سینما و تئاتر

ماجرای مهاجرت و سلفی خاص ترلان پروانه در صفحه اینستاگرامش غوغا به پا کرد! + عکس های ترلان پروانه

ترلان پروانه بازیگر پرکار و کم سن و سال سینمای ایران است. او از کودکی در فیلم و سریال های بسیاری نقش آفرینی کرده است.

به گزارش تلنگر؛ درخصوص مهاجرت ترلان پروانه شایعات زیادی وجود دارد.عکسی از ترلان پروانه منتشر شده است که یک کلاه روسی به سر دارد. بنظر میرسد عکس ترلان پروانه در ایران گرفته شده باشد و این بازیگر تصمیمی برای مهاجرت ندارد. ترلان پروانه به تازگی در فیلم سینمایی علف زار نقش آفرینی کرده است. وی درحال حاضر در ایران است و قصد مهاجرت ندارد.

ترلان پروانه و برادرش

 

زندگی نامه ترلان پروانه

ترلان پروانه در تاریخ ۱۸ تیرماه سال ۱۳۷۷ در شیراز متولد شد. در حال تحصیل رشته گرافیک اسـت، یک برادر بزرگ‌تر از خود بـه نام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار کـه علاقه زیادی بـه بازیگری داشت و پدرش مهندس اسـت.

ترلان پروانه و ارسلان قاسمی

از نکات جالب زندگی ترلان پروانه بازیگر جوان کشورمان شایعه ازدواج او با ارسلان قاسمی بود. پس از انتشار این خبر جنجالی در فضای مجازی پدر ترلان این خبر را تکذیب و خواستار محکومیت اعلام انتشار چنین شایعه‌ای شد.

بیوگرافی ترلان پروانه

در وعده های غذایی ام از سبزیجات زیاد استفاده می کنم و کلم بروکلی هم جزء سبزیجات مورد علاقه ام است؛ مخصوصا وقتی مامان این کلم را بپزد و روی آن سس مخصوص خودش را بریزد. آشپزی را دوست دارم و اگر زمان داشته باشم، آشپزی می کنم. اوقات فراغتم را با دیدن فیلم و خواندن کتاب سپری کنم به همین خاطر کمتر فرصت آشپزی دارم اما اگر وقت آشپزی داشته باشم، بیشتر پاستا می پزم چون هم در پختش حسابی تسلط پیدا کرده ام و هم خیلی دوست دارم.

ورزش مورد علاقه خانم پروانه

ورزش حرفه ایم بسکتبال است دوچرخه سواری را خیلی دوست دارم و اگر موقعیتش باشد و بتوانم دوچرخه سواری کنم خیلی لذت می برم. اسب سواری هم جز ورزش های مورد علاقه من است.

کودکی ترلان پروانه

درسال ۱۳۸۲ نخستین بار با سریال بچه‌ها،  پایش بـه مجموعه‌های تلویزیونی باز شد، سپس در جایزه بزرگ مهران مدیری و خوش غیرت محصول سال ۸۳ حضور داشت. فیلم رویای آخر نیز نخستین کار سینمایی ‌اش بود. ترلان پروانه تا کنون بیش از ۶۰ کار تلویزیونی و سینمایی انجام داده اسـت. وی درسال ۱۳۹۰ ودر جشنواره فیلم کودک و نوجوان بخاطر بازی در فیلم «آهوی پیشونی سفید» برنده «پروانه زرین» بعنوان بهترین بازیگر دختر شد.

انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x