فوتبال

علت تغییر ساعت برگزاری دربی پنجشنبه 23 آذر

این دربی که قرار بود پنجشنبه 23 آذر در ساعت مقرر برگزار شود؛ ساعت برگزاری آن تغییر کرد.

به گزارش تلنگر؛ بنا بر آخرین گزارشات ورزشی دربی شماره ۱۰۲ پایتخت قرار بود تا در روز پنج‌شنبه با دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در ساعت ۱۵ برگزار شود. مسابقه‌ای حساس که روی وضعیت دو تیم در جدول رده‌بندی لیگ تأثیر زیادی خواهد داشت و سرخابی‌ها به دنبال کسب سه امتیاز این بازی هستند.

پیش از این و به صورت غیررسمی، اعلام شده بود که قرار است ساعت برگزاری دربی تغییر کند. سازمان لیگ ساعت ۱۵ را برای آغاز این مسابقه تعیین کرده است، ولی در خبرها آمده بود که این مسابقه با ۷۵ دقیقه تأخیر برگزار می‌شود.

سهیل مهدی نیز چند روز پیش با تأیید این موضوع که بحث تغییر ساعت برگزاری دربی مطرح شده است، اعلام کرد که این موضوع هنوز تصویب نشده است تا اینکه ناظر دربی پایتخت امروز به خبرنگاران اعلام کرد که دیدار استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۶:۱۵ آغاز خواهد شد.

در عین حال عنوان شده در صورت عدم استفاده از VAR در دیدار فردا، بیژن حیدری قضاوت این مسابقه را بر عهده خواهد داشت. اگر VAR به بازی برسد موعود بنیادی‌فرد بازی را سوت خواهد زد.

هنوز سازمان لیگ به صورت رسمی این موضوع را اعلام نکرده، ولی در جلسه هماهنگی پیش از مسابقه به مسئولین دو تیم اعلام شده است که ساعت برگزاری این مسابقه تغییر کرده است.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x