سینما و تئاتر

بررسی فصل دوم نیسان آبی، زمان پخش و بازیگران

سریال نیسان آبی 2 با کارگردانی مسعود اطیانی در پلفرم فیلمو باز می‌گردد. در ادامه مطلب به خلاصه داستان فصل دوم نیسان آبی و بیوگرافی بازیگران این فصل خواهیم پرداخت.

به گزارش تلنگر؛ فصل دوم سریال نیسان آبی به کارگردانی مسعود اطیابی منتشر شد. سریال نیسان آبی فصل دوم یکی از بهترین کمدی های نمایش خانگی محصول ۱۴۰۲ است. نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی یکی از سریال‌های پرطرفدار نمایش خانگی سال ۱۴۰۰ بود که در ۲۰ قسمت پخش شد. با استقبال مردم از تماشای این سریال، مدت ها پیش منوچهر هادی از ساخت فصل دوم نیسان آبی خبر داده بود.

مجموعه نیسان آبی یک مجموعه طنز با کارگردانی مسعود اطیابی، محصول سال ۱۴۰۰ بود که اکنون پس از گذشت یکسال در آستانه پخش فصل دوم این مجموعه به تهیه کنندگی احسان ظلی پور و نویسندگی سعید دولتخانی خواهیم بود.

درباره فصل دوم نیسان آبی

جمشید(حسین یاری) شخصیت اصلی داستان، عاشق نیسان آبی‌اش به نام جمشید هاشم پور است. او کارآگاهی است که در پی حل پرونده‌های پیچیده است و نیسان آبی‌اش برای او به یادگاری از دوران کودکی تبدیل شده است. این نیسان آبی نه تنها یک خودرو بلکه نماینده عمیق احساسات و خاطرات جمشید است. در موازی با این داستان عشقی خاص، رضا، دوست و همراه جمشید، به شغف شعر و شاعری اش اکتفا نمی‌کند. او تلاش می‌کند تا در دنیای شاعری موفق شود و از شعر خود به عنوان یک شاعر نامدار شناخته شود.

زمان پخش فصل دوم نیسان آبی

قسمت اول سریال نیسان آبی فصل دوم چهارشنبه ۱ آذر از پلتفرم فیلمو پخش خواهد شد. پس از آن قسمت های بعدی هر هفته چهارشنبه ها برای تماشا در این پلتفرم قرار می گیرد.

خلاصه داستان فصل ۲ نیسان آبی

بازیگران جدید نیسان آبی

داستان فیلم ادامه سری اول است. داستان بعد از سفر استانبول شروع می شود، جمشید که تمام سرمایه های بدست آورده را به باد داده بود دستگیر می شود و به ایران برگردانده می شود.

در این فصل، سه سال از آخرین اتفاق فصل قبلی گذشته و ممدچاخان بالاخره عروسی کرد. شب عروسیِ ممدچاخان، سلطان جمشید، رضا خرسند، رضا سوسن، زری، پری، علم تاج و خلاصه کل شُکر آباد دور هم جمع بودن که شام عروسی رو بخورن، ولی نه تنها شام عروسی به کسی نرسید، بلکه اتفاقی افتاد که گرسنگی هم از یادشون رفت.

بیوگرافی بازیگران فصل دوم نیسان آبی

گیتی قاسمی در سریال نیسان آبی

در نیسان آبی ۲ سعی شده تا تیم بازیگری تا جای ممکن حفظ شوند؛ اما تغییراتی در بازیگران فرعی، رخ داده است. بازیگران فصل دوم نیسان آبی شامل حسین یاری، یکتا ناصر، مهران غفوریان، بهناز جعفری، ایمان صفا، مه‌لقا باقری، گیتی قاسمی، غلامرضا نیکخواه، بیژن بنفشه خواه، علیرضا خمسه، آرش ظلی‌پور، سیروس همتی، یوسف صیادی هستند.

بیوگرافی حسین یاری در فصل دوم نیسان آبی

حسین یاری در سریال نیسان آبی 2

حسین یاری متولد ۱۶ دی ۱۳۴۶ در لنگرود گیلان ، بازیگر سینما و تلویزیون است. تا مقطع دیپلم تحصیل کرده و بازنشسته بانک مرکزی می باشد که از ۱۲ سالگی بازیگری را از تئاتر شروع کرد و تجربه حضور در واحد دوبله صدا و سیما را هم دارد. بصورت جدی سال ۱۳۵۸ وقتی ۱۲ ساله بود با گروه تئاتری مسجد جواد ائمه به سرپرستی بهزاد بهزادپور با نمایش «گندم های خونین» بازیگری را شروع کرد. سال ۱۳۶۰ به گروه تئاتر حوزه اندیشه و هنر اسلامی پیوست تا اینکه سال دو سال بعد در ۱۶ سالگی با فیلم شانزده میلمتری «وارث» جلوی دوربین رفت.

همچنین حسین یاری همین سال از طریق حوزه برای کار دوبله به صدا و سیما معرفی شد و پس از تست و قبولی در نریشن های مختلف کار گویندگی انجام داد. سال ۱۳۶۳ با فیلم «سرباز کوچک» وارد پرده سینما شد تا اینکه با مجموعه «آتش در خرمن» در سال ۱۳۶۹ بازی در قاب تلویزیون را تجربه کرد.

بیوگرافی مهران غفوریان فصل دوم نیسان آبی

مهران غفوریان در نیسان آبی

مهران غفوریان متولد ۳ شهریور ۱۳۵۳ در تهران، بازیگر و کارگردان است. مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم نامه نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته ی نقاشی – نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز می‎باشد.

فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه آزاد می باشد که از ۱۸ سالگی بازیگری را آغاز کرد و با نقش بهروز خالی بند «زیر آسمان شهر» مشهور شد. مهران غفوریان در خیابان مولوی به دنیا آمد، پدرش ناخدای نیروی دریایی ارتش و مادرش معلم بازنشسته و اصالت اهل تبریز است وی بازیگری را با مجموعه طنز جنگ ۳۹، به کارگردانی داریوش کاردان آغاز کرد؛ و خیلی زود به عرصه کارگردانان تلویزیونی پیوست.

از سال ۱۳۷۶ بود که برنامه گل ها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در برنامه ۱۳۷۷، با مهران مدیری هم بازی شد، سپس این چند نفر را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود. بعد از آن هم، زیر آسمان شهر را ساخت که آغازی شد برای پخش هر شب سریالها در تلویزیون. با موفقیت این مجموعه وی مبادرت به ساخت سری دوم و سوم آن نمود.

بیوگرافی بهناز جعفری در سریال فصل دوم نیسان آبی

یکتا ناصر بازیگر سریال نیسان آبی

بهناز جعفری متولد ۲۵ مرداد ۱۳۵۳ در تهران و بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد می باشد که از تئاتر شروع کرد و با سینما جلوی دوربین رفت و حالا با بیماری MS می جنگد. پدر حسابدار بازار بود و انسانی بسیار منعطف، مادر پرستار بود و در فضای بیمارستان کار می کرد که بعدا این زندگی به طلاق ختم شد.

وی کلاس های بازیگری را در مدرسه هنر و ادبیات کودک و نوجوانان زیر نظر رویا تیموریان، منصوره سپاه منصور و گلاب آدینه در دوران دبیرستان گذرانده است. او سپس از سال ۷۲ وقتی ۱۹ ساله بود با تئاتر سلطان مار به کارگردانی گلاب آدینه فعالیت هنری اش را بصورت جدی از تئاتر آغاز شد. سال ۱۳۷۳ توسط رخشان بنی اعتماد از تئاتر برای بازی در فیلم روسری آبی انتخاب شد که با نقش کوتاهی اولین تجربه خود را در جلوی دوربین بدست آورد.

او درباره بیماری اش اینگونه می‌گوید: در اسفند سال ۹۳ متوجه علائم بیماری در سیستم اعصاب و گردنم شدم و تحت نظر دکتر مغز و اعصاب فهمیدم که مبتلا به بیماری ام اس شدم. من هیچ گاردی در برابر ام اس نگرفتم، واکنش عجیب و غریبی نداشتم که بگویم ای داد، ای هوار، آن را پذیرفتم و برای درمان اقدام کردم. البته مدتی شایعه شدن بود سرطان دارم که همان ام اس بود.

بیوگرافی یکتا ناصر در فصل دوم سریال نیسان آبی

بهناز جعفری در سریال نیسان آب 2

یکتا ناصر متولد ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی محیط زیست از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد، بصورت اتفاقی وارد بازیگری شد و حالا همسرش نیز کارگردان است. او ۱۶۵ سانتی متر قد دارد. پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است، یک برادر کوچکتر و یک خواهر بزرگتر از خود بنام نیکیتا دارد که عکاس می باشد. در سال ۱۳۷۶ وقتی ۱۹ ساله بود، یک روز با یکی از دوستانش به همراه خواهر دوستش به دفتر فیلمسازی رفت.

وی اینگونه درباره اول راه بازیگری اینگونه گفت: آنجا به من گفتند حالا که تا اینجا آمده اید شما هم یک فرم پر کنید، یک عکس پرسنلی هم که در کیفم بود را روی فرم گذاشت و تحویل دادم. چند وقت بعد تماس گرفتند و من را برای بازی در سریال شش قسمتی گل های کاغذی (سال ۷۶) دعوت کردند که به این ترتیب وارد این عرصه شدم.

بعد از اولین تجربه، سال ۱۳۷۷ دوباره در سریال عید آن سال ها بازی کرد تا اینکه سال ۱۳۸۰ با فیلم سینمایی ساقی بازی در سینما را نیز تجربه کرد. سریال اولین شب آرامش سال ۸۴ کم کم چهره اش را مشهور کرد تا اینکه سال ۱۳۹۰ برای فیلم ‘یکی می خواد باهات حرف بزند’ سیمرغ نقش مکمل را گرفت. یکتا ناصر در اسفند ۱۳۹۴ وقتی ۳۷ ساله بود با منوچهر هادی ۴۱ ساله ازدواج کرد، آشنایی این دو با فیلم یکی می‌خواد باهات حرف بزنه از سال ۱۳۹۰ شروع شد. ثمره این زندگی یک دختر بنام سوفیا متولد آذر ۱۳۹۵ می باشد.

مه‌لقا باقری در فصل دوم سریال نیسان آبی

بازیگر جدیدی نیسان آبی 2 - بیوگرافی مه لقا باقری

مه‌لقا باقری، متولد بیست و پنجم خرداد ماه سال۱۳۶۰ در تهران است. وی دانش‌آموخته‌ی کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس است.

باقری در جشنواره‌های هنری داخلی و خارجی در کشورهایی همچون فرانسه، روسیه، اسپانیا حضور داشته‌ است. حوض فیروزه، باغ مظفر، راه در رو، تله فیلم، اشک انار، سیر و سرکه، وقت بزرگ شدنه و دردسرهای عظیم از کارهای تلویزیونی وی هستند. او در سری اول مجموعه دورهمی مهران مدیری در نقش همسر قیمت بازی می‌کرد. باقری بیش از ۱۲ سال است که به عنوان کارگردان و بازیگر تئاتر و تلویزیون و نیز در زمینه طراحی حرکات موزون فعالیت دارد. ازدواج مه‌لقا باقری درسن ۲۴ سالگی با جواد عزتی بازیگر مطرح سینما و تلوزیون است، بود.

کارگردان فصل دوم نیسان آبی

منوچهر هادی کارگردان فصل اول سریال نیسان آبی در فصل دوم این مجموعه نامش دیده نمی‌شود. علت نبود منوچهر هادی در سریال نیسان آبی ۲، عدم توافقات مالی با پلتفرم فیلیمو گفته شده و کارگردان بعدی سری جدید نیسان آبی مسعود اطیابی که کارگردانی سریال جادوگر را نیز برعهده داشته است، می‌باشد.

در فصل اول نیسان آبی مهران غفوریان، حسین یاری، یکتا ناصر، بهناز جعفری، علیرضا خمسه، جمشید هاشم پور، ایمان صفا، سیروس همتی، نیکی میر بها حضور به هم رساندند و در قسمت های پایانی سحر قریشی نیز به مجوعه اضافه شد.

در فصل دوم نیسان آبی، بازیگران فصل اول با موقعیت های جدید داستانی حضور خواهند داشت که در خلاصه داستان به این موضوع خواهیم پرداخت.

نقد و بررسی فصل دوم نیسان آبی

نیسان آبی فصل دو

داستان سریال نیسان آبی تنها داستان عشق و شعر نیست. اتفاقات روزمره و درگیری‌های زندگی همچنان دست از سر داستان‌ها نمی‌کشند. این اتفاقات در زمان‌هایی لحظات شیرینی را به وجود می‌آورند و در دیگر زمان‌ها به غمگینی منجر می‌شوند. در واقع، “نیسان آبی” به تصویر کشیدن پیچیدگی‌ها و جذابیت‌های زندگی انسان‌ها اختصاص می‌دهد. این سریال نه تنها داستان عشق و شعر را بیان می‌کند، بلکه به تأکید بر معنای واقعی خانواده و ارتباطات خانوادگی می‌پردازد.

نیسان آبی از زوایای مختلف به دنیای انسانی نگاه می‌کند و تأکید می‌کند که زندگی یک مسیر پر از چالش‌ها و اتفاقات است که باید با وفاداری و احسان به خانواده پشت سر گذاشت. در نهایت، “نیسان آبی” یک داستان شیفته عشق، شعر، خیانت، و وفاداری است که از مخاطبان خود انتظار تجربه یک سفر عاطفی و انسانی غنی را دارد.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x