اخبار خودرو

معرفی جک ریفاین RF8 به همراه طراحی داخلی و بیرونی

جک ریفاین RF8 محصول چینی است، که در ایران به واسطه کرمان موتور وارد بازار ایران می شود. ممکن است کرمان موتور کمی در آپشن های این ماشین تفاوت به وجود بیاورد.

به گزارش تلنگر؛ جک ریفاین RF8، از جدیدترین محصولات جک است. جک در دو دهه گذشته تلاش های بسیاری برای مینی ون های خود انجام داده که موفقیت آمیز نبوده. اما به نظر میرسد جک ریفاین RF8 مدل ۲۰۲۴، حرفی برای گفتن داشته باشد. و با طراحی منحصربه فرد و جدید خود جذابیت بیشتری نسبت به مدل های قبلی جک دارد.

معرفی جک ریفاین RF8

جک ریفاین RF8 مدل ۲۰۲۴ یک MPV با اندازه متوسط ​​تا بزرگ است که بر اساس معماری MUSE ساخته شده است و گزینه های هیبریدی پلاگین (PHEV) و سنتی سوخت را ارائه می دهد. این در دو پیکربندی صندلی موجود است: چیدمان شش نفره و هفت نفره.

آپشن ها و طراحی داخلی جک ریفاین RF8

طراحی داخلی جک ریفاین RF8

از نظر فضای داخلی، جک ریفاین RF8 مدل ۲۰۲۴ از طراحی دارای صفحه ابزار LCD همراه با صفحه نمایش بزرگ کنترل مرکزی استفاده می کند. دکمه های فیزیکی متعددی را حفظ می کند و تجربه ای کاربرپسند را ارائه می دهد.

به طور همزمان، خودروی جدید سیستم داخل خودرو HarmonyOS را در خود جای داده و به اهرم دنده کریستالی مجهز شده است که جذابیت لوکس داخلی را به طور قابل توجهی افزایش می دهد.

با بررسی مشخصات جانبی، جک ریفاین RF8 مدل ۲۰۲۴ از طراحی سقف نسبتاً مسطح استفاده می‌کند که فضای سر کافی را برای مسافران فراهم می‌کند و راحتی کلی را در طول سفر افزایش می‌دهد.

با حرکت به سمت عقب، خودرو دارای یک طرح چراغ عقب از نوع عبوری است و یک اسپویلر کوچک در بالای انتهای عقب قرار گرفته است. ابعاد کلی خودرو به شرح زیر است: طول ۵۲۱۵ میلی متر، عرض ۱۸۹۵ میلی متر، ارتفاع ۱۸۳۰ میلی متر.

طراحی داخلی به نمایش گذاشته شده است، با طرح رنگی دو رنگ که به طور قابل توجهی به جذابیت شیک خودرو کمک می کند.

این وسیله نقلیه مجهز به یک صفحه ابزار LCD شناور و یک صفحه کنترل مرکزی شناور ۱۵.۶ اینچی (شامل سیستم HarmonyOS 4.0) است که نیازهای امروزی کاربران را برآورده می کند. نکته قابل توجه این است که این خودرو دارای یک اهرم دنده با مواد کریستالی مانند است که ظرافتی را به آن اضافه می کند.

مشخصات ظاهری و بیرونی جک ریفاین RF8

طراحی ظاهری و بیرونی جک ریفاین RF8

جک ریفاین RF8 مدل ۲۰۲۴ بر اساس معماری برقی هوشمند با هم‌آفرینی JAC Refine MUSE ساخته شده است که نشان دهنده محصولی است که از همکاری عمیق بین جک و کاربرانش به وجود آمده است.

از نظر ظاهری، این خودرو دارای یک جلوپنجره بزرگ است که در داخل با لهجه‌های کرومی فراوان تزئین شده است. ظاهر چشمگیر با کانال های جریان هوا در قسمت پایینی در هر دو طرف تکمیل می شود.

جک ریفاین RF8 مدل ۲۰۲۴ دارای زبان طراحی جسورانه با حضوری فرمانده است. جلوپنجره بزرگ تقریباً بر کل نمای جلو تسلط دارد و به طور یکپارچه با مجموعه چراغ جلو یکپارچه شده است.

کانتورینگ پویا اطراف کناره ها در هر دو طرف صورت جلویی زیبایی اسپرت را اضافه می کند و تاثیر نمایه جلو را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

مشخصات فنی جک ریفاین RF8

موتور خودرو موتور + موتور الکتریکی ترکیبی
راندمان حرارتی موتور ۴۴.۲۶%
ظرفیت باتری ۴۴.۵ کیلووات ساعت
قدرت جامع ۳۱۰ کیلو وات
گشتاور جامع ۷۴۵ نیوتن متر
حداکثر توان/گشتاور موتور P3 ۱۶۰ کیلو وات / ۳۵۰ نیوتن متر
حداکثر توان موتور P1 ۱۰۰ کیلو وات
انتقال گیربکس ۳DHT
محدوده جامع بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر
طول ۵۲۱۵ میلی متر
 عرض ۱۸۹۵ میلی متر
ارتفاع ۱۸۳۰ میلی متر
پایه چرخ ۳۱۰۰ میلی متر

نحوه کاکرد موتور جک ریفاین RF8

مدل جک ریفاین RF8 مدل ۲۰۲۴ از ترکیب یک موتور و یک موتور الکتریکی نیرو می گیرد. این موتور دارای راندمان حرارتی بالای ۴۴.۲۶ درصد است در حالی که ظرفیت باتری ۴۴.۵ کیلووات ساعت است.

توان جامع این سیستم ۳۱۰ کیلو وات با گشتاور کل ۷۴۵ نیوتن متر است. موتور P3 حداکثر توان/گشتاور ۱۶۰ کیلووات/۳۵۰ نیوتن‌متر را ارائه می‌دهد و موتور P1 حداکثر قدرت ۱۰۰ کیلووات را دارد. این پیشرانه با گیربکس ۳DHT جفت می شود و برد جامعی بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر را فراهم می کند.

انتهای مطلب/آ.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x