خانواده

متولدین بهمن ماه چه خصوصیات مشترکی دارند ؟

متولدین بهمن افرادی جذاب و عجیب هستند. آنها ذاتا شکاک هستند.

به گزارش تلنگر ؛ ذاتاً شکاک هستند و دوست دارند همه چیز را تجزیه و تحلیل کنند.  خلاق و سودمند و در عین حال سلطه طلب هستند. ممکن است دیگران در مورد انها دچار سوء تفاهم شوند.اگرچه روابط اجتماعی گسترده‌ای دارند، ولی از صمیم قلب احساس تنهایی می‌کنند. نسبت به قشر مظلوم و ستمدیده جامعه دلسوز هستند و صمیمانه با آنها رفتار می‌کنند.

یک مدیر مادرزادی هستند و می‌توانند الهام بخش دیگران باشند . بازی جوانمردانه را می‌ستایند و حاضر هستند برای تحقق عدالت هر بهایی را بپردازند .

آرامش و محیط خلوت را دوست دارند. بی‌اختیار به سمت گل‌ها و مناظر طبیعی جذب می‌شوند.  سیاره زحل نماد نگرش متوازن نسبت به زندگی است. به همین خاطر قبل از تصمیم‌گیری به هر دو بعد مسئله نگاه می‌کنند.   به خاطر اینکه سیاره زحل تأثیر قدرتمندی روی شما می‌گذارد، بعضی اوقات غمگین و افسرده می‌شوند.

عاشق موسیقی کلاسیک ولی از نوع جدی آن هستند.  انضباط، ثبات، پایداری و وظیفه‌شناسی ویژگی‌های اصلی متولدین  بهمن به حساب می‌آیند؛ به خاطر رفتار سخت‌ گیرانه با دیگران، آنها از روی ترس به شما احترام می‌گذارند.  محتاط، خردمند و میانه‌ رو هستند.  روی فعالیت‌های خود کنترل دارند.  بلند پرواز هستند و همیشه مشغول کار خلاقانه‌ای هستند.  قادر هستند برای دستیابی به اهدافتان تلاش فراوانی صورت دهید.

انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x