تولید و تجارت

بهترین برندهای ادکلن مینیاتوری

قبل از معرفی برندها بهتر است کم راجع به عططر و ادکلن مینیاتوری حرف بزنیم.

سازندگان ادکلن برای جذاب کردن محصول خود و افزایش میزان فروش بجز اهمیت داده به رایحه و کیفیت ادکلن به ظاهر آن نییز اهمیت ویژه ای می دهند و همراه شیشه ها و ظرف های زیبا و خاص برای ادکلن های خود تولید می کنند. ادکلن های مینیاتوری نمونه کوچک از همان ادکلن ها با همان ظاهر و همیچنین رایحه هستند. این ادکلن ها نسیت به ادکلن اصل قیمت پایین تری دارند. خیلی از کشور ها و برندها سازند ادکلن میناتوری هستند.

ادکلن های مینیاطوری معمولا برای تست و با قیمت ارزان تولید می شوند و برای کسانی که دنبال خرید عطر ارزان با همان ظاهر شیک هستند بسیار مناسب هستند.

ادکلن سینفونیا

شرکت تولیدی و تحقیقاتی آرامیس کیمیا در سال ۱۳۹۵ شمسی ۲۰۱۶ میلادی برای اولین بار به همراه سرمایه گذاری بخش خصوصی از دو کشور جمهوری اسلامی ایران و ترکیه در راستای تولید انواع محصولات  اسانس های سنایع غذایی ، دارویی ، آرایشی و بهداشتی ، عطری و لوازم مرغوب آرایشی و بهداشتی با استاندارد و مجوز های ملی و بین المللی تاسیس گردید.

این شرکت محصولات خود را با نام ادکلن سینفونیا به بازار عرضه کرده است که بخش عمده محصولات سینفونیا عطر و ادکلن مینیاتوری و قلمی است. کیفیت محصولات این شرکت متوسط به بالا است.

ادکلن مارکیو کالکشن marque collection

ادکلن های مارکیو کالکشن تولید شرکت اماراتی فراگرنس ورد است. این ادوپرفوم ها در رایحه های مختلف و کیفیت عالی تولید شده اند.

شکل ظاهری ادکلن های مارکیو کالکشن شبیه ادکلن های اصل بوده و در حجم های ۲۵ و ۳۰ و ۱۰۰ میلی لیتر تولید شده اند.

معرفی برند جانوین

جان وین یا جانوین که جدیدا با نام جکوینز فعالیت می‌کند در ایران جزو برندهای محبوب شرکتی اماراتی است. این شرکت با خرید فرمولاسیون عطرهای مشهور جهان، ادکلن‌هایی با کیفیت و رایحه مشابه اصل طراحی و تولید می‌کند. قیمت این عطرها بسیار مناسب بوده و ماندگاری چندین ساعته دارند. برند جانوین در زمینه تولید عطرهای‌زنانه و ادکلن‌های مردانه فعالیت دارد. از این برند نزدیک به ۵۰ نوع عطر در بازار ایران موجود است که در حجم‌های جیبی و بزرگ تولید شده‌اند. ظاهر ادکلن جانوین بسیار شیک و زیبا است که دل‌نشین و جذاب بودن رایحه عطر را به مصرف‌کننده القا می‌کند.

برند کالکشن

برند کالکشن که در ایران هم به همین نام شناخته می‌شود یک برند اماراتی است که با خرید فرمولاسیون عطرهای مشهور جهانی نمونه‌های شرکتی آن ها را با نام تجاری و عنوان خود بطور قانونی تولید و روانه بازار مصرف می‌نماید. ادکلن برند کالکشن Brand Collection دارای اصالت بوده و در حال حاضر بالغ بر ۱۰۰ رایحه معروف و محبوب جهانی را در سایزهای جیبی و عطرهای بزرگ تولید می‌نماید.

سخن پایانی:

اگر قصد خرید ادکلن و عطر برای هدیه را دارید حتما نگاهی به برندهای معرفی شده بندازین چون این برندها هم ظاهر مناسب و هم کیفیت و ماندگاری خوبی دارند.

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x