سینما و تئاتر

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال رستگاری (Redemption)

سریال رستگاری یک مینی سریال ایرلندی به کارگردانی جان هیز می‌باشد. این سریال به زودی از شبکه تماشا پخش خواهد شد. در ادامه با معرفی بازیگران این سریال در این مقاله با شما همراه هستیم.

به گزارش تلنگر؛ مینی سریال رستگاری ایرلندی درباره یک سربازرس به نام کالت کانینگهام است. او شخصیتی با انضباط و جدی دارد که خود مورد احترام همکاران خود در اداره پلیس مرزیساید انگلستان است. او همیشه خونسرد و آرام به نظر می رسد، تا وقتی که پلیس ایرلند با خبر کشف جسد زن جوانی با او تماس می گیرد.

زمان پخش سریال رستگاری از شبکه تماشا

سریال رستگاری به زودی از شبکه تماشا پخش خواهد شد. زمان پخش این سریال هنوز مشخص نشده است.

معرفی سریال رستگاری

اسامی بازیگران سریال رستگاری

سریال رستگاری ، محصول سال ۲۰۲۲ کشور ایرلند و در ژانر درام ، معمایی ، جنایی به کارگردانی جان هیز (John Hayes) و نویسندگی شان کوک (Sean Cook) است. این سریال امتیاز ۷.۳ را از ۲.۷k رای در سایت IMDB دریافت کرد. در این فیلم هنرمندانی چون پائولا مالکومسان، ابی فیتز، ایوان اوکانور و مو دانفورد به ایفای نقش پرداخته اند.

درباره سریال رستگاری

سریال رستگاری به کارگردانی جان هایز در سال ۲۰۲۲ ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و ایرلند و در ژانر جنایی و درام می‌باشد.

بازیگران سریال رستگاری

پدر این سریال پائولا ماکومسان، ابی فیتز، اوان اوکانر، مو دانفورد، تادیا گراهام و کیث مک ارلین به هنرمندی پرداخته‌اند.

ائولا مالکومسون (Paula Malcomson)

پائولا مالکومسون در سریال رستگاری

پائولا مالکومسون (متولد ۱۹۷۰) بازیگر ایرلندی شمالی متولد بلفاست، ایرلند شمالی است. مالکومسون گاهی اوقات به عنوان پائولا ویلیامز شناخته می شود. او در نقش «تریکسی» در سریال ددوود اچ‌بی‌او و کالین در سریال «گمشده» ABC بازی کرد. او نقش آماندا گریستون را در سریال اسپین آف Battlestar Galactica، Caprica، در کانال علمی تخیلی، و همچنین در نقش مورین اشبی در سریال FX Sons of Anarchy بازی کرد. مالکومسون اخیراً در یکی از قسمت‌های سریال Fringe در مارس ۲۰۱۱ به عنوان مهمان بازی کرد. او نقش خانم اوردین را در اقتباس سینمایی بازی‌های گرسنگی، اولین نقش اصلی او در سینما بازی خواهد کرد.

ابی فیتز (Abby Fitz)

ابی فیتز

ابی فیتز بازیگر ایرلندی است که در سال ۲۰۰۱ در وکسفورد ایرلند متولد شد. نام کامل او ابی می فیتزموریس است. او از ۴ سالگی بازیگری را آغاز کرده است.

فعالیت او در حرفه بازیگری: تبلیغ رایان توبریدی “Late Late Toy Show” (2009). تبلیغات و کمپین پوستر Ispcc (2016). هالی رید، در فصل ۲ سریال تلویزیونی آلمانی “Der Irland-Krimi” (2021). الی وودز در فیلم ترسناک ایرلندی “سرخم” (۲۰۲۲). کارا لاکلی در مینی سریال تلویزیونی “رستگاری” (۲۰۲۲). آلیسون در “دو کور” (۲۰۲۲، پس از تولید).

تادیا گراهام (Thaddea Graham)

Thaddea Graham گراهام

گراهام که در چین متولد شد، یکی از اولین کودکانی بود که در سطح بین‌المللی به فرزندخواندگی رفت و به ایرلند شمالی نقل مکان کرد و حتی در بی‌بی‌سی Spotlight به نمایش درآمد . او به خاطر می‌آورد: «یکی از اولین خاطرات من نشستن روی صندلی غذا با سربازان نان تست و یک تخم‌مرغ و یک گروه فیلم‌بردار در مقابل من است. تادیا گراهام بازیگر و آهنگساز است که برای ما (۲۰۲۰)، نامه برای پادشاه (۲۰۲۰) و منع آمد و شد (۲۰۱۹) شناخته شده است.

مو دانفورد (Moe Dunford)

مو دانفورد

مو دانفورد یک هنرپیشه ایرلندی است که بیشتر به خاطر بازی در نقش Aethelwulf در Vikings و در نقش Patrick Fitzgerald در Patrick’s Day شناخته می شود. او در سال ۲۰۰۹ از مدرسه بازیگری خوشبختی فارغ التحصیل شد و در سال ۲۰۱۰ اولین بازی تلویزیونی خود را در فیلم The Tudors انجام داد. در سال ۲۰۱۳ در سریال An Crisis نقش کریستین را بازی کرد.  نام کامل او موریس دانفورد است. او اهل دانگاروان، ایرلند است. در سال ۲۰۱۸، او به  امی هوبرمن  در بازیگران سریال تلویزیونی Acorn Striking Out پیوست.

ایوان اوکانر (Evan O’Connor)

ایوان اوکانر

ایوان اوکانر بازیگری است که برای آشنایی با امبر (۲۰۲۰) شناخته شده است. ایوان اوکانر برای فیلم‌های مثلث ناپدید شدن (۲۰۲۳)، دوستی کهربا (۲۰۲۰) و رستگاری (۲۰۲۲) به ایفای نقش پرداخته است.

سیوبان مک سوینی (Siobhan McSweeney)

سیوبان مک سوینی

Siobhán McSweeney (زاده ۲۷ دسامبر ۱۹۷۹) بازیگر و مجری ایرلندی است. او بیشتر به خاطر بازی در نقش خواهر مایکل در فیلم Derry Girls شناخته می شود. مک سوئینی در شهرستان کورک، ایرلند به دنیا آمد و در Aherla بزرگ شد. او قبل از بازیگری، مدرک علمی را در دانشگاه کالج کورک گرفت. در سال ۲۰۰۱، زمانی که جایی در مدرسه مرکزی سخنرانی و نمایش به دست آورد، به لندن نقل مکان کرد.

اسکات گراهام (Scott Graham)

اسکات گراهام

اسکات گراهام یک هنرپیشه ایرلندی است که برای نقش‌هایش در «پنتیکاست»، «روی»، «کابین» و نقش فرودی در سریال تاریخی وایکینگ‌ها شناخته می‌شود.

کارگردان مجموعه رستگاری جان هیز (John Hayes)

جان هیز کارگردان نامزد IFTA است که در دوبلین، ایرلند مستقر است. آخرین پروژه او به عنوان کارگردان اصلی در درام کمدی Hulu/RTE بود که قرار است در اواخر سال ۲۰۲۳ پخش شود. او قبلاً قسمت های متعددی از درام جنایی موفق BBC/Starz Dublin Murders و همچنین مینی برنده RTS را کارگردانی کرده است. -سریال Redemption برای ITV/Virgin Media و کل فصل اول درام پرطرفدار ITV، Bancroft و همچنین قسمت‌هایی از سریال محبوب Vera و Home Fires، قسمت‌های کوچک Doctor Who، و کارگردان واحد ۲ در Game of Thrones بوده است. Strike Back، وایکینگ ها و Camelot.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۱ / ۵. تعداد آرا: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x