تولید و تجارت

بهترین تولید کننده انواع مبل تختخواب شو و راحتی ایران در سال ۱۴۰۲

مبل تختخواب شو ارزان ، به عنوان یکی از جذاب‌ترین قطعات مبلمان برای هر اندازه خانه، اکنون بسیار مورد توجه واقع شده است. این نوع مبلمان بسیار کاربردی است و قیمتی مناسب‌تر نسبت به دیگر انواع مبلمان دارد. در این مقاله، یکی از بهترین تولیدکنندگان مبل تخت‌خواب شو در ایران را به شما معرفی می‌کنیم.

ایزی خرید، یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های آنلاین دکوراسیون داخلی است که تمرکز اصلی خود را بر روی تولید و فروش مبل تخت‌خواب شو قرار داده است تا بدون واسطه محصولات خود را به مشتریان عرضه نماید. این تولیدکننده قابلیت تضمین کیفیت، تعویض و حتی بازگشت محصولات را دارد. در ادامه، ما به معرفی بیشتر این تولیدکننده و محصولات ویژه آن می‌پردازیم.

اگر قصد خرید و یا سوال در مورد خرید و راهنمایی های قبل از خرید دارید میتوانید با مشاوران متخصص ما تماس بگیرید تا تجربه بهترین خرید اینترنتی خود را داشته باشته باشید. برای پشتیبانی با شماره ۰۲۱،۴۶۱۱۴۷۰۵ تماس حاصل فرمایید از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب پاسخ گوی شما عزیزان در ایزی خرید هستیم.

معرفی بهترین تولیدی مبل تختخواب شو در ایران

در این مقاله قصد داریم به بزرگترین و بهترین تولیدی مبل تختخواب شو در ایران بپردازیم . همانطور که میدانید ایزی خرید در ۴ سال اخیر بزرگترین تولید کننده انواع مبل راحتی و مبل تختخواب شو بود که از سراسر ایران فروشندگان مبل در ایران از ایزی خرید مبل های خود را خرید میکنند . در ایزی خرید میتوانید قیمت های فوق العاده مناسبی را پیدا کنید . برای مشاهده مقاله های بیشتر در مجله خبری ایزی مگ وارد سایت ایزی مگ شوید .

اگر قصد خرید و یا سوال در مورد خرید و راهنمایی های قبل از خرید دارید میتوانید با مشاوران متخصص ما تماس بگیرید تا تجربه بهترین خرید اینترنتی خود را داشته باشته باشید. برای پشتیبانی با شماره ۰۲۱،۴۶۱۱۴۷۰۵ تماس حاصل فرمایید از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب پاسخ گوی شما عزیزان در ایزی خرید هستیم.

چرا باید مبل تخت خواب شو را از ایزی خرید بخریم؟

بهترین تولید کننده انواع مبل تختخواب شو و راحتی ایران در سال ۱۴۰۲

ایزی خرید، فروشگاهی اینترنتی نه تنها است، بلکه به یکی از بهترین تولیدکنندگان مبل تخت خواب شو در ایران تبدیل شده است که محصولات خود را بدون هیچ واسطه ای و با قیمت عمده به مشتریان ارائه می‌دهد. تنوع محصولات این فروشگاه به بیش از ۲۰۰۰ وسیله دکوری و بیش از ۱۰۰ نوع مبل تخت خواب شو رسیده است. در واقع شما می‌توانید با هر سلیقه‌ای که دارید، بهترین مبل تخت خواب شو را سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل بگیرید.

همچنین بببیند : خرید میز ناهارخوری

این فروشگاه به شخصی‌سازی محصولات نیز اهمیت می‌دهد. تنوع رنگ و طرح مبلمان تخت خواب شو در ایزی خرید به بیش از ۲۰ رنگ متنوع می‌رسد و به سرعت برای شما آماده شده و ارسال می‌شود. مبل‌های یک نفره، دو نفره و سه نفره این تولیدکننده دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوعی هستند و ابعاد آنها استاندارد بوده و برای استفاده دائم مناسب هستند.

همچنین تمامی محصولات تولیدی این فروشگاه دارای ضمانت‌نامه ۲ تا ۵ سال هستند که نشان از کیفیت بی‌نظیر آنهاست. مواد اولیه مانند فلز، چوب و پارچه آنها از بهترین متریال‌های موجود است و با کمترین قیمت ممکن به فروش می‌رسند.

مبل تختخوابشو ایزی خرید مدل دیانا

یکی از مزایای ویژه فروشگاه ایزی خرید، ارائه مبل تخت خواب شو با رنگ و طرح دلخواه شماست. مدل دیانا از جمله محصولات بسیار زیبا و با کیفیت این فروشگاه است که تا دو سال گارانتی تعویض دارد. شما با انتخاب رنگ نشیمن، زیرنشیمن و بالش از بین بیش از ۲۰ گزینه مختلف، مبلمان مورد نظر خود را انتخاب کرده و به صورت فوری درب منزل خود تحویل بگیرید. همچنین، امکان خرید حضوری این مبل نیز در فروشگاه ایزی خرید وجود دارد.

مبل تخت شو ایزی خرید مدل آلما

اگر به دنبال یک مبل راحتی با طرح ساده، مدرن و شیک هستید، مدل آلما از بهترین گزینه‌هاست. این مبل تخت دونفره به راحتی باز و بسته می‌شود و برای استفاده دائمی به عنوان تخت و مبل بسیار مناسب است. پارچه مسکو و مازراتی درجه یک برای این تخت دوخته شده است و ۳ سال گارانتی دارد. در عین حال، شما می‌توانید در صورت تمایل، مدل دسته را تغییر داده یا حذف کنید و از امکانات اضافه کردن باکس و تغییر رنگ و پارچه نیز استفاده کنید.

مبل تخت خواب شو ایزی خرید مدل ایپک

مبل های با طرح دکمه دار یا چستر، همواره به عنوان یکی از مدل های جذاب و پرطرفدار شناخته می‌شوند. مدل اپیک با طرح خاص و زیبا، به عنوان یک مبل ۲ نفره کم جا و در عین حال بزرگ و شیک، گزینه مناسبی است. این مبل را می‌توانید در اتاق پذیرایی و جلوی تلویزیون خود قرار داده و یک تخت خواب مناسب و راحت هم داشته باشید. ابعاد مبل به صورت استاندارد و ۱۴۰ سانتی‌متر در ۱۹۵ سانتی‌متر است که برای تخت خواب دونفره نیز کاربردی است. شما همچنین می‌توانید مبل مدل اپیک را با دسته و باکس نیز سفارش دهید.

مبل تختخواب شو ایزی خرید مدل دیانا

خرید یک مبل تخت خواب شو تک نفره، به خصوص برای خانه‌های کوچک و مجردی، بسیار مناسب است. مدل دیانا یکی از بهترین مدل‌های مبل یک نفره است که دارای کیفیت و استحکام بسیار بالایی است و برای تمامی افراد مناسب است. این محصول در رنگ بندی و طرح پارچه‌ای بسیار متنوع عرضه می‌شود و به همین دلیل برای استفاده در دکوراسیون‌های مختلف کاربردی است. از دیگر مزایای این محصول می‌توان به فوم ۳۰ کیلویی ویژه‌ی آن اشاره کرد که دارای ضمانت ۳۶ ماهه است. در نهایت، باید به ابعاد آن نیز اشاره کرد که به صورت تخت خواب، با ابعاد W۸۰ × D۱۹۰ × H۴۰ و به صورت کاناپه با ابعاد W۸۰ × D۹۰ × H۸۰ سانتی‌متر عرضه می‌شود.

مبل تختخواب شو کاپری یک نفره

مهم نیست که خانه شما بزرگ است یا کوچک؛ در هر صورت پیشنهاد می کنیم که مدل کاپری یک نفره را به هیچ عنوان از دست ندهید. این مبل زیبا و فوق العاده راحت، یکی از بهترین گزینه ها برای استراحت و رفع خستگی می باشد. در عین حال نوع طراحی و دوخت آن به گونه ایست که شما می توانید از این مبل در شرکت ها و محیط های کاری خود نیز استفاده نمایید. این مدل باکس دار بوده و یکی از مزایای ویژه آن به حساب می آید. در عین حال گارانتی ۳ ساله داشته و با کمترین قیمت ممکن در فروشگاه ایزی خرید موجود می باشد.

ایزی خرید؛ بهترین تولیدی مبل تخت خواب شو

بهترین تولید کننده انواع مبل تختخواب شو و راحتی ایران در سال ۱۴۰۲

فروشگاه اینترنتی ایزی خرید، با عرضه مستقیم محصولات خود، بهترین راهکارهای خرید را برای شما فراهم کرده است. شما می توانید از هر نقطه ایران، با مراجعه به وب سایت این فروشگاه، تمامی محصولات متنوع آن را مشاهده و به راحتی سفارش دهید. تحویل این محصولات نیز در کوتاهترین زمان ممکن صورت می گیرد؛ در تهران در کمتر از ۲۴ ساعت و در سایر شهرها در کمتر از ۲ روز کاری، محصول به دست شما می رسد.

مبل تخت خواب شو ایزی خرید با تنوع رنگ و طرح، از جمله محصولات برتر این فروشگاه است که در ابعاد متنوع و با کیفیت بالا قابل سفارش می باشد. تنوع در این محصول، شامل مدل های تک و دونفره با طرح های دکمه دار و چستر می باشد که همیشه در بین افراد مورد استقبال قرار می گیرند.

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x