گردشگری

با خرید خانه اقامت اسپانیا را دریافت کنید

اسپانیا مقصدی جذاب برای بسیاری از افرادی است که مایل به مهاجرت هستند. اخذ اقامت اسپانیا یا ویزای بلند مدت در صورت انجام اقدامات صحیح چندان کار دشواری نیست و امکان پذیر است. یکی از گزینه های اخذ اقامت اسپانیا، دریافت اقامت تمکن مالی در اسپانیا است.

یکی از راه های دریافت این نوع اقامت، خرید ملک در اسپانیا می باشد و از آنجایی که داشتن یک مکان ثابت و امن یکی از بهترین گزینه ها برای زندگی در یک کشور است، خرید خانه در اسپانیا راهی ایده آل برای نزدیک شدن به روند دریافت اقامت طولانی مدت در این کشور می باشد.

آشنایی با کشور اسپانیا

اسپانیا کشوری مدیترانه ایست که در اروپای غربی واقع شده و از کشور های عضو اتحادیه اروپا است. این کشور با جمعیتی بیش از ۴۷ میلیون نفر، پنجمین کشور بزرگ و پر جمعیت ارو پا محسوب می شود.

مردم این کشور به زبان اسپانیایی صحبت می کنند و مردمی پر شاط و خون گرم هستند که پذیرای انواع فرهنگ ها و سبک های زندگی متنوع می باشند.

با خرید خانه اقامت اسپانیا را دریافت کنید

اسپانیا علاوه بر بافت شهری پر شور و زیبا دارای طبیعت عالی و مناظر بی نظیری است از این رو همه افراد با انواع سلیقه و سبک زندگی می توانند از اقامت در این کشور لذت ببرند.

فرایند خرید ملک در اسپانیا

فرآیند خرید خانه به منظور اخذ اقامت اسپانیا کاملاً ساده است اما ثبت سند در یک کشور دیگر قطعا برای افراد خارجی به سادگی شهروندان نخواهد بود و دارای پیچیدگی هایی می باشد.

در ابتدا باید تصمیم بگیرید که می خواهید ملک خود را در کجا بخرید؛ شهرهای محبوبی مانند مادرید، بارسلونا و ماربلا به دلیل ارائه خدمات و فرهنگ عالی، خریداران را به خود جذب می کنند.

پس از آن که مکانی را که می خواهید ملک خود را خریداری کنید، شناسایی کردید، زمان آن فرا رسیده است که نوع ملکی را که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد، شناسایی کنید. برای پیدا کردن ملک مورد نظر خود به این سوال پاسخ دهید که آیا به دنبال خانه مستقل، آپارتمان در مجتمع مسکونی، ویلا، خانه شهری یا روستایی هستید؟

بعد از انتخاب مکان و نوع ملک، شما باید یک مشاور مسکن پیدا کنید که بتواند در فرآیند خرید به شما کمک کند و املاک مختلفی را که متناسب با بودجه و اولویت های شما باشد را به شما پیشنهاد دهد.

به این نکته مهم توجه داشته باشید که از مشاور املاک خود شماره DNI/NIE (شماره اقامت اسپانیایی آنها) را بخواهید و مطمئن شوید که تمام اسناد مربوط به ملکی که قصد خرید آن را دارید درست است.

با خرید خانه اقامت اسپانیا را دریافت کنید

در نهایت پس از انتخاب کردن ملک مورد نظر خود، باید مراحل خرید و انتقال سند را طی کنید. این مراحل شامل مواردی چون ارائه مدارک، گرفتن استعلام بدهی ها و قبوض و پرداخت صورت حساب های مربوط به ثبت سند می باشد. همچنین باید مدارک خود را به زبان اسپانیایی هم ترجمه کنید. از این رو باید برای انجام این فرایند از کارشناسان مهاجرتی کمک بگیرید، ما به شما کارشناسان مجرب و خبره قصران گروپ را پیشنهاد می کنیم.

شرایط اخذ اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری در ملک

برای واجد شرایط بودن جهت دریافت اقامت تمکن مالی اسپانیا شرایط خاصی وجود دارد که باید رعایت شود. این الزامات عبارتند از:

  • اثبات اینکه شما پول کافی برای تامین هزینه های زندگی خود را دارید.
  • ارائه گواهی عدم داشتن سابقه کیفری.
  • ارائه گواهی بیمه سلامت.
  • تایید سکونت و ارائه سند ملک در اسپانیا به نام خود.
  • داشتن پاسپورت معتبر.

مزایای خرید ملک برای درخواست اقامت اسپانیا

هنگام خرید خانه در اسپانیا به منظور اخذ اقامت اسپانیا، مزایایی وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد. این مزایا عبارتند از:

  • امنیت مالی: سرمایه گذاری در ملک، حتی به شکل مسکن، در طول زمان تمایل به افزایش ارزش دارد.
  • انعطاف پذیری: خرید ملک در اسپانیا به شما این امکان را می دهد که به صورت کوتاه یا بلند مدت به این کشور نقل مکان کنید.
  • مزایای مالیاتی: مزایای مالیاتی خاصی در ارتباط با داشتن ملک در اسپانیا وجود دارد.

خرید ملک در اسپانیا یک راه عالی برای اخذ اقامت اسپانیا است. فرآیند خرید ملک در اسپانیا نسبتاً ساده است و مزایای زیادی مانند امنیت مالی، انعطاف پذیری و مزایای ویژه مالیاتی را ارائه می دهد. تا زمانی که مراحل ذکر شده در بالا دنبال شود، هر کسی که علاقه مند به اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک است، باید بتواند بدون هیچ مشکلی این کار را انجام دهد.

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x