سینما و تئاتر

زمان پخش سریال دلنوازان + خلاصه داستان و معرفی بازیگران

سريال دلنوازان با ژانر درام اجتماعی مجددا از شبکه آی فیلم برای بهمن 1402 پخش خواهد شد. در ادامه به معرفی بازیگران و خلاصه داستان دلنوازان خواهیم پرداخت.

به گزارش تلنگر؛ مجموعه تلویزیونی دلنوازان به کارگردانی “حسین سهیلی‌زاده” جایگزین سریال “آزادی مشروط” در شبکه آی فیلم خواهد شد. سریال دلنوازان یکی از مجموعه های عاشقانه دهه هشتاد است که در سال ۱۳۸۸ به نویسندگی سعید جلالی و علیرضا کاظمی پور برای شبکه ۳ ساخته شد.

ساعت پخش سریال دلنوازاناستایل دهه هشتادی بازیگران سریال دلنوازان

سریال دلنوازان از یکشنبه ۱۵ بهمن هر روز ساعت ۲۰:۰۰ به روی آنتن می‌رود و بازپخش آن نیز ساعت‌های ۴:۰۰ و ۸:۰۰ روز بعد خواهد بود.

خلاصه داستان سریال دلنوازنآرایش بازیگران زن سریال دلنوازان

رعنا که دو فرزند به نامهای بهزاد و ستایش از همسر سابق خود اتابک سپهری داشته، در ۲۴ سال قبل دخترش ستایش بر اثر منفجر شدن آبگرمکن در کودکی نابینا می شود. و پس از مدتی ربوده می شود. او با گذشت سالها همچنان در فراق دخترش غمگین است. او ۱۰ سال قبل نیز از اتابک جدا شده و با جهان ملکپور ازدواج می‌کند.

او بارها برای پیدا کردن ستایش تلاش کرده و آخرین کسی که ادعای ستایش را کرد یلدا بود که او نیز از آزمایش موفقیتی به در نبرد. رعنا برای همسر پسر خود بهزاد دختر عمه اش مهتاب را در نظر گرفته است. اما پس از مدتی بهزاد مهتاب را فراموش کرده و با یلدا ازدواج می کند. یلدا نیز عمویی کلاهبردار بنام منصور خرسند دارد که یلدا را وادار میکند تا پولهای بهزاد را به بهانه بدهی های پدر ناپدید شده اش بالا بکشد.

معرفی بازیگران سریال دلنوازان

شاهرخ استخری، حدیث میرامینی، فریبا کوثری، سحر قریشی و از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

شاهرخ استخری در نقش بهزاد سپهریسریال دلنوازان از شبکه آی فیلم

شاهرخ استخری بازیگر ایرانی زاده ۴ مهر سال ۱۳۵۹ در شهر تهران است. او بازیگر سینما تئاتر ئ تلویزیون ایران است. از جمله فعالیت‌های او می‌توان به دلنوازان، فاصله‌ها، ساعت شلوغی، آمین، ماه و پلنگ، سوگند و پرواز در ارتفاع صفر اشاره کرد.

سحر قریشی بازیگر نقش یلدا (همسر بهزاد)سحر قریشی در سریال دلنوازان

سحر قریشی متولد بازیگر سینما و تلوزیون زاده ۶ دی سال ۱۳۶۶ است.او یکی از پرفعالیت ترین بازیگران ایران است. او دیپلم رشته تجری دارد.سحر قریش به دلیل بازی در سریال دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده و بازی در کنار شاهرخ استخری مشهور شد.

فریبا کوثری بازیگر نقش رعنا (همسر اتابک، مادر بهزاد و ستایش)فریبا کوثری در نقش رعنا

فریبا کوثری (متولد ۱ آذر ۱۳۴۵ در زاهدان) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. وی دارای مدرک تحصیلی دیپلم اقتصاد می‌باشد. شروع فعالیت وی از سال ۱۳۶۷ با فیلم تلویزیونی «چهره یک صهیونیست» از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بود.

پرویز فلاحی پور بازیگر نقش جهان ملک پور (شوهر عمه بهزاد)

پرویز فلاحی‌پور متولد ۱۳۳۶ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است و فارغ‌التحصیل رشته زبان انگلیسی است. فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و با جایزه سال ۱۳۸۰ چهره اش شناخته شد و حالا در سینما و تلویزیون حضور دارد.

سیاوش خیرابی هنرپیشه نقش رامین (دوست بهزاد، همسر روشنک)سیاوش خیرابی در سریال دلنوازان

سیاوش خیرابی بازیگر سینما و تلویزیون و زاده ۲۹ آذر سال ۱۳۶۳ در شهر تهران است ولی اصالت او به شهر تبریز بر میگیردد. او از سال ۱۳۸۲ در کلاس های بازیگری کانون سینماگران جوان شرکت می کرد. او یک برادر بزرگ تر به اورنگ دارد و برادر دیگرش هم آرش نام دارد. برادران و پدرش در حرفه عکاسی مشغول به کار هستند.

حدیث میرامینی بازیگر نقش روشنک (دختر عمه بهزاد، همسر رامین)بازیگران زن سریال دلنوازان

حدیث میرامینی (متولد ۱۹ بهمن ۱۳۶۷ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. وی دارای مدرک کارشناسی نمایش است و به‌عنوان بازیگر به فعالیت‌های تلویزیونی و هنری می‌پردازد. خانم میرامینی وقتی ۲۸ ساله بود با همکار خود مجتبی رجبی ۳۳ ساله ازدواج کرد، آقای رجبی از دستیاری شروع کرده و حالا بازیگر تئاتر است حالا ثمره زندگی این دو هنرمند یک فرزند پسر می باشد و پدر شوهرش آقای «مجید رجبی» مدیر سابق شبکه تهران و جام جم است.

بازیگر نقش ستایش سپهری؛ زهره فکورصبور (خواهر گمشده بهزاد،دختر اتابک و رعنا)زهره فکور صبور

زهره فکور صبور متولد ۱ فروردین ۱۳۵۷، دیپلم دارد. او به صورت جدی از سال ۱۳۷۵ با تئاتر وارد بازیگری شد تا اینکه سال ۱۳۷۷ با فیلم روزگار جوانی و سریل باغ کوچک بی بی گل جلوی دوربین رفت. زهره فکور در سال ۱۴۰۰ بر اثر تداخل دارویی درگذشت.

سمانه پاکدل در نقش مهتاب (دختر عمه بهزاد،خواستگار بهزاد،همسر دکتر فرهاد زند)سمانه پاکدل

سمانه پاکدل متولد ۱۳۶۶ است . او یک خواهر و یک برادر دارد . خواهر او سی ساله و برادرش بیست و هفت سال دارد.او تنها عضو مجرد خانواده شان است و فعلا هم قصد ازدواج ندارد . الگوی اخلاقی او در زندگی مادرش است وپرویز پرستویی را هم الگوی خود در بازیگری انتخاب کرده است . از بازیگران مورد علاقه ی او می توان به فاطمه معتمد آریا ، فاطمه گودرزی و حامد بهداد اشاره کرد. سمانه پاکدل سفر را خیلی دوست دارد و علاقه مند است که مدام به سفر داخلی و خارجی رود.

دیگر بازیگران سریال دلنوازان

  • عبدالرضا اکبری در نقش اتابک سپهری(پدر بهزاد و ستایش)
  • محمد حاتمی در نقش منصور خرسند(عموی یلدا)
  • فریده صابری در نقش شکوه(عمه بهزاد)
  • مهدی ماهانی در نقش دکتر فرهاد زند(برادر ناتنی ستایش)
  • نیره فراهانی در نقش منیر مادر یلدا
  • ایمان موسوی در نقش شاهین (دوست بهزاد)

تیتراژ سریال دل نوازان

آهنگ پایان این مجموعه تلویزیونی را علی لهراسبی خوانده است که بسیار احساسی و دلنشین است.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x