سینما و تئاتر

فصل سوم سریال اسرار چشمه های گوگرد (Secrets of Sulphur Springs) در فیلیمو

فصل اول و دوم سریال «اسرار چشمه‌ های گوگرد» یا (secrets of sulphur springs) تا حد زیادی مورد توجه مخاطبین و تماشاگران قرار گرفت. این سریال در ژانر هیجان انگیز و رازآلود، برای اولین بار تا ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ منتشر شد. مجموعه اسرار چشمه‌های گوگرد محصول کشور آمریکا است.

بعد از انتشار فصل اول، منتقدان و تماشاگران نظرات مختلفی در رابطه با محتوای سریال و کیفیت فیلم بیان کردند. با این حال، میزان نظرات مثبت بسیار بیشتر از نظرات منفی بود. به همین دلیل، کارگردان تصمیم گرفت فصل دوم و سوم سریال را نیز تولید کند. این مجموعه درباره سفر در زمان است و یک شهر خیالی را با حوادث گوناگون آن به تصویر می‌کشد. در ادامه قصد داریم درباره سریال اسرار چشمه های گوگرد (secrets of sulphur springs) و فصل دوم و سوم آن صحبت کنیم.

داستان سریال اسرار سر چشمه های گوگرد

این سریال درباره شخصیتی به نام گریفین است که تنها ۱۲ سال دارد. خانواده او به یک هتل که به تازگی فعالیت خود را متوقف کرده و تعطیل شده است مهاجرت می‌کنند. پدر گریفین یک راز بزرگ را از خانواده خود مخفی می‌کند. زیرا بدون هیچ دلیلی هتل را خریداری کرد و تمایل زیادی برای مهاجرت به آن هتل داشت. در میانه داستان، می‌بینیم هتل توسط فردی به نام ساوانا دیلون تسخیر شده است.

ساوانا حدود سی سال قبل ناپدید شده و هیچ کس نتوانست او را پیدا کند. در این میان شخصیت اصلی داستان به دنبال راز‌های عجیبی که در هتل وجود دارد، به حوادث ۳۰ سال قبل در سال ۱۹۹۰ کشیده می‌شود. دوست جدید گریفین یعنی هارپر برای یافتن رمز و رازهای جدید به او کمک می‌کند. هدف اصلی گریفین در سریال جذاب اسرار چشمه‌ های گوگرد یا (secrets of sulphur springs) این است که علت ناپدید شدن ساوانا را پیدا کند و در نهایت ساوانا را از ناپدید شدن نجات دهد. موضوع اصلی فصل اول سریال، در رابطه با همین مسائل است.

فصل سوم سریال اسرار چشمه های گوگرد (Secrets of Sulphur Springs) در فیلیمو

داستان فصل دوم

فصل دوم به مسائل جدیدتری می‌پردازد. به عنوان مثال، نویسنده فیلمنامه سعی می‌کند روی شخصیت دوم داستان یعنی هارپر تمرکز کند. هارپر در فصل اول متوجه می‌شود که به نوعی با هتل ترمونت در ارتباط است. او یک روز عکس مادربزرگش را در این هتل کشف می‌کند و متوجه می‌شود به صورت ژنتیکی با این هتل و کارکنان آن در ارتباط است. طی این جستجو، گریفین و هارپر متوجه می‌شوند بسیاری از حوادث در دهه ۱۹۳۰ شکل گرفته است. در اواسط فصل دوم سریال، شرایط برای باز شدن هتل فراهم می‌شود.

همزمان با باز شدن هتل، فعالیت‌های ماوراطبیعی ساوانا شدیدتر می‌شود. حوادث و چالش‌های فصل دوم بسیار بیشتر از فصل اول سریال است. به عنوان مثال در فصل دوم ساوانا که تقریباً در سن نوجوانی یا جوانی است، به زمان حال سفر می‌کند. او بعد از ورود به دنیای حال به گریفین و هارپر هشدار می‌دهد که سم به سال ۲۰۲۴ سفر کرده است تا در آن زمان دارویی برای مادرش پیدا کند.

فصل سوم سریال

فصل سوم سریال در وبسایت فیلیمو منتشر شده است. بعد از به پایان رسیدن فصل ۲، تریلر فصل سوم منتشر شد. این تیزر در ابتدا چیز زیادی از داستان فصل ۳ نشان نمی‌داد. به عنوان مثال، در این تریلر می‌توان چند نوجوان را مشاهده کرد که در راهروهای تاریک به دنبال یافتن نیروهای اهریمنی و شیطانی و از بین بردن آن‌ها هستند. با این حال، می‌توان به راحتی از روی تریلر متوجه شد که محیط تاریک توسط نیروهای شیطانی تسخیر شده است. همچنی بازیگران فصل اول و دوم را در تریلر فصل سوم وجود دارند.

در نتیجه، می‌توان گفت شخصیت کاراکترها در فصل سوم تغییر نمی‌کند. با این حال، آنچه که تیزر فصل سوم سریال نشان می‌دهد این است که نیروهای اهریمنی و تاریکی در این فصل قدرت و جدیت بیشتری برای از بین بردن چند نوجوان دارند. این موضوع نشان می‌دهد نیروهای تاریکی به طور کامل اقامتگاه هتل را محاصره کرده‌اند.

شاید داستان فصل سوم سریال مانند فصل اول و دوم درباره سفر در زمان باشد. با این حال، نمی‌توان مشخصات اصلی داستان را پیش بینی کرد. بنابراین به علاقه‌مندان سریال اسرار چشمه های گوگرد پیشنهاد می‌کنیم تا تاریخ پخش فصل سوم سریال صبر کنند.

فصل سوم سریال اسرار چشمه های گوگرد (Secrets of Sulphur Springs) در فیلیمو

تاریخ پخش فصل سوم

تاریخ پخش فصل سوم سریال اسرار چشمه های گوگرد، در ۲۴ مارس ۲۰۲۳ است. این سریال به صورت همزمان در کشورهای دیگر مثل کشورهای اروپایی و برخی از کشورهای آسیایی مثل ژاپن و ایران پخش می‌شود. وب سایت فیلیمو تمامی قسمت‌های فصل سوم را با کیفیت بالا و به شکل کامل در اختیار تماشاچیان قرار داده است. داستان اختصاصی مربوط به فصل سوم که به تازگی منتشر شده است به صورت زیر می‌باشد:

«یک روح جدید وارد اتاق ۲۰۵ می‌شود و بخش‌های مختلف هتل را ویران می‌کند. این نیروی شیطانی قرار است تا سال ۲۰۲۴ زندگی بچه‌ها را نابود کند. به همین دلیل بچه‌ها برای حل این معما و از بین بردن نیروی شیطانی، مجدداً به سفر در زمان روی می‌آورند تا کلید شکست روح در زمان حال را پیدا کنند»

نتیجه مطالب

سریال جذاب اسرار چشمه‌ های گوگرد یا (secrets of sulphur springs) با ژانر ماورایی و ماجراجویی تولید شده است. فصل اول و دوم این سریال تا حد زیادی مورد توجه مخاطبین قرار گرفت. بنابراین پیش بینی می‌شود فصل سوم سریال نیز تاثیر بسیار زیادی بر مخاطب داشته باشد. داستان این سریال درباره یک نوجوان ۱۲ ساله است که به صورت ناخودآگاه درگیر یک مسئله خانوادگی می‌شود.

همین مسئله، شخصیت اصلی داستان را به صورت مستقیم به نیروهای شیطانی متصل می‌کند. فصل دوم و سوم سریال ادامه همین ماجرا است. وب سایت فیلیمو قسمت‌های جدید فصل سوم را بلافاصله بعد از پخش به تماشاچیان عرضه می‌کند. برای تماشای فصل سوم، پیشنهاد می‌کنیم اخبار و اطلاعات وب سایت فیلیمو را به صورت روزانه دنبال کنید.

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x