سینما و تئاتر

سریال گناه فرشته جایگزین زخم کاری از فیلمو

حامد عنقا کارگردان سریال گناه فرشته تازه ترین سریال نمایش خانگی در صف پخش پس از سریال زخم کاری از پلتفرم فیلم نت است. در ادامه به معرفی این سریال، خلاصه داستان و هنرپیشگان این مجموعه خواهیم پرداخت.

به گزارش تلنگر؛ سریال گناه فرشته با ترکیب عناصر جنایی، هیجانی و رمزآلود، به مخطبین تجربه‌ای جدید از هیجان و جذاب به نمایش می‌گذارد و در طول پیشروی داستان، بازیگران با استعداد و داستان پرشور خود را به مخاطبان زمانی جذاب و دلنشین به ارمغان می‌آورند.

کارگردانی، نویسندگی، طراحی و تهییه‌کنندگی این مجموعه بر عهده حامد عنقا که در پیشینه خود سریال موفق آقازاده را دارد، بود. این سریال جدیدترین اثر او در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود که پس از سریال جنجالی آقازاده قرار است از پلتفرم فیلیمو پخش شود.

زمان پخش سریال گناه فرشته

این مجموعه احتمالا از نیمه دوم آذر ماه ۱۴۰۲ به گفته برخی از منابع احتمال دارد جایگزین سریال زخم کاری: بازگشت شود. از پلتفرم فیلیمو منتشر خواهد شد. هنوز تعداد قسمت های آن مشخص نشده است؛ با این حال احتمال داده می‌شود که تعداد قسمت های آن ۱۵ تا باشد.

خلاصه داستان سریال گناه فرشته

هنرپیشه های سریال گناه فرشته

ژانر این سریال درام، اجتماعی، هیجان‌انگیز و جنایی است. درباره خلاصه داستان باید به شما بگوییم که استان سریال مرتبط با دنیای جرم و جنایت است و شخصیت اصلی سعی دارد قاتلان سریالی را شناسایی و دستگیر کند. در این سریال تماشاگران جذب رمز و راز ها و ژانر جانیی خواهند شد. ساختار داستانی سریال به گونه‌ای است که هر قسمت با اتفاقات جدید و پیچیده‌ای که به جلب توجه و حماسه آن را افزایش می‌دهد، پیش می‌رود.

بازیگران سریال گناه فرشته

در این بخش به معرفی بیوگرافی بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند، خواهیم پرداخت. ظاهرا حامد عنقا این بار هم به سراغ تیم بازیگری که بارها با او کار کرده می‌رود اما تفاوتش این است که افراد جدیدی همچون شهاب حسینی نیز به پروژه او اضافه شده‌اند. اسامی بازیگران سریال گناه فرشته شامل امیر آقایی , پردیس پورعابدینی , پژمان بازغی , سامیه لک , شهاب حسینی , فرید سجادی حسینی , مهدی سلطانی می‌باشد.

امیر آقایی بازیگر گناه فرشته

امیر آقایی سریال گناه فرشته

امیر آقایی، در ۱۰ مرداد ۱۳۵۴ به دنیا آمد. او اولین بار در سال ۱۳۸۱ با فیلم ارتفاع پست وارد سینما شد. نقش آفرینی بعدی از او که بسیار توجه‌ها را به خود جلب کرد، بازی در نقش پیمان سهرابی در مجموعه اولین شب آرامش در کنار بازیگرانی همچون مهدی پاکدل و یکتا ناصر بود که به دیده شدن او بسیار کمک کرد. این هنرپیشه سپس سریال بی‌گناهان بازی کرد و اکنون جز بازیگران تاپ کشورمان است و دو نامزدی سیمرغ بلورین نیز در کارنامه هنری خود دارد.

شهاب حسینی در سریال گناه فرشته

شهاب حسینی در سریال گناه فرشته

شهاب حسینی بازیگر ایرانی در ۱۴ بهمن ۱۳۵۳ به دنیا آمد. این هنرپیشه بازیگری را از سال ۱۳۷۴ و با تئاتر شروع کرد و بعد از آن در آثار تلویزیونی و سینمایی مختلفی نیز حضور داشت. او در سال ۱۳۸۷ برای نقش‌آفرینی در فیلم سوپر استار، صاحب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را از جشنواره فیلم فجر شد و تا کنون جوایز بین‌المللی معتبری از جمله خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم برلین و جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را در کارنامه هنری خود ثبت کرده‌ است. شهاب حسینی تا کنون در آثار بسیاری به نقش آفرینی پرداخته است که در صدر آن‌ها جدایی نادر از سیمین، فروشنده، درباره الی و حوض نقاشی بوده‌اند.

پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی در سریال گناه فرشته

پردیس پورعابدینی هنرپیشه اهل ایران متولد ۲۲ فروردین سال ۱۳۷۹ است. او بازیگری را با سریال جنجالی آقازاده و نقشی جنجالی و پر سر و صدا آغاز کرد. او سپس در فیلم خائن کشی حضور داشت و خیلی زود برای فیلم غریب جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را کسب کرد.

پژمان بازغی

پژمان بازغی در سریال گناه فرشته

پژمان بازغی بازیگر ایرانی در ۱۹ مرداد سال ۱۳۵۳ چشم به جهان گشود. او از دوران دانشجویی وارد دنیای بازیگری شد و  توانست در سال ۱۳۷۳ نخستین بار جلوی دوربین برود. این بازیگر سپس بعد از آن با مجموعه تلویزیونی آژانس دوستی مورد توجه قرار گرفت و بعد از آن فیلم و سریال‌های مختلفی به او پیشنهاد شد.

این هنرپیشه به خاطر اینکه بازیگری را از استان گیلان شروع کرد و خود مدتی در آن زندگی می‌کرد، در تولیدات آثار مربوط به این منطقه کشور همکاری داشت و در مجموعه‌هایی همچون گذر از رنج‌ها، کوبار و افرا نقش‌هاس پررنگی داشت. از جمله فیلم‌های مشهور او باید به دوئل، کافه ستاره، خواب لیلا، انارهای نارس، فصل نرگس، اسرافیل و هفته‌ای یک‌بار آدم باش اشاره کنیم. پژمان بازغی در سال‌های اخیر مجری‌گری را با برنامه کودک شو نیز تجربه کرده است.

سامیه لک در گناه فرشته

سامیه لک هنرپیشه ایرانی در ۹ خرداد ۱۳۵۹ متولد شد. او بازیگری را از سال ۱۳۸۵ با نقش اصلی سریال مرگ تدریجی یک رویا شروع کرد. ایفای نقش مارال در این سریال و قرار گرفتن مقابل دانیال حکیمی توانست خانم لک را معروف کند اما او پس از دو سریال تا سال ۱۳۹۶ و مجموعه تلویزیونی آنام فعالیت چندانی در عرصه بازیگری نداشت. اما جالب است بدانید باز هم حضور او در سریال آنام بازخوردهای خوبی داشت. دیگر آثار این بازیگر فیلم‌های زیرنظر، غریب، سریال‌های ترور خاموش، آقازاده و جزیره هستند.

فرید سجادی حسینی

فرید سجادی حسینی کارگردان و بازیگر ایرانی متولد ۱۶ فروردین ۱۳۲۸ است. او کار هنری خود را از سال ۱۳۶۹ با فیلم عروس شروع کرد و پس از چند فیلم دیگر تا دهه ۹۰ به عنوان بازیگر فعالیتی نداشت تا اینکه در سال ۱۳۹۴ با بازی در نقشی کوتاه و کلیدی در فیلم فروشنده برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن خانه سینما شد‌. از دیگر عناوین بازیگری فرید سجادی حسینی باید به ایتالیا ایتالیا، مغزهای کوچک زنگ زده، شبی که ماه کامل شد، بی‌همه چیز و پوست شیر اشاره کنیم.

کارگردان سریال گناه فرشته

کارگردان سریال گناه فرشته

حامد عنقا طراح، فیلمنامه‌نویس، تهییه‌کننده و کارگردان اهل ایران در سال ۱۳۵۷ به دنیا آمد. او فعالیت خود را در زمینه حرفه‌ای از سال ۱۳۷۸ و ساخت مستند شروع و سپس به نام سرمایه‌گذار و تهییه‌کننده در سینما، تلویزیون و صنعت موسیقی حضور داشت تا اینکه نخستین بار نام او را به صورت پررنگ برای نویسندگی سریال قلب یخی دیدیم. او در سال ۱۳۹۴ دست به نوشتن یک فیلمنامه بحث برانگیز برای سریال تنهایی لیلا زد، سپس مجموعه تلویزیونی پدر کار بعدی او بود که با استقبال کم‌نظیری روبه‌رو شد و در آخر سریال جنجالی آقازاده عنوان بعدی از او بود که بسیار سر و صدا کرد‌.

تعداد قسمت های سریال گناه فرشته

مهدی سلطانی بازیگر، کارگردان و مدرس ایرانی در ۱ شهریور ۱۳۵۰ به دنیا آمد. او بازیگری را از سال ۱۳۷۴ با فیلم آخرین بندر شروع کرد و دیده شدنش به سریال مادرانه برمی‌گردد. آقای سلطانی استعداد بالای خود در زمینه بازیگری را با سریال‌های هفت سنگ، کیمیا، پدر، افرا، شهرزاد، آقازاده و بی‌همگان به خوبی نشان داده . او در اکثر کارهای حامد عنقا به صورت پررنگی دیده شده‌ است.

نقد سریال گناه فرشته

هنوز این مجموعه شروع نشده پس نقدی از محتوای آن نداریم. اما چند نکته را راجع به سریال باید عنوان کنیم. اولین نکته که پیش از این اشاره کردیم، تیم بازیگری تقریبا مشابهی است که حامد عنقا برای آثار خود انتخاب می‌کند. البته این کاری است که بسیاری کارگردانان آن را انجام می‌دهند و برای حامد عنقا تا کنون موفقیت به همراه داشته است. مورد دوم نیز داستان سریال است که با توجه به خلاصه‌ای که از آن خواندیم احتمالا باز هم پر سر و صدا شود و نمرات سریال گناه فرشته بالا باشند.

سخن پایانی

در این مقاله با معرفی و بررسی سریال گناه فرشته همراه شما بودیم. این مجموعه قرار است به زودی در شبکه نمایش خانگی قرار بگیرد و مضمونی جنایی دارد. نظر شما درباره این اثر چیست؟ تا کنون چند فیلم و سریال که حامد عنقا به عنوان نویسنده یا عواما در آن حضور داشته تماشا کرده‌اید؟ آیا منتظر دانلود سریال گناه فرشته هستید؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید. از همراهی شما متشکریم.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x