سینما و تئاتر

بهترین سریال های 2024 کره ای / 18 سریال برتر

در سال 2024 بسیاری از بازیگرانی که مدتی کم کار شده بودند به دنیای کی دراما بازگشتند و بازی در سریال های 2024 کره ای به دنیای بازیگری باز می‌گردند.

به گزارش تلنگر؛ سال جدید میلادی برای کی درامر ها می‌تواند یک سال رویایی باشد، چرا که در لیست سریال های ۲۰۲۴ کره ای که منتشر شده است شامل فصل دوم سریال های پرطرفدار است و همچنین بسیاری از بازیگران پرطرفدار به دنیای بازیگری بازگشته اند. سریال‌هایی مانند عزیزترینم، بدترین شیطان، دکتر رمانتیک ۳ و مادر بد در سال ۲۰۲۳ تماشاچیان بسیاری داشتند؛ امسال از عناوین جذاب بسیاری در ژانرهای مختلف و حضور ستارگان برتر کره ای خواهیم داشت.

فهرست سریال های ۲۰۲۴ کره ای

در فهرست سریال های ۲۰۲۴ کره ای، فصل دوم سریال اسکوئید گیم و همه ما مرده‌ایم، فصل سوم سریال خانه شیرین و افسانه روباه نه دم، سریال جدید پارک مین یونگ و سریال جدید لی مین هو را خواهیم داشت که تنها بخشی از آثار مورد انتظار کره در سال ۲۰۲۴ هستند و این لیست با گذشت زمان کامل تر هم خواهد شد. در ادامه با بهترین سریال های کره ای ۲۰۲۴ آشنا خواهیم شد. همچنین برای شما آورده این که در سال جدید قرار است کدام بازیگرها به عنوان کاپل در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

۱. سریال Marry My Husbandسریال Marry My Husband

سریال جدید پارک مین یونگ

تاریخ پخش: ۱ ژانویه ۲۰۲۴ (۱۱ دی ۱۴۰۲)

ژانر: عاشقانه، انتقامی

تعداد قسمت‌ها: ۱۶

کارگردان: پارک وون گوک (Park Won Gook)

بازیگران: پارک مین یونگ، نا این وو، لی یی کیونگ، سونگ ها یون

با معرفی سریال جدید پارک مین یونگ و نا این وو سریال های ۲۰۲۴ کره ای را آغاز می‌کنیم. داستان این درام انتقامی با اقتباس از یک رمان اینترنتی به همین نام نوشته سونگ سو جاک ( Seong So Jak) ساخته شده و حول محور جی وون (پارک مین یونگ) می‌چرخد. او با مین هوان (لی یی کیونگ)، ازدواج کرده است و همسر فوق العاده‌ای است که علاوه بر کار بیرون، تمام کارهای خانه را هم انجام می‌دهد. او شوهرش را در حال خیانت با بهترین دوستش سومین (سونگ ها یون) می‌بیند.

جی وون حین درگیری فیزیکی با مین هوان، جانش را از دست می‌دهد، اما خود را در ۱۰ سال پیش و زمانی که هنوز با مین هوان در حال قرار گذاشتن بود، می‌بیند. این بار جی وون تصمیم دارد همه چیز را تغییر دهد و کاری کند تا سومین با مین هوان ازدواج کند. در همین حین مردی به نام جی هیوک (نا این وو)، سعی می‌کند به او نزدیک شود.

۲. سریال Love Song for Illusionسریال آهنگ عاشقانه خیالی Love Song for Illusion

تاریخ پخش: ۱ ژانویه ۲۰۲۴ (۱۱ دی ۱۴۰۲)

ژانر: عاشقانه، درام

تعداد قسمت‌ها: ۱۶

کارگردان: لی جونگ سوب (Lee Jung Sub)

بازیگران: پارک جی هون، هونگ یه جی، جی وو

یکی دیگر از جدیدترین سریال های ۲۰۲۴ کره ای که به زودی پخش خواهد شد، سریال Love Song for Illusion با بازی پارک جی هون است. ولیعهد ساجو هیون (پارک جی هون) دو شخصیت متفاوت دارد. یکی ساجو هیون است. او در حالی که هویت خود را به عنوان ولیعهد پنهان می‌کند، به عنوان طراح مد برای یک فروشگاه کار می‌کند و نمی‌تواند از خاطره دردناکی که از پدر ستمگرش، پادشاه، در کودکی به یاد می‌آورد، بگذرد.

شخصیت دیگر او آک هی (پارک جی هون) است. او مرد جذابی است که می‌تواند هرکسی را عاشق خود کند، اما نفرین شده است تا وقتی شخص دیگری را لمس می‌کند، احساس درد شدیدی حس کند. این دو شخصیت با یکدیگر قرارداد می‌بندند که بدن مشترک خود را به مدت ۳ روز در زمان مشخص به اشتراک بگذارند. در همین حین دختری که تمام خانواده‌اش به اتهام دروغین اعدام شده‌اند به قصر می‌رود تا انتقام بگیرد، اما همه چیز بهم می‌ریزد و چشم باز می‌کند و خود را به عنوان صیغه جو هیون می‌بیند. مردی که دو شخصیت کاملا متضاد دارد.

۳. سریال Knight Flower

سریال کره ای گل مبارز

تاریخ پخش: ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۲ دی ۱۴۰۲)

ژانر: تاریخی، راز آلود، کمدی، درام

تعداد قسمت‌ها: ۱۲

کارگردان: جونگ ته یو (Jang Tae Yoo)

بازیگران: لی ها نی، لی جونگ وون، لی کی وو

لیست سریال های ۲۰۲۴ کره ای را با درامی تاریخی و کمدی با بازی لی ها نی و جونگ وون ادامه می‌دهیم. از بیوه شدن چو یو هوا (لی ها نی) تقریبا ۱۵ سال گذشته است. او در طول روز به عنوان یک زن آرام در خانه‌اش زندگی نرمالی دارد و هرگز بیرون نمی‌رود، اما در طول شب، مخفیانه از روی دیوار بیرون می‌پرد و از افرادی که به کمک نیاز دارند مراقبت می‌کند.

در این مسیر، او با پارک سو هو (لی جونگ وون)، آشنا می‌شود و شروع به رویاپردازی در مورد آینده می‌کند. سو هو یک افسر ارشد با ظاهری جذاب است که در کارش مهارت دارد.

۴. سریال A Shop for Killersسریال فروشگاهی برای قاتلان

تاریخ پخش: ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۷ دی ۱۴۰۲)

ژانر: اکشن، هیجان انگیز، معمایی، درام

تعداد قسمت‌ها: ۸

کارگردان: لی کوان (Lee Kwon)

بازیگران: لی دونگ ووک، کیم هه جون، سئو هیون وو

لی دونگ ووک با یکی دیگر از جدیدترین سریال های کره ای ۲۰۲۴؛ سریال فروشگاهی برای قاتلان، باز می‌گردد. داستان این درام درباره دختری به نام جونگ جی آن (کیم هه وون) است که مادر و پدرش را به طرز غمگینی از دست می‌دهد و کنار عموی خود جین مان (لی دونگ ووک) که یک فروشگاه مرموز را اداره می‌کند بزرگ می‌شود.

مدت کوتاهی پس از ورود به کالج، جی آن از پلیس تماسی دریافت می‌کند که به او از “خودکشی” عمویش خبر می‌دهند. او از یک چیز مطمئن است: درست است که عمو جین مان همیشه ساکت و مرموز بود اما هرگز خودکشی نمی‌کرد! پیش از  اینکه جی آن بخواهد با حقیقت رو‌به‌رو شود، خود را در محاصره قاتلانی که همه قصد کشتنش را دارند، می‌بیند.

۵.سریال Sejakسریال Sejak

تاریخ پخش: ۲۱ ژانویه ۲۰۲۴ (۱ بهمن ۱۴۰۲)

ژانر: تاریخی، عاشقانه

تعداد قسمت‌ها: ۱۶

کارگردان: جو نام گوک (Jo Nam guk)

بازیگران: جو جونگ سوک، شین سه کیونگ، لی شین یونگ

عنوان بعدی در لیست سریال های ۲۰۲۴ کره ای که به آن می‌پردازیم، سریال “Sejak” است که با نام “Captivating the King” نیز شناخته می‌شود. این درام تاریخی و عاشقانه اثری است که به داستان عشق بی‌رحمانه پادشاه یی این (جو جونگ سوک) می‌پردازد که در یک بحران سیاسی است و برای تاج و تخت می‌جنگد و با کانگ هی سو (شین سه کیونگ)، ملاقات می‌کند. یک مامور مخفی که برای انتقام به پادشاه نزدیک شده اما در نهایت عاشقش می‌شود.

۶. سریال FlexxCopدانلود سریال FlexxCop

تاریخ پخش: ۲۶ ژانویه ۲۰۲۴ (۶ بهمن ۱۴۰۲)

ژانر: معمایی، عاشقانه، درام

تعداد قسمت‌ها: ۱۶

کارگردان: کیم جائه هونگ (Kim Jae Hong)

بازیگران: آن بو هیون، پارک جی هیون، کانگ سانگ جون

آن بو هیون و پارک جی هیون که پیش از این در سریال سلول های یومی با یکدیگر همبازی بودند، این‌بار دوباره در این سریال های ۲۰۲۴ کره ای که درامی معمایی و عاشقانه است، در کنار هم قرار می‌گیرند. جین یی سو (آن بو هیون)، همه چیز در زندگی خود دارد. او پسر مغروری است که با قاشق طلا به دنیا آمده و فرزند خانواده‌ای ثروتمند است که هرگز به کمک دیگران نیاز نداشته است. با این حال، در یک پرونده درگیر می‌شود و همه چیز شروع به تغییر می‌کند.

یی سو به تیم تحقیقات خشونت آمیز در ایستگاه پلیس کانگا می‌پیوندد که در دستگیری سارقان تخصص دارند. او قصد دارد از ثروت و ارتباطات شخصی خود به نفع خودش استفاده کند و با جنایتکارانی که توسط مقامات حمایت می‌شوند مقابله کند. او زیر نظر کارآگاه لی کانگ هیون (پارک جی هیون)، کار می‌کند. کانگ هیون متعهد و خوش‌صحبت است و اهمیتی به حضور یی سو در تیمش نمی‌دهد.

۷. سریال Doctor Slumpسریال Doctor Slump

تاریخ پخش: ۲۷ ژانویه ۱۴۰۲ (۷ بهمن ۱۴۰۲)

ژانر: کمدی، عاشقانه، پزشکی

تعداد قسمت‌ها: ۱۶

کارگردان: اوه هیون جونگ (Oh Hyun Jong)

بازیگران: پارک شین هه، پارک هیونگ شیک، یون پارک

سریال Doctor Slump برای بسیاری از کیدرامرها موردانتظارترین سریال های ۲۰۲۴ کره ای است. در این سریال هانول (پارک شین هه)، به عنوان متخصص بیهوشی کار می‌کند. او در دوران کودکی و نوجوانی، به دلیل هوش فوق العاده‌اش نابغه خطاب می‌شد. به همین دلیل سخت درس خواند و دکتر شد. زندگی او فقط شامل کار و تحصیل است و هیچ زمانی برای تفریح و استراحت ندارد. یک روز هانول متوجه می‌شود که از زندگی خود راضی نیست و می‌خواهد تغییری ایجاد کند. همین حین، او در یکی از بدترین لحظات زندگی خود با جونگ وو (پارک هیونگ شیک) ملاقات می‌کند، کسی که در دوران مدرسه همیشه رقیبش بود.

۸. سریال Queen of DivorceQueen of Divorce

تاریخ پخش: ۳۱ ژانویه ۲۰۲۴ (۱۱ بهمن ۱۴۰۲)

ژانر: اکشن، کمدی، رمانتیک

تعداد قسمت‌ها: ۱۲

کارگردان: پارک جین سوک (Park Jin Suk)

بازیگران: لی جی آه، کانگ کی یونگ، کیم سون یونگ

داستان سریال ملکه طلاق از سریال های کره ای پخش به زودی در سال ۲۰۲۴ ، درباره کیم سا را (لی جی آه) است که پس از خیانت همسرش، طلاق می‌گیرد وبه عنوان یک مشکل‌یاب طلاق در یک شرکت حقوقی مشغول به کار می‌شود. او دلیل طلاق‌ها را ریشه‌یابی می‌کند و همسرانی که با حق به جانبی زندگی مشترک را برای شریک خود سخت می‌کنند، به سزای کارشان می‌رساند.

او در این مسیر با دونگ کی جون (کانگ کی یونگ)، همکار می‌شود. کی جون شریک تجاری سا را و یک وکیل مشاور در شرکت حقوقی سولوشن است. او قبل از آمدن به سولوشن یک دادستان عالی بود که لقب «ژرمن شپرد» را به دلیل پشتکار و شهود قوی خود داشت، اما کی جون به دلیل نامعلومی دفتر دادستانی را ترک کرد. سا را و کی جون با هم روی پرونده افرادی که از طلاق‌های سخت رنج می‌برند، کار می‌کنند.

۹. سریال All of Us Are Dead 2سریال همه ما مرده ایم 2

تاریخ پخش: ۲۰۲۴

ژانر: اکشن، ترسناک، هیجان انگیز، علمی تخیلی

تعداد قسمت‌ها: نا مشخص

کارگردان: لی جه کیو (Lee Jae-Kyu)

بازیگران: پارک جی هو، یون چان یونگ، چو یی هیون، لومون

سازندگان سریال همه ما مرده‌ایم پس از دو سال انتظار، خبر از احتمال پخش این درام ترسناک و هیجان‌انگیز در سال ۲۰۲۴ را داده‌اند. ماجرای فصل دوم این سریال در ادامه فصل اول پیش می‌رود. در فصل اول دیدیم که دانش آموزان یک دبیرستان بخاطر آزمایش‌هایی که یکی از معلمانشان روی موش ها انجام میداد، به ویروسی خطرناک که انسان‌ها را به زامبی تبدیل می‌کرد، آلوده شدند. تعدادی از دانش آموزان توانستند جان خود را نجات دهند و به یک کمپ امن منتقل شدند اما…

برای دیدن ادامه ماجراهای این سریال کره ای جدید ۲۰۲۴ باید منتظر فصل دوم سریال همه ما مرده ایم بمانیم و ببینیم چه اتفاقی برای شخصیت‌های این سریال خواهد افتاد.

۱۰. سریال The Judge From HellThe Judge From Hellسریال قاضی از جهنم

سریال های کره ای ۲۰۲۴ / سریال کره ای ۲۰۲۴

تاریخ پخش: ۲۰۲۴

ژانر: عاشقانه، جنایی، درام، فانتزی

تعداد قسمت‌ها: نا معلوم

کارگردان: پارک جین پیو ( Park Jin Pyo)

بازیگران: پارک شین هه، کیم جه یونگ

“قاضی از جهنم” یکی دیگر از سریال های کره ای ۲۰۲۴ و یک درام فانتزی و عاشقانه درباره شیطانی از جهنم است که وارد بدن قاضی کانگ بیت نا (پارک شین هه) شده است. این شیطان برای یک ماموریت از جهنم آمده است: او باید کسانی که با وجود مسئولیت مرگ دیگران احساس پشیمانی نمی‌کنند را مجازات کند و وظیفه او فرستادن آن‌ها به جهنم با کشتن آن‌ها است.

در طول راه، او با هان دا اون (کیم جه یونگ)، یک کارآگاه خونگرم در واحد جنایات خشن آشنا می‌شود. او نه تنها دلسوز و مهربان است، بلکه یک افسر پلیس تیزبین و فهیم با قدرت مشاهده استثنایی است. هان دا اون علی‌رغم اینکه آنقدر گرم است که می‌تواند قلب یک شیطان را آب کند، مخفیانه زخم عاطفی دردناکی را پنهان می‌کند که هیچ کس دیگری از آن خبر ندارد.

۱۱. سریال Hong Rang

Hong Rang

تاریخ پخش: ۲۰۲۴

ژانر: هیجان انگیز، تاریخی، عاشقانه

تعداد قسمت‌ها: ۱۲

کارگردان: کیم هونگ سون (Kim Hong-Sun)

بازیگران: لی جه ووک، جو بو آه، جونگ گا رام، کیم جه ووک

داستان سریال جدید کره ای ۲۰۲۴ خانواده‌ای را دنبال می‌کند که از طریق تجارت هنر در اواخر سلسله چوسون به تاجرانی ثروتمند تبدیل می‌شوند. و ماجراها حول محور راز پسری می‌چرخد که ۱۲ سال پس از ناپدید شدن ناگهانی، درحالی که هیچ خاطره‌ای ندارد برمی‌گردد و خواهر ناتنی‌اش که به دنبال حقیقت است.

جه یی (لی جه ووک) و هونگ رانگ (جو بو آه) از دوران کودکی با هم صمیمی بودند و از یکدیگر مراقبت می‌‌کردند. با این حال، هونگ رانگ یک شب در سن ۸ سالگی ناگهان ناپدید شد، و خواهر ناتنی بزرگترش جه یی هرگز امید خود را برای یافتن هونگ رانگ از دست نداد. مادر او، یون یی (اوم جی وون)، که مغرورترین و قدرتمندترین چهره در انجمن بازرگانان است، از زمان ناپدید شدن او، روزهای سختی را تجربه کرده است.

پس از ۱۲ سال، هونگ رانگ، که اکنون یک مرد ۲۰ ساله است، برمی‌گردد، اما هیچ خاطره‌ای از کودکی و قبل از ناپدید شدنش به یاد نمی آورد. او همچنین رازی را از همه پنهان می‌کند. جه یی درحالی که شک دارد که این مرد هونگ رانگ واقعی هست یا نیست، جذب او می‌شود.

۱۲. سریال Sweet Home Season 3

سریال Sweet Home Season 3

تاریخ پخش: ۲۰۲۴

ژانر: اکشن، علمی تخیلی، ترسناک، درام

تعداد قسمت‌ها: ۸

کارگردان: لی اون بوک ( Lee Eung Bok)

بازیگران: سونگ کانگ، لی جین ووک، لی شی یونگ، گو مین شی

ماجراهای فصل سوم سریال خانه شیرین، در ادامه فصل دوم رخ خواهد داد. در فصل دوم این سریال هیجان‌انگیز دیدیم که فرزند یی کیونگ (لی شی یونگ)، توانایی تبدیل کردن انسان‌ها به هیولا را دارد. لی اون سو (گو مین شی)، امیدوار است برادرش را پیدا کند و سانگ ووک (لی جین ووک) در بیمارستانی مخفی در حال انجام آزمایش های مختلف برای ساختن هیولاهای قدرتمند است. چه اتفاقی برای شخصیت های این درام خواهد افتاد؟ آیا چا هیون سو (سونگ کانگ) تنها امید بشریت برای درمان این ویروس ناشناخته است؟

۱۳. سریال Although I Am Not a Hero

تاریخ پخش: ۲۰۲۴

ژانر: اکشن، عاشقانه، فانتزی

تعداد قسمت‌ها: ۱۲

کارگردان: جو هیون تاک (Jo Hyun-Tak)

بازیگران: جانگ کی یونگ، چون وو هی، گو دو شیم، پارک سو یی

بوک گی جو (جانگ کی یونگ) و خانواده اش با قدرت‌های ماوراء طبیعی متفاوتی به دنیا آمده‌اند. گی جو می‌تواند به گذشته سفر کند، اما فقط به زمان های شاد زندگی‌اش. او نمی‌تواند گذشته را تغییر دهد، بنابراین فقط می‌تواند در آن لحظات شاد بارها زندگی کند. او دچار افسردگی می‌شود و قدرت ماوراء طبیعی خود را از دست می‌دهد.

خانواده او نیز به دلیل مشکلات امروزی مانند بی‌خوابی، پرخوری عصبی و اعتیاد به گوشی‌های هوشمند، قدرت‌های خود را از دست می‌دهند. یک روز، دو داهه (چون وو هی) با بوک گی جو و خانواده‌اش درگیر می‌شود. او شروع به زندگی با آن‌ها می‌کند و تغییراتی در زندگی‎شان رخ می‌دهد.

۱۴. سریال Everything Will Come True

سریال Everything Will Come True

تاریخ پخش: ۲۰۲۴

ژانر: عاشقانه، کمدی، فانتزی

تعداد قسمت‌ها: ۱۲

کارگردان: لی بیونگ هون ( Lee Byung Hun)

بازیگران: کیم وو بین، سوزی، آن ایون جین

ووبین و سوزی پس از ۸ سال در یکی از سریال های ۲۰۲۴ کره ای به نام “Everything Will Come True” مقابل هم قرار می‌گیرند. داستان سریال جدید سوزی و کیم ووبین درباره یک جن بیش از حد احساساتی (کیم وو بین) است با گا یونگ (بائه سوزی) خونسرد ملاقات می‌کند و وقتی که جن از چراغ رها می‌شود، سه آرزوی او را برآورده می‌کند. با این حال، گا یونگ غافل از این است که برآورده شدن خواسته هایش، می‌توانند برای او شانس بیاورند یا به عنوان مجازات گناهان او عمل کنند.

۱۵. سریال Wedding Impossible

سریال Wedding Impossible

تاریخ پخش: ۲۰۲۴

ژانر: کمدی، عاشقانه، درام

تعداد قسمت‌ها: ۱۲

کارگردان: کون یانگ ایل (Kwon Young Il)

بازیگران: جئون جونگ سو، مون سانگ مین، کیم دو وان، بائه یون کیونگ

این سریال کره ای ۲۰۲۴ یک درام عاشقانه است که داستان تضاد خواسته‌ها و ماجرای یک ازدواج دروغین را روایت می‌کند. هنگامی که وارث ثروتمند، کو چان یول (کیم دو وان)، با وجود همجنس گرا بودن یک پیشنهاد ازدواج جعلی را به بازیگر ناشناس او دا جونگ (جون جونگ سو) می‌دهد،  او از این فرصت استفاده می‌کند تا زندگی‌اش را تغییر دهد. با این حال، زمانی که برادر کوچکتر و جاه‌طلب چان یول، کو جونگ یول (مون سانگ مین)، برای پایان دادن به این رابطه پیش قدم می‌شود، آن‌ها با مشکلاتی مواجه می‌شوند و نمی‌توانند شاهد تحقق ازدواج جعلی خود باشند.

۱۶. سریال A Life of a Resident That Will Be Wise Someday

سریال A Life of a Resident That Will Be Wise Someday

تاریخ پخش: ۲۰۲۴

ژانر: کمدی، زندگی، پزشکی، درام

تعداد قسمت‌ها: نا معلوم

کارگردان: شین وون هو (Shin Won Ho)

بازیگران: گو یونگ جون، شین شی آه، کانگ یو سوک

به معرفی یکی دیگر از سریال های ۲۰۲۴ کره ای که اسپین آفی برای سریال محبوب “پلی لیست بیمارستان” است، با بازی گو یون جونگ می‌رسیم. این درام زندگی واقعی و دوستی آشفته پزشکان و دستیاران یک بیمارستان دانشگاهی را به تصویر می‌کشد که همه به هم مرتبط هستند.

کارگردان شین وون هو و نویسنده لی وو جونگ که تهیه کننده مجموعه سریال های “Reply” و مجموعه سریال “Hospital Playlist” هستند، به عنوان خالق در پروژه جدید شرکت خواهند کرد. علاوه بر گو یون جونگ، کانگ یو سئوک و شین شی آه که قبلا تایید شده بود در این درام بازی خواهند کرد، هان یه جی و جونگ جون وون نیز به ترکیب بازیگران خواهند پیوست.

۱۷. سریال بازی مرگ (Death’s Game)

سریال بازی مرگ

تاریخ پخش: ۲۰۲۳

ژانر: فانتزی، درام، و علمی تخیلی

تعداد قسمت‌ها: ۸ قسمت

کارگردانی: بیونگ هون

بازیگران: سو این گوک (Soo In Gook)، پارک سو-دام (Park So-Dam)، کیم جی-هون (Kim Ji-Hoon)، چوی شی وون (Choi Shi-Won)، سونگ هون (Song Hoon)، کیم کانگ-هون (Kim Kang-Hoon)، لی جو سونگ (Lee Joo-Sung)، لی جه-ووک (Lee Jae-Wook)، لی دو هیون (Lee Do-Hyun)، گو یون-جونگ (Go Yoon-Jung)، کیم جائه ووک (Kim Jae-Wook) و اوه یونگ-سه (Oh Young-Se)

این سریال با عناوین دیگر “Yi-Jae, Will Die Soon” و “I Will Die Soon” و “I’ll Die Soon” نیز شناخته می‌شود. فصل اول آن در سال ۲۰۲۳ به تولید رسیده است. داستان “بازی مرگ” در مرکز زندگی چوی یی جائه قرار دارد، که پس از ۷ سال تحمل ناامیدی و بیکاری، تصمیم به اتمام زندگی‌اش می‌گیرد. اما پس از خودکشی، با مرگ روبرو می‌شود که در مقابل دروازه جهنم ایستاده است. حالا چوی یی جائه به مجازات می‌افتد و باید ۱۲ بار دیگر، از طریق بدن‌های مختلف، تجربه مرگ کند.

سخن پایانی

با معرفی سریال های کره ای ۲۰۲۴ همراهتان بودیم. شما بیشتر از همه چشم انتظار کدام عناوین هستید؟ فکر می‌کنید این بار کدام سریال در صدر درام های کره ای نتفلیکس قرار گیرد؟ می‌توانید نظرات خود را با ما و دیگر همراهان پلازا درمیان بگذارید. فراموش نکنید که با آپدیت های بعدی این مقاله و معرفی جدید ترین سریال های کره ای ۲۰۲۴ ما را دنبال کنید. ممنون که همراه ما بودید.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x