سینما و تئاتر

معرفی سریال رخنه + بیوگرافی بازیگران و زمان پخش

سریال رخنه از تازه ترین سریال های تلویزیونی صدا و سیما می باشد. این سریال با همکاری سه نهاد مهم کشوری وزارت دفاع و سازمان حفاظت اطلاعات با صداوسیما تهیه شده است.

به گزارش تلنگر؛ سریال رخنه که به تازگی شروع به پخش شده است. برای فرهنگ سازی درست در جامعه به از ۱۵ اردیبهشت ماه به روی آنتن رفته است. کارگردانی این سریال به عهده غفاری و پس از وی، حمیدرضا لوافی است.

خلاصه داستان سریال رخنه

این سریال ۳۰ قسمتی ماجرای یکی از دانشمندان مهم کشور را به تصویر می کشد. اینجا دانشمندی داریم که هم زمان با اجام تحقیق بر روی موشک های مهواره بر، متوجه خطراتی از سمت دشمنان خارج از کشور می شود. اما این دانشمند با وجود این خطرات همچنان با تمام قدرت به مقابله و ایستادگی ادامه می دهد تا ماموریت خود را تمام کند.

زمان پخش سریال رخنه

سریال رخنه هر شب از شبکه یک صدا و سیما ایران به وقت ۲۲:۱۵ پخش می شود. همچنین بازپخش این سریال در ساعت‌های ۱:۳۰ بامداد و ۱۱:۰۰ صبح روز بعد است.

معرفی بازیگران سریال رخنه

سریال رخنه با توجه به موضوع پر اهمیت خود بازیگران زیادی را در خود جای اده است که شامل:

  • نادر فلاح
  • رامتین خداپناهی
  • علیرام نورایی
  • امیرحسین صدیق
  • خسرو شهراز
  • بهرام ابراهیمی
  • مریم کاویانی
  • نیلوفر شهیدی
  • حدیث نیکرو

نادر فلاح در سریال رخنه

نادر فلاح

نادرفلاح متولد سال ۱۳۵۲ در شهویر ماه استان کرمان می باشد. تحصیلات این بازیگر شمال کارشناسی ادبیات نمایشی و فوق لیسانس کارگردانی دانشگاه آزاد می باشد.

نادر از سن خیلی پایین ۱۶ سالگی فعالت هنری خود را آغاز کرد. او با بازی در فیلم چند کیلو خرما به طور جدی وارد عرصه سینمایی شد.

وی تا کنون در فیلم‌های زیادی از جمله گیتا، سد معبر، لانتوری، خانه دختر، طبقه حساس و خط ویژه بازی کرده است.

بازی نادر فلاح با فیلم چند متر مکعب عشق بسیار مورد توجه قرار گرفت و توانست جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن خانه سینما را برای بازی درخشان خود در این سریال دریافت کند و نیز نامزد جایزه جشن حافظ و جشنواره فیلم شهر شود.

رامتین خداپناهی

رامتین خدا پناهی

رامتین خداپناهی از جمله بازیگران پرکار دنیای سینما و تئاتر ایران است. تقریبا در فیلم های زیادی این بازیگر حضور داشته است.

تولد او در سال ۱۳۵۰ استان گرگان است. تحصیلات خداپناهی در رشته نمایش با گرایش کارگردانی است. او از خانواده هنری پا به عرصه ی سینما گذاشت. پدرش ویولن زن ماهری است.

خداپناهی بازیگری را با اجرای تله تئاتر «کشتی نوح»  آغاز کرد. سپس در فیلم «ارتفاع پست» ساخته ابراهیم حاتمی کیا به ایفای نقش پرداخت.

رامتین خداپناهی علاوه بر بازیگری و اجرا، از سال ۱۳۸۲ مشغول تدریس در دانشگاه‌ بوده و در حال حاضر عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اراک است.

علیرام نورایی در سریال رخنه

علیرام نورایی

علیرام نورایی در تاریخ ۱۸ فروردین ۱۳۵۶ شهر تهران به دنیا آمد. این بازیگر سال های پرفعالیتش از ۱۳۷۵ تا کنون است. این بازیگر به دلیل چهره ی جذاب و پرطرفداری که دارد، امروزه در فیلم های زیادی نقش آفرینی می کند.

علیرضا جلالی‌تبار در نقش «وحید»

علیرضا جلالی‌تبار در نقش «وحید»

علی‌رضا جلالی‌ تبار (زاده ۱۳۵۷، تهران) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. او فارغ‌التحصیل هنرستان صدا و سیما، فارغ‌ التحصیل دانشکده هنر و معماری است.

جالب است بدانید این بازیگر قبل از این که وارد هنر شود در بازار آهن کار می کرده است. همچنین تاریخ تولد این بایگر برای سال  ۱۳۵۷ شهر تهران است.

همچنین ازدواج این بازیگر در سال ۱۳۹۴ رخ داد و با بازی در سریال وقتی همه خواب بودیم جایزه جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد.

زیبا بروفه در نقش «همسر وحید»

زیبا بروفه در نقش «همسر وحید»

زیبا بروفه در سال ۱۳۵۷ متولد شد. این بازیگر فعالیت خود را از سال ۱۳۷۳ شروع کرد. زیبا برو.فه دارای یک خواهر و برادر است. او پس از ازدواج مدتی را با همسر خود در کیش زندگی کرد. این بازیگر در رشته حقوق قضایی فارغ التحصیل شده است. اما به دلیل علاقه زیادش و همچنین چهره جذابش در نوجوانی وارد دنیای هنر و سینما شد.

عنایت الله بخشی در نقش «حاج محمود»

عنایت الله بخشی در نقش «حاج محمود»

عنایت الله بخشی در سال ۱۳۲۴ فروردین ماه متولد شد. او در طول سالینیان فعایت های زیادی انجام داده است که به شمار ۱۵۰ عدد تقریبا می رسد. او دارای گواهینامه درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و اراد می باشد. وی با کارگردانان بسیاری چون ابراهیم گلستان، بهرام بیضایی، علی حاتمی، امیر نادری، مسعود کیمیایی، داریوش مهرجویی و داود میرباقری همکاری داشته است.

میرطاهر مظلومی در نقش صفا

میرطاهر مظلومی در نقش صفا

میر طاهر مظلومی در ۷ اسفند سال ۱۳۵۳ متولد شد. او متاهل است و یک دختر به نام ستایش دارد. نام همسر او شهلا مقدم می باشد.

این هنرپیشه کشورمان فارغ التحصیل تئاتر است و فعالیت هنری خود را با شرکت در کلاس های مرحوم حمید سمندریان آغاز کرد و در سال ۱۳۶۷ اولین بار در یک تئاتر حرفه ای در تالار مولوی روی صحنه رفت.

انتهای مطلب/آ.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x