اخبار خودرو

خودروی جدید کرمان موتور کی ام سی A5 + ترکیب ظاهری و قیمت

کرمان موتور خودرو جدید خود را به نام کی ام سی A5، در روز شنبه 22 اردیبهشت 1403 به بازار عرضه می کند. در ادامه با طراحی و آپشن این خودرو آشنا می شویم.

کی ام سی A5، یک خودروی شاسی بلند با سیستم تعلیق مستقل است. پیش بینی می شود این خودرو با توجه به طراحی زیبای خود طرفداران زیادی در بازار خودرو ایران پیداکند.

ورود خودرو کی ام سی A5 به بازار ایران

این خودرو حقیقتا قبلا SWM G01 بود. این خودرو طراحی جذاب خود را مدیون استودیو پنین فارینا ایتالیا است. با وجود طراحی زیبا و دلنشین خودرو کی ام سی A5 به دلیل محدود بودن خدمات پس از فروش آن خیلی بازار گرمی نداشت.

به نظر می رسد با توجه به ذهنیت مثبت مردم نسبت به خودروی G۰۱ و از طرفی عرضه مجدد آن توسط شرکت کرمان موتور با پشتوانه قدرتمند شبکه خدمات رسانی و سرویس دهی و گارانتی طولانی مدت، در کنار زبان طراحی جذاب و جوان پسند و امکانات گسترده KMC A۵، این خودرو می تواند به یکی از بازیگران اصلی در سگمنت خود در بازار، مبدل شود.

مشخصات فنی کی ام سی A5

خودرو جدید کرمان موتور (کی ام سی A۵) یک کراس اوور سایز متوسط با طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۴۶۷۰، ۱۸۵۵ و ۱۷۴۰ میلی متر و فاصله محوری ۲۷۵۰ میلی متر محسوب می شود.

خوردو جدید کرمان موتور به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تورباژ مجهز شده است. همچنین حداکثر قدرت اسب بخار این خودرو ۱۳۷ می باشد و گشتاور آن ۲۱۲ نیوتن متر است. این خودرو نیروی تولیدی خود را از راه جهبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه تر به چرخ های انتقال می دهد.

ترمز های جلو و عقب دیسکی در کنار تعلیق جلوی مک فرسون و عقب میل پیچشی، از دیگر ویژگی های A۵ محسوب می شوند. رینگ های این خودرو از نوع ۱۸ اینچی و لاستیک های آن ۲۲۵/۶۰ هستند.

نگاه نزدیک تر به طراحی بیرونی کی ام سی A5

طراحی ظاهری کی ام سی A5

کیت رنگی بدنه طراحی زیبای دارد و دلیل آن هم وجود یک ورودی هوا شش ضلعی با اندازه بزرگ می باشد. که چراغ ها و خطوط روی درب موتور تکیب زیبایی را ارائه می دهد. همچنین رینگ ۱۸ اینچی مشکی رنگ در نمای جانبی به چشم می خورد. در کنار این رینگ جذاب، حجم پردازه های روی گلگیر جلو و عقب تناسب خود را با بنده به نمایش می گذارد.

اگزوزهای بزرگ، دیفیوزر مشکی پیانویی و نوار کرومی که دو چراغ را به یکدیگر متصل می نماید از جمله موارد قابل ذکر در نمای عقب A5 بوده که باعث جذابیت هرچه بیشتر این خودرو می گردد.

ایجاد ترکیبی زیبا در طراحی داخلی کی ام سی A5

طراحی داخلی کی ام سی A5

در ورود به کابین KMC A5 تریم دو رنگ مشکی و قرمز بسیار چشم نواز می باشد که جلوه ای خاص به صندلی های اسپرت این خودرو می بخشد.

در طراحی این خودرو الگوی زیبا و ثابت U شکل همواره جریان دارد. همچنین اهرم عملکرد تعویض دنده و طرح فیبر کربن در کنسول میانی به زیبایی به چشم می خورد.

صفحه نمایشگر این ماشین ۱۰ اینچی و پشت آمیز دیجیتالی آن ۷ اینچی می باشد. این صفحه نمایشگر با گذشت زمان های طولانی همچنان زیبا خواهد بود.

تفاوتی که در کی ام سی A5 و SWM G01 به چشم می خورد

تفاوت چشمگیری که این دو خودرو با هم دارند و باعث شده تا قیمت بیشتری نسبت به قبل داشته باشد، کیت بدنه آن می باشد. در غیر این کی ام سی در بیش تر موارد مانند مدل قبلی خود است.

قیمت خودرو جدید کرمان موتور کی ام سی A5

قیمت این خودرو در اردیبهشت سال ۱۴۰۳ به مبلغ قابل توجهی با قیمت مصوب ۱ میلیارد و ۲۸۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و تحویل ۶۰ روز کاری روانه مشخص شده است.

انتهای مطلب/آ.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x