شود.

معاملات فیوچرز

معاملات فیوچرز نیز مانند معاملات اسپات دارای دو نوع هستند.

فیوچرز معمولی: دارای اهرم ۱۵۰

فیوچرز دائمی: دارای اهرم ۱۲۵. فیوچرز دائمی را می‌توان همان قراردادهای فیوچرز معمولی دانست با این تفاوت که تاریخ انقضایی ندارند.

امکان معامله فوری

در BingX معامله‌گران می‌توانند ارزهای دیجیتال خود را بلافاصله با چند کلیک مبادله کنند. شما می‌توانید بدون انتقال وجه خود به صرافی نقطه‌ای، یک ارز دیجیتال را به ارزی دیگر تبدیل کنید. این پلتفرم به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا BTC، ETH، USDC و USDT را با یکدیگر خرید/فروش کنند.

حالت دمو برای معامله‌گران تازه‌کار

امکان دیگری که صرافی بینگ ایکس در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد، قابلیت معامله به صورت دمو است. در این معاملات کاربران از طریق توکن‌های VSD می‌توانند معامله در BingX را تمرین کنند. از این رو، نیازی به سپرده‌گذاری واقعی نیست. این ویژگی به معامله‌گران جدید امکان می‌دهد تا با صرافی آشنا شوند و با تمرین از طریق توکن‌های VSD برای بررسی محدودیت‌های اهرمی معاملات ارزهای دیجیتال استفاده کنند.

نمایش معاملات در صرافی بینگ ایکس

صرافی BingX یک مجموعه مبادله مدرن برای مبتدیان و معامله گران باتجربه فراهم می‌کند. TradingViewدر صرافی بینگ ایکس این تضمین را می‌دهد که کاربران بتوانند تجزیه و تحلیل فنی را با صدها الگوی نمودار، ابزار ترسیم و شاخص‌های فنی انجام دهند.

کاربران می‌توانند هنگام معامله در این پلتفرم، حاشیه ایزوله یا متقاطع را انتخاب کنند. این ویژگی مفید معمولاً برای معامله‌گران پیشرفته‌ای است که می‌خواهند ریسک حاشیه را بسته به موجودی سرمایه خود کنترل کنند. حاشیه ایزوله ریسک‌های تجاری یک سرمایه‌گذاری را محدود می‌کند. در حالی که حاشیه متقاطع ریسک تجاری را بین چندین موقعیت باز به اشتراک می‌گذارد.

معامله‌گران می‌توانند دستورات برداشت سود و توقف ضرر را تنظیم کنند. لحظه‌ای که قیمت یکی از مقادیر در معامله به این سطح برسد مورد دیگر به صورت خودکار لغو می‌شود. این فرآیند اغلب OCO یا One-Cancels-the-Other نامیده می‌شود. می‌توان گفت این ویژگی مربوط به صرافی بینگ ایکس بوده و چنین ویژگی را در هیچ پلتفرم معاملاتی دیگری نخواهید یافت.

نتیجه‌گیری نهایی

صرافی بینگ ایکس یکی از بهترین و معتبرترین صرافی‌هاست. در این صرافی شما برای دسترسی نیازی به تغییر آیپی ندارید. از پشتیبانی زبان فارسی برخوردارید. امکان معاملات اسپات، فیوچرز و کپی تریدینگ دارید که البته صرافی MEXC نیز این امکانات را به کاربران خود ارائه می دهد.. احراز هویت از طریق این پلتفرم به آسانی انجام می‌پذیرد. حتی شما می‌توانید بدون احراز هویت نیز در این صرافی ثبت‌نام کنید. اما طبیعتا به تمامی امکانات دسترسی نخواهید داشت.

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x