گردشگری

معرفی تمامی مراکز تفریحی مشهد + آدرس دقیق

مراکز تفریحی مشهد، مناطق ییلاقی دنج و زیبا با رستوران های مدرن و سنتی خود یک دلیل برای انتخاب این شهر شلوغ خواهد بودپس بهتر است پیش از عزمت به سمت مشهد با آن‌ها آشنا شوید. در این صورت می توانید برنامه ریزی بهتری برای لحظات سفر خود داشته باشید.

به گزارش تلنگر؛ مشهد به عنوان یک شهر زیارتی داری مراکز تفریحی به شدت جذابی است که اگر به این شهر نرفته اید، تصور آن برایتان سخت خواهد بود. مراکز تفریحی مشهد سالانه میلیون ها گردشگر و مسافر را به خود جذب می کنند. از جمله دلایل محبوبیت آن نیز وجود هتل های شیک، مجلل و مجهز می باشد. مسافران در نظرسنجی های مختلف، هتل قصر مشهد، هتل الماس ۲ و هتل قصر طلایی را به عنوان بهترین هتل های مشهد انتخاب کرده اند. این هتل های ۵ ستاره توانسته اند با خدمات عالی خود، توجه گردشگران مختلف را به خود جلب کنند. نزدیک بودن آن ها به حرم امام رضا (ع)، مراکز خرید و جاهای دیدنی مشهد از امتیازات ویژه این هتل های درجه یک محسوب می شود.

معرفی مراکز تفریحی مشهد

از جمله این اماکن تفریحی مشهد برای گردش خانوادگی ودوستانه می توان موارد زیر را نام برد:

هلیوم پارک مشهدپارک هلیوم مشهد

یکی دیگر از جاهای تفریحی که می توانید در مشهد تجربه کنید، هلیوم پارک است. این پارک از تفریحات جدیدی است که در مجموعه جاذبه های گردشگری مشهد اضافه شده است. این پارک دارای ۲ سالن ۱۵۰۰ متری است. محل قرارگیری آن هم طبقات ۴ و ۵ برج مروارید گوهر مشهد است. جالب است بدانید که هلیوم پارک مشهد دارای آیتم های مختلفی نظیر فری جامپینگ، نینجا کورس، ژیمناستیک، صخره‌نوردی، والیبال ترامپولین، بسکتبال ترامپولین، ایربک، فایتینگ، کیک‌بال، فوتبال حبابی، بیلیارد با پا، دوج بال و… است. این مجموعه برای کودکان و بزرگ سالان قابل استفاده است و می توانید از آن نهایت لذت را ببرید.

پارک کوهسنگی، تجربه کوهنوردی در شهر مشهد

از پرطرفدارترین جاذبه های گردشگری مشهد و همینطور از جاهای دیدنی آن که شهرت و قدمت زیادی دارد کوهسنگی مشهد یا پارک کوه سنگی است. اگر به کوهنوردی علاقه دارید با رزرو هتل قصر مشهد در زمان بسیار کوتاه می توانید با هم سفران خود به پارک کوهسنگی مشهد رفته و از دریاچه زیبای آن نیز دیدن کنید. این پارک همه روزهای هفته و ۲۴ ساعته پذیرای گردشگران است. دیزی یکی از غذاهای معروف مشهد است اما در دیزی سراهای کوهسنگی این غذا در ظروف سنگی طبخ میشود؛ این مسئله سبب شده تا طعم دیزی های این پارک بسیار خاص و خوشمزه باشد.

آدرس دقیق پارک کوهسنگی: مشهد، کوهسنگی، کوهسنگی ۲۹

پارک ملت مشهد، بزرگ ترین پارک مشهد به وسعت ۷۲۰ هزار متر مربعپارک ملت مشهد

بعید است که نام شهربازی ملت مشهد به گوشتان نخورده باشد! شهربازی ملت در پارک ملت قرار گرفته است و شما می توانید بلندترین چرخ و فلک خاورمیانه را در آن سوار شوید. زمانی که چرخ و فلک به بالاترین حد خودش می رسد، مشهد کاملاً زیر پایتان است. همچنین در این شهربازی انواع دیگر وسایل بازی هم قرار دارد که شما می توانید متناسب با سلیقه خود از آن ها استفاده کنید. مسافران زیادی وجود دارند که در سفر به مشهد حتماً از این شهر بازی استفاده می کنند و لذت می برند.

آدرس دقیق پارک ملت مشهد: مشهد، حاشیه بلوار وکیل‌آباد، ضلع شمال غربی تقاطع آزادی

پارک جنگلی وکیل آباد مشهد (باغ وکیل آباد)پارک جنگلی پارک وکیل آباد

پارک وکیل آباد یکی از بزرگ ترین جاذبه های طبیعی مشهد به حساب می آید که در داخل مشهد قرار گرفته است. این پارک در انتهای بلوار وکیل آباد قرار دارد و شما می توانید از این پارک خوش آب و هوا دیدن کنید. رودخانه طرقبه هم از این پارک زیبا و جذاب عبور می کند و منظره ای تکرار نشدنی را برای آن فراهم کرده است. پس اگر به دنبال جایی هستید که ساعت ها در آن اتراق کنید و از حضور در آن لذت ببرید، پارک وکیل آباد گزینه مناسبی است که در فضای ۲۶۰ هزار متر مربع قرار گرفته است. امکانات رفاهی مورد نظر شما برای تفریح خانوادگی هم در آن قرار دارد!

آدرس دقیق پارک وکیل آباد مشهد: مشهد، انتهای بزرگراه وکیل آباد

پارک ییلاق زیبای طرقبهپارک جنگلی بهمن طرقبه

یکی دیگر از جاذبه های طبیعی که در اطراف مشهد قرار دارد، پارک جنگلی بهمن طرقبه است. این پارک جنگلی در منطقه طرقبه قرار گرفته است و یک تفریحگاه ییلاقی محسوب می شود! جایی که آب و هوای بسیار خوبی دارد و شما می توانید از حضور در این منطقه نهایت لذت را ببرید. این پارک دارای وسعت ۸۵۰۰ متر مربع است و امکانات مختلفی هم در اختیار شما قرار دارد. از مهم ترین امکانات این مراکز تفریحی مشهد می توان به رستوران، آشپزخانه، سالن اجتماعات، نیمکت، فروشگاه، محوطه بازی کودکان، سرویس های بهداشتی و… اشاره کرد.

آدرس: در مجاورت پارک وکیل آباد

پارک مینیاتوری مشهد، با ۶۷ ماکت از آثار فرهنگی و اماکن مهم کشورآدرس بوستان مینیاتوری در مشهد

در بوستان مینیاتوری مشهد، همه چیز کوچک است. در واقع هدف از ایجاد چنین بوستانی این بوده است که یک محیط تفریحی سالم و منحصر به فرد برای آشنایی بیشتر بازدیدکنندگان با شهر مشهد وجود داشته باشد. شما می توانید تمام امکان تاریخی، فرهنگی، زیارتی و تفریحی مشهد را به صورت کوچک شده در این پارک مشاهده کنید و لذت ببرید. بازدید از این پارک می توانید برای هر کسی با هر سلیقه ای جذاب و منحصر به فرد باشد.

آدرس: مشهد،بزرگراه میثاق، بلوار سجادیه، نبش سجادیه ۲۶

پارک پردیس قائم مشهد، پارکی با مناظر سرسبز و آب و هوای لطیف به وسعت ۱۷ هکتار

آدرس دقیق پارک پردیس قائم مشهد: مشهد، بزرگراه چراغچی

پارک خورشید مشهد، پارکی واقع در ارتفاعات هاشمیه مشهد به مساحت ۴۰۰ هکتار

آدرس دقیق پارک خورشید مشهد: مشهد، انتهای بلوار هاشمیه، کوهسر، کوهستان پارک خورشید

پارک میرزا کوچک خان مشهد، به وسعت ۳۲۳۲۵ متر مربع با امکانات تفریحی متفاوت در نزدیکی حرم مطهر

آدرس دقیق پارک میرزاکوچک خان: مشهد، بلوار ۱۷ شهریور جنوبی، شهید حنایی- امام رضا ۱۲، بین حنایی ۱۵ و ۱۷

لیست پارک های آبی مشهد (مراکز تفریحی سرپوشیده مشهد)

در بین مراکز تفریحی مشهد ۴ پارک آبی سر پوشیده رتبه اول را در خاورمیانه دارند و شهرهایی همچون دبی، تهران، کرج و شارجه پس از آن قرار دارند. به همین دلیل اغلب مسافران، شهر مشهد را با پارک های آبی سر پوشیده و مجهز آن می شناسند. اگر شما هم به تفریحات آبی علاقه داشته باشید، قطعا لحظات شاد و مفرحی را در پارک های آبی مشهد سپری خواهید کرد.

  • سرزمین موج های آبی (یکی از بهترین مکان های تفریحی در مشهد)
  • موج های خروشان (بزرگ ترین پارک آبی سرپوشیده جهان)
  • پارک آبی ایرانیان
  • پارک ساحلی آفتاب

پیست اسکی روی یخ در مشهد

یکی از مکان های تفریحی مشهد برای جوانان که شاید کمتر کسی با آن آشنا باشد، پیست اسکی روی یخ است. اگر به ورزش پرهیجان اسکی علاقه دارید، با سفر به مشهد می توانید لذت آن را هم در کوه های طبیعی و هم مجتمع های تفریحی مشهد تجربه کنید.

اسکی بازان مبتدی، متوسط و حرفه ای می توانند از امکانات این مراکز تفریحی مشهد استفاده کنند. از این پیست برای برگزاری مسابقات اسکی در سطوح مختلف استفاده می شود. تمام لوازم مورد نیاز اسکی در این جای تفریحی مشهد برای علاقمندان آن فراهم شده است. شما می توانید با تله اسکی علاوه بر لذت از مناظر زیبای کوهستانی به نقاط مرتفع رفته و از بالا به پایین کوه اسکی کنید. فراهم نمودن امکان اقامت در این مرکز تفریحی برای گردشگران بسیار خوشایند است. مطمئن باشید تجربه هیجان برانگیز اسکی در شیرآباد را هرگز فراموش نخواهید کرد.

  • هزینه اسکی در شیرآباد با لوازم پیست: ۳۰۰ هزار تومان
  • هزینه اسکی در شیرآباد با لوازم شخصی: ۱۵۰ هزار تومان
  • هزینه ورودی برای علاقمندان به لوژسواری و برف بازی: ۱۰۰ هزار تومان

پاتیناژ مشهد مراکز تفریحی مشهدپاتیناژ مشهد

یکی از مراکز تفریحی مشهد، مجتمع تفریحی و رفاهی پدیده شاندیز است. پیست پاتیناژ مشهد نیز در بلوک پنجم آن قرار گرفته است. ورزش پاتیناژ، حرکت و حفظ تعادل با کفش مخصوص روی یخ است. پاتیناژ پدیده شاندیز، لقب بزرگ ترین پیست اسکیت سر پوشیده خاورمیانه را به خود اختصاص داده و توسط یک شرکت هلندی معتبر ساخته شده است.

آدرس پیست پاتیناژ مشهد: شاندیز، شهر رویایی پدیده شاندیز، بلوک پنجم مرکز تعطیلات سرگرمی

پیست موتور سواری کراس مشهدپیست موتور مشهد

یکی از دیگر از مراکز تفریحی مشهد که بسیار پرطرفدار و پر هیجان نیز است، تجربه موتور کراس است. موتور کراس یکی از ورزش های پر هیجان و جذاب است که طرفداران خاص خود را دارد. پیست موتور کراس مشهد نیز یکی از جاهای تفریحی مشهد برای جوانان است که در صورت تجربه موتورکراس در این پیست، متورسواری به یکی از ورزش های مورد علاقه آن ها تبدیل خواهد شد. حتی اگر گواهینامه هم ندارید، مربیان پیست موتور کراس مشهد به شما آموزش های لازم را می دهند تا از این ورزش پر شور با حفظ نکات ایمنی نهایت لذت را ببرید.

آدرس پیست موتور کراس مشهد: مشهد، جاده شاندیز

سخن پایانی

در این مقاله مراکز تفریحی مشهد  که از استخر های آبی سرپوشیده گرفته تا شهر بازی های بزرگ و مجهز را شامل می‌‌شدند را معرفی کردیم. هنگامی که به مشهد سفر می‌کنید، خیالتان راحت باشد که تمام اعضای خانواده از کودک و جوان و پیر، اوقات خوشی را خواهند داشت. به ویژه در مراکز تفریحی مشهد که برای جوانان می‌تواند بسیار جذاب و سرگرم کننده است. گذراندن یک روز کامل در پارک آبی به همراه دوستان، خاطره لذت بخشی در ذهن بر جای می گذارد. پیست موتور کراس، اسکی روی یخ، اسب سواری، پارک های بزرگ و زیبا و مجتمع های خرید مجهز جزو بهترین جاهای تفریحی مشهد محسوب می شوند.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x