ارتباطات

آپدیت iOS 17.5 به طور رسمی توسط اپل منتشر شد +جزئیات

آپدیت iOS 17.5 با قابلیت تشخیص ردیاب‌های بلوتوثی ناشناس برای آیفون به طور رسمی توسط کمپانی اپل منتشر شد.

به گزارش تلنگر؛ کمپانی اپل به‌طور رسمی iOS 17.5 را با ویژگی‌هایی ازجمله قابلیت چند پلتفرمه‌ی تشخیص ردیاب و بازی‌های جدید در سرویس +News  به طور رسمی منتشر کرد. در کنار به‌روزرسانی تازه‌ برای آیفون، به‌روزرسانی‌هایی برای سایر محصولات اپل ازجمله اپل واچ و آیپد نیز منتشر شده‌اند.

طبق بیانیه‌ی اپل، یکی از برجسته‌ترین نکات iOS 17.5، اضافه شدن قابلیت تشخیص ردیاب‌ است. از‌این‌پس، در صورتی که یک ردیاب بلوتوثی غیرمرتبط با کاربر همراهش شناسایی شود، صرف‌نظر از سیستم‌عاملی که در ابتدا با آن جفت شده است، اعلانی به کاربر نمایش داده خواهد شد.

مورد دیگر، اضافه شدن بازی‌ به سرویس اشتراکی +News اپل است. کاربران به یک بازی کلمات به نام Quartiles و صفحه‌ی امتیازات در قسمت پازل‌های برنامه دسترسی پیدا می‌کنند. هم‌چنین، قابلیت دسترسی آفلاین به فید اخبار فراهم شده است.

از دیگر تغییرات می‌توان به فعال‌شدن روش‌های جایگزین نصب برنامه برای توسعه‌دهندگان در اتحادیه‌ی اروپا تحت شرایط خاص اشاره کرد. بهبود عملکرد، ثبات و امنیت نیز بخش همیشگی به‌روزرسانی‌های کل اکوسیستم نرم‌افزاری اپل است.

علاوه بر iOS 17.5، به‌روزرسانی watchOS 10.5 برای اپل واچ، HomePod 17.5 برای هوم‌پاد، tvOS 17.5 برای اپل تی‌وی و در نهایت macOS 14.5 و macOS 13.6.7 منتشر شده‌اند.

انتهای مطلب/م.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x