اجتماعیخانواده

25 مورد از عطرهای برتر دنیا

عطرهای برتر دنیا، بسیار محبوب و خوش بو می باشند. این عطرها انواع مختلفی دارد، که شما می توانید، بنا به سلیقه خود طرفدار همیشگی این عطرها شوید.

به گزارش تلنگر؛ عطرهای برتر دنیا به دلیل خاص بودن و بوی منحصر به فردی که دارند. هیچ وقت مشتری های خود را از دست نمی دهند. و هر روزه افراد بیشتری جذب این عطرها می شوند و تا سالیان سال افراد از عطرهای برند استفاده خواهند کرد.

معرفی عطرهای برتر دنیا

پس از سال ها خری و فروش عطر، امروزه فروش عطر افزایش چشمگیری داشته و افراد بیتر از قبل به دنبال خرید و استفاده از عط هستند. در این مقاله به معرفی عطرهای برتر دنیا می پردازیم.

شانل شماره ۵

شانل شماره 5

این عطر در سال ۱۹۲۱ راه اندازی شده است. و خانواده بویایی آن گل آلدهیدی می باشد. و عطرساز: Ernest Beaux است.

یکی  از پرفروش ترین عطرهای تاریخ که حاوی ۱۰۰۰ گل یاس در هر ۳۰ میلی لیتر است، نظرات درباره این عطر: “آغاز هر چیزی که ما در عطر مدرن به آن فکر می کنیم.” فلکن “این نه تنها دوام می آورد، بلکه پیروز می شود.”

عطر ۱۰۰ میلی لیتری عطر ورلد پیکی رز

از جمله عطرهای برتر دنیا، عطر  Picky Rose انتظارات مرسوم از رایحه رز را با معرفی یک پیچ و تاب تند و جسورانه نادیده می گیرد. گل رز صورتی تازه را با ماژیک فلفلی تجسم کنید که یک ضربه شگفت انگیز و زیبا ایجاد می کند.

گنجاندن فلفل سیچوان یک گزگز لذت بخش می دهد، در حالی که دانه تونکا یک لایه خامه ای و شیرین ایجاد می کند و ادویه را متعادل می کند تا حسی لوکس داشته باشد. به هیچ فصلی محدود نمی شود، ترکیب منحصر به فرد Picky Rose آن را برای استفاده در تمام طول سال مناسب می کند.

در میان بهترین عطرهای جهان، این عطر به دلیل شخصیت متهورانه و متمایز خود متمایز است، مطمئناً سرها را برمی‌گرداند و تعریف و تمجید دریافت می‌کند. مقرون به صرفه بودن در مقایسه با عطرهای سطح بالا، ارزش زیادی ارائه می دهد، و طبیعت طولانی مدت آن تاثیری تمام روز را تنها با چند اسپریتز تضمین می کند.

در اصل Picky Rose یک جواهر پنهان جسورانه و زیبا برای کسانی است که به دنبال عطری هستند که از بین مردم متمایز شود بدون اینکه چیزی از بین برود.

 عطر موکا وود ورلد

از جمله عطرهای برتر دنیا موکا وود ورلد است. چوب موکا دنیای عطر شما را با رایحه منحصر به فرد و جذاب خود در یک روز دلپذیر پاییزی به یک کافه دنج می برد. بیش از یک عطر قهوه، یک تجربه کامل را ارائه می دهد.

با رایحه هایی از فندق، زعفران و ریواس برای شیرینی و جذابیت همراه است. وقتی رایحه حل می‌شود، هل و فلفل حس گرم و پیچیده‌ای را به شما می‌دهند که یادآور شب‌های دنج کنار شومینه با اشاره‌ای از ماجراجویی است.

عطر ورلد عامر العود عربیان نویر

عطر ورلد عامر العود عربیان نوآر به عنوان یک ادو پرفیوم استثنایی با الهام از خاورمیانه شناخته می شود و به خاطر ذات تند و تند خود مشهور است.

این عطر با رایحه های برجسته عود، زعفران، جوز هندی، اسطوخودوس، نعناع هندی و مشک همراه با عودی غنی، تیره و چوبی به عنوان مرکز آن آشکار می شود. زعفران و جوز هندی ادویه‌ای را به همراه می‌آورند که با طراوت اسطوخودوس تکمیل می‌شود، در حالی که نعناع هندی و مشک به پایان ماندگاری کمک می‌کنند.

باربری

عطر باربری

باربری جزو کمپانی‌های لوکس جهان و  عطرهای برتر دنیا است. که فعالیتش را از سال ۱۸۵۶ و با تولید لباس‌ها و زیورآلات خاص شروع کرد و جزء برندهای محبوب ادکلن است. این برند انگلیسی که موفق به دریافت نشان سلطنتی برای طراحی پوشاک شده است، اولین عطرش با نام «باربری فور من» را در سال ۱۹۸۱ رونمایی کرد و از آن پس یک خط تولید را به عطرهای خاص زنانه و مردانه اختصاص داد.

 

 بولگاری

امکان ندارد که کسی عاشق عطرهای لوکس باشد و یکی‌‌دو شیشه از عطر بولگاری را روی میز آرایش خودش نداشته باشد. زیرا از عطرهای برتر دنیا است.

این برند ایتالیایی با کمک بنیان‌گذار یونانی‌اش از سال ۱۸۸۴ تاسیس و در حوزه ساخت جواهرات لاکچری مشغول به فعالیت شد.

بولگاری که برای سال‌های طولانی در بازار جواهرات خاص در جهان حرف اول را می‌زد، سرانجام در سال ۱۹۹۲ تصمیم گرفت که با رونمایی از اولین عطر دلربایش با نام «بولگاری او پارفومی او د ورت» بار دیگر نگاه جهانیان را به سمت توانایی‌های بی‌نظیر این کمپانی در تولیدات خاص جلب کند و محصولاتش را به لیست بهترین ادکلن های دنیا اضافه کند.

 کالوین کلین

عطر کالوین کلین

کالوین کلین یک برند آمریکایی است که در حوزه مد و فشن که در سال ۱۹۶۰ فعالیتش را شروع کرد و با سرعت قابل توجهی به تسخیر بازارهای جهانی لباس زیر، لباس‌های کژوال (غیررسمی) و حتی عطرهای فانتزی پرداخت. و جز عطرهای برتر دنیا شد.

این برند پُرطرفدار که از سال ۱۹۹۷ محصولاتی مانند ساعت و جواهرات را هم به فهرست محصولاتش اضافه کرد، اولین عطر تولیدی‌اش با نام کالوین را در سال ۱۹۸۱ به بازار عطرهای جهانی فرستاد و کم‌کم نظر بسیاری از طرفداران مُد روز را به خودش جلب کرد.

سری‌های زنانه و مردانه «سی کی وان» و «یوفوریا» سریعا توانستند در میان سایر عطرهای پُرطرفدار و ادکلن های برتر جایگاه ویژه‌ای برای خود پیدا کنند و کالوین کلین را به برندی محبوب در صنعت عطرسازی جهان تبدیل سازند.

شنل

خانه مُد شنل از سال ۱۹۱۰ و با مدیریت خانم گابریل شنل (معروف به کوکو) فعالیتش را در زمینه مُد و فشن آغاز کرد و توانست انقلابی در صنعت طراحی‌های ساده و زیبای لباس به راه بیندازد. شنل در لیست عطرهای برتر دنیا قرار دارد.

اولین عطر شنل با نام «ان ۵» در سال ۱۹۲۱ روانه بازار شد و با رایحه خیره‌کننده‌اش بسیاری از طرفداران عطرهای لوکس را مجذوب خودش کرد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بعد از گذشتن حدود ۱۰۰ سال از تولید اولین عطر شنل، «ان ۵» همچنان جزو پُرفروش‌ترین عطرها و جزء بهترین ادکلن های دنیا در سراسر جهان است. «شنل کوکو مادمازل» از دیگر عطرهای شگفت‌انگیز این برند مشهور است که آن هم با رایحه رویایی‌اش برای سال‌های طولانی در صدر فهرست پُرفروش‌ترین عطرها قرار داشته و دارد.

Le Labo Santal 33

این عطر در سال ۲۰۱۱ راه اندازی شد. و عطرساز آن Frank Voelkl از خانواده بویایی چوبی معطر است.

“اولین عطر بزرگ نمادین”. این عطر به مناسب‌تر شدن جایگاه کمک کرد و برای بیش از ۱۰ سال عطری برای همه رهبران افکار هزاره بود.

دولچه گابانا

دولچه گابانا هم مانند بسیاری از دیگر برندهای ایتالیایی، فعالیتش را با مُد و فشن آغاز کرد. این برند لوکس جز عطرهای برتر دنیا محسوب می شود. در سال ۱۹۸۵ با تولید لباس‌های سکسی و جذاب توانست سریعا بازار این قلمرو را به دست بگیرد و کم‌کم به تولید و معرفی سایر لباس‌ها، عینک، زیورآلات و عطرهای لوکس خود تحت عنوان D&G بپردازد.

اولین عطر D&G یک عطر زنانه بود که با نام «دولچه گابانا برای زنان» در سال ۱۹۹۲ روانه بازار شد و ۲ سال بعد هم ادیشن مردانه‌ این عطر توسط این کمپانی مشهور رونمایی شد. «لایت بلو» زنانه و مردانه، ‌مشهورترین و پُرطرفدارترین لاین عطرهای D&G محسوب می‌شود.

جیورجیو آرمانی

جیورجیو آرمانی

جیورجیو آرمانی از دیگر برندهای ایتالیایی پُرطرفدار جز عطرهای برتر دنیا محسوب می‌شود که بخش زیادی از شهرتش را مدیون طراحی‌های خاص و مجذوب‌کننده لباس‌های مردانه خودش است.

این برند ایتالیایی که اولین مجموعه از لباس‌های مردانه‌اش را در سال ۱۹۷۵ ارائه کرد، پس از پخش فیلم معروف «امریکن گیگولو» به شهرت بیشتری هم دست یافت،

زیرا یکی از شخصیت‌های اصلی این فیلم از طراحی‌های خاص جیورجیو آرمانی در انتخاب لباس‌هایش کمک می‌گرفت. اولین عطر این برند که همچنان جزو عطرهای موفق جهان است، با نام «جیورجیو آرمانی بیوتی زنانه» در ال ۱۹۸۲ و ادیشن مردانه‌اش هم در سال ۱۹۸۴ عرضه شد.

گوچی

گوچی نامی لوکس و بلندآوازه در صنعت مُد و عطرسازی در سراسر جهان است. این برند ایتالیایی که در سال ۱۹۲۱ تاسیس شد، اولین عطر سحرآمیزش را در سال ۱۹۷۴ و با نام Gucci No 1 روانه بازار کرد تا قدرت بی‌بدیلش در صنعت عطرسازی را به رخ جهان بکشد.

از آن پس عطرهای گوچی مانند سایر محصولات این برند همواره در لوکس‌ترین قفسه فروشگاه‌ها جای گرفته‌اند تا این برند صدساله به یکی از غول‌های برتر در زمینه مُد و فشن تبدیل شود.

گرلن

گرلن یک برند بسیار باسابقه فرانسوی است که از ابتدای فعالیتش در سال ۱۸۲۹ تا به امروز در زمینه عطرسازی مشغول به کار است. درحال حاضر این برند محصولات آرایشی و مراقبت از پوست بسیار محبوبی را در سراسر جهان دارد.

این برند تقریبا دویست‌ساله، عطر «امپریال» را برای جشن ازدواج ملکه اوژنی و ناپلئون سوم طراحی کرد و خود را در بین عطرهای برتر دنیا جا داد. تزیین هوشمندانه شیشه عطر با استفاده از زنبورهای عسل، زنبور عسل را به نماد این کمپانی تبدیل کرد.

گرلن جزو معدود برندهایی است که به‌دلیل داشتن دانش منحصربه‌فرد در تولید محصولات مختلف، موفق به دریافت جایزه معتبر Living Heritage Company از وزارت صنعت و اقتصاد فرانسه شده است. «لا پتیت روب نویر»، «له هوم آیدیل»، «تراکوتا» و «متئورایتز» از عطرهای پُرطرفدار این برند در سراسر جهان محسوب می‌شوند.

هرمس

هرمس یک کمپانی فرانسوی است که در زمینه تولید عطر و ادکلن بیش از ۱۵۰ سال قدمت دارد. این برند پرطرفدار که تمامی کارهایش را با دانش و خلاقیت خاصی روانه بازار کرده است، از سال ۱۸۳۷ فعالیتش در زمینه تجهیزات جانبی را شروع کرد و در سال ۱۹۶۱ هم از عطر زنانه‌ای با نام «کالش» رونمایی کرد تا نبوغ خود در زمینه ترکیب روایح را نشان دهد.

شاید بتوان عطر «او د هرمس» را نقطه عطف عطرهای هرمس دانست که از زمان تولیدش تا کنون همواره مورد توجه و استقبال بسیاری از طرفداران عطر و ادکلن بوده و هست. ماندگار شدن یک عطر خاص از یک برند همواره به معنای تلفیق دانش و هنر در کنار شناخت سلیقه جامعه در تولید آن عطر محسوب می‌شود.

لالیک

لالیک فرانسوی که طرفداران بسیار زیادی هم در کشور ما داردو اینکه جز عطرهای برتر دنیااست، فعالیتش را در سال ۱۸۸۸ و با تولید جواهرات پُر زرق‌وبرق آغاز کرد. لالیک کم‌کم تمرکزش را از روی ساخت جواهر به تولید شیشه‌های لوکس عطر معطوف کرد،

زیرا در آن دوران خرید شیشه‌های زیبا و کوچک برای نگهداری از عطرهای امری رایج در میان بسیاری از مردم بود. هنرنمایی‌های لالیک تا جایی ادامه یافت که به رونمایی از اولین عطر لوکس این کمپانی در یک بطری پیکرتراشی‌شده در سال ۱۹۹۴ منتهی شد. «لالیک انکر نویر» و «لالیک پور هوم» همچنان جزو عطرهای پُرطرفدار لالیک در سراسر جهان هستند.

ژیوانشی

ژیوانشی، در سال ۱۹۵۲، آغاز به فعالیت در زمینه مد، لوازم جانبی و عطر کرد و به سرعت با ترکیب ظرافت فرانسوی و لوکس‌گرایی آمریکایی، گام مهمی در صنعت مد و فشن برداشت.

اولین عطر این برند با نام “له اینتردیت” در سال ۱۹۵۷ معرفی شد و عطر مردانه با نام “موسیو د ژیوانشی” نیز در سال ۱۹۵۹ وارد بازار شد. رایحه‌های گل‌فام و جوان‌پسند ژیوانشی که همواره توسط اشخاص معروفی چون لیو تایلر و جاستین تیمبرلیک تبلیغ می‌شوند، به عنوان یکی از نقاط قوت این برند شناخته شده و توانسته‌اند تعداد زیادی از طرفداران را به خود جلب کنند.

هوگو باس

هوگو باس یکی از شرکت‌های با سابقه آلمانی است که در زمینه تولید لباس‌های زنانه و مردانه راحتی، ورزشی، و رسمی فعالیت دارد و به همراه لباس‌های پرطرفدار خود، محصولاتی از قبیل عطر، لوازم آرایش چشم، و ساعت نیز تولید می‌نماید. این شرکت در سال ۱۹۸۵ اولین عطر خود را با نام “هوگو بوس نامبر وان” به بازار عرضه کرد تا در صنعت مد و فشن به یک درخشش بی‌نظیر دست یابد. و خود را در لیست عطرهای برتر دنیا قرارداد.

تام فورد

هر عطر تام فورد از گذشته پر زرق و برق عطر الهام گرفته شده است. زمانی که گرانبهاترین مواد تشکیل دهنده جهان برای ایجاد رایحه هایی با پیچیدگی عالی استفاده شد.

انتهای مطلب/آ.ع

 

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x