بازار مالی

ایجاد حساب اتریوم و ساخت کیف پول

اتریم یک رمز ارز است که شما برای فعالیت در آن باید به ایجاد حساب اتریوم برای خود اقدام کنید. ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه این کار را انجام بدهید.

به گزارش تلنگر؛ ایجاد حساب اتریوم به شما قابلیت جا به جایی، خرید و فروش را می دهد. این حساب کاملا الکترونیکی است و شما هیچ چیزی فیزیکی دریافت و پرداخت نخواهید کرد.

 ایجاد حساب اتریوم  و کیف پول

کیف پول اتریوم به عنوان یک رابط دیجیتال عمل می کند و به شما امکان می دهد دارایی های مبتنی بر اتریوم خود را مدیریت کنید، تراکنش ها را انجام دهید و با برنامه های غیرمتمرکز (dApps) درگیر شوید. بنابراین، کیف پول ابزار قدرتمندی برای هدایت بلاک چین اتریوم است.

یک کیف پول اتریوم به سادگی به شما امکان می دهد دارایی ها را در یک آدرس بلاک چین خاص مدیریت کنید، اما نحوه انجام این کار از کیفی به کیف دیگر متفاوت است. ب

کیف پول اتریوم چگونه کار می کند؟

قبل از ایجاد حساب اتریوم و ساخت کیف پول به نحوه کار کردن آن می پردازیم. به طور معمول، کیف پول رمزنگاری شما در ابتدا یک عبارت بازیابی مخفی را در اختیار شما قرار می دهد. در حالی که این موضوع برای همه کیف پول‌های اتریوم (مانند کیف پول‌های کاغذی اتریوم) صادق نیست، امروزه اکثر کیف‌پول‌های رمزنگاری از یک مدل قطعی سلسله مراتبی پیروی می‌کنند، به این معنی که به شما اجازه می‌دهند تا تعداد تقریباً نامتناهی حساب اتریوم را با یک کیف پول واحد ایجاد کنید. به لطف اختراع عبارات بازیابی اسرار استاندارد شده، آنها همچنین به شما امکان می دهند همه این حساب ها را با هر ارائه دهنده کیف پول HD بازیابی کنید.

انواع کیف پول اتریوم برای ایجاد حساب اتریوم

کیف پول اتریوم انواع مختلفی دارد که شما بنا بر انتخاب خود می توانید در  یکی از آن ها را ثبت نام و ایجاد حساب اتریوم و ساخت کیف پول انتخاب کنید.

کیف پول های نرم افزاری اتریوم

کیف پول‌های نرم‌افزاری، همانطور که از نامشان پیداست، از طریق نرم‌افزارهای نصب‌شده روی رایانه یا دستگاه‌های تلفن همراه کار می‌کنند. آنها یک رویکرد کاربر پسند برای مدیریت رمزنگاری ارائه می‌کنند و به شما امکان می‌دهند کیف پول‌های HD را با چندین حساب به صورت رایگان راه‌اندازی کنید.

فراتر از فضای ذخیره سازی صرف، این کیف پول ها اغلب به شما امکان دسترسی فوری به خدمات بلاک چین را می دهند و کاربران را قادر می سازد تا مستقیماً با قراردادهای هوشمند و برنامه های غیرمتمرکز (dApps) درگیر شوند. از آنجایی که کیف پول های نرم افزاری رایگان و دانلود آسان هستند، اغلب انتخاب مبتدیان هستند.

با این حال، کیف پول‌های نرم‌افزاری کلیدهای خصوصی را در دستگاه میزبان ذخیره می‌کنند، یعنی لپ‌تاپ، تلفن هوشمند یا رایانه شخصی شما. از آنجایی که این دستگاه ها به اینترنت متصل می شوند، کیف پول های نرم افزاری اغلب در برابر بدافزارها و جاسوس افزارها آسیب پذیر هستند.

کیف پول اتریوم موبایل برای ایجاد حساب اتریوم

کیف پول موبایل اتریوم کیف پول های نرم افزاری هستند که به طور خاص برای کار بر روی گوشی های هوشمند و تبلت ها طراحی شده اند. به طور معمول، آنها با رابط های بصری و دسترسی خود متمایز می شوند. گوشی‌های هوشمند در سرتاسر جهان آنقدر رایج هستند که کیف پول‌های موبایل در دسترس همه هستند.

به علاوه، از آنجایی که کیف پول‌های موبایل روی تلفن‌های هوشمند کار می‌کنند، می‌توانند از دوربین گوشی شما برای اسکن کدهای QR استفاده کنند. این می تواند هنگام استفاده از رمزنگاری برای خریدهای روزمره یا در زندگی واقعی بسیار راحت باشد.

کیف پول دسکتاپ اتریوم

کیف پول‌های دسکتاپ اتریوم که روی رایانه‌های شخصی نصب شده‌اند، مجموعه جامعی از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهند که می‌توانید در دستگاهی که قبلاً مالک آن هستید استفاده کنید. کیف پول های اتریوم دسکتاپ مانند کیف پول موبایلی به صورت رایگان در دسترس هستند.

متأسفانه، مانند کیف پول های موبایل، کیف پول های اتریوم دسکتاپ نیز در برابر بدافزارها و جاسوس افزارها در دستگاه میزبان خود آسیب پذیر هستند.

برنامه های افزودنی کیف پول اتریوم

نوع نهایی کیف پول نرم افزاری از طریق برنامه های افزودنی مرورگر عمل می کند. اساساً این نوع کیف پول ها مانند برنامه های مرورگر شما هستند. این ممکن است یک راه راحت برای استفاده از کیف پول باشد، اما خطرناک است. استفاده از کیف پولی که به عنوان افزونه مرورگر عمل می کند به این معنی است که همیشه به اینترنت متصل است. این بدان معنی است که می توانید کلیدهای خصوصی خود را از طریق اتصال به اینترنت برای یک بازیگر بد فاش کنید.

کیف پول کاغذی اتریوم

کیف پول های کاغذی اتریوم به سادگی تکه های کاغذی هستند که کلیدهای خصوصی روی آنها چاپ شده است. از آنجایی که آنها اشیاء فیزیکی در دنیای واقعی هستند، در برابر تهدیدات آنلاین مانند بدافزار و نرم افزارهای جاسوسی آسیب پذیر نیستند.

کیف پول های سخت افزاری اتریوم

کیف پول‌های سخت‌افزاری دستگاه‌های فیزیکی هستند که کلیدهای خصوصی را ذخیره می‌کنند و تراکنش‌ها را در یک محیط آفلاین امن ذخیره می‌کنند. از آنجا کیف پول تراکنش امضا شده قبلی را به دستگاه متصل به اینترنت شما می فرستد، که آن را به زنجیره بلوکی منتقل می کند. این امر آنها را از تهدیدات آنلاین مانند بدافزار یا حملات فیشینگ محافظت می کند. کیف پول‌های سخت‌افزاری که با در نظر گرفتن امنیت طراحی شده‌اند، راه‌حلی برای مدیریت تمام دارایی‌های ارزهای دیجیتال – بزرگ یا کوچک – ارائه می‌دهند.

نحوه ایجاد حساب اتریوم در MyEtherWallet

یکی از کیف پول های سازگار با توکن فروش MyEtherWallet یا MEW می باشد. این کیف پول یکی از بهترین کیف پول های اتریوم است که به طور گسترده تری مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه به روند ساخت کیف پول مرتبط با فروش توکن پرداخته شده است.

۱. جهت ساخت این کیف پول در ابتدا به سایت بروید.

۲. در مرحله­‌ی بعد باید یک رمز عبور ایجاد کنید، سعی کنید که از ترکیب حروف، اعداد و نمادها برای ساخت پسوردی قوی استفاده کنید. سپس روی Create New Wallet کلیک کنید.

۳. فایل پرونده اصلی keystore خود را دانلود و ذخیره کنید، سپس این فایل را در یک مکان امن ذخیره کرده و روی دکمه­‌ی ادامه کلیک نمایید.

  • کلید خصوصی خود را ذخیره کنید، با اینکه به نظر اکثر افراد این رمز تنها رشته­ ای از نمادها است اما باید به ایمنی آن اهمیت حیاتی بدهید. به یاد داشته باشید، هیچ راهی برای بازیابی کلید خصوصی و رمز عبور فراموش شده و یا از دست رفته شما وجود ندارد. بنابراین، تمام اقدامات ایمنی لازم را که توسط ارائه کننده کیف پول پیشنهاد شده است را انجام دهید.
  • باری اینکه کیف پول شما با زشود باید از کلید خصوصی خود یا فایلی که keystore نام دارد استفاده کنید. بهترین راه برای باز کردن کیف پول وارد کردن رمز عبور و انتخاب فایل است. با این کیف پول شما می توانید به راحتی تمام کارهای خود را انجام بدهید.

برای دستیابی دوباره به کیف پول اتریوم خود، باید به سایتwww.myetherwallet.com مراجعه فرمایید و روی گزینه­‌ی View Wallet Info در سمت راست کلیک نمایید. مجددا یک کد احراز هویت به شما ارسال می شود که باید آن را وارد نمایید تا بتوانید به کیف پول خود دسترسی داشته باشید.

انتهای مطلب/آ.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

کرمان موتور

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x