اجتماعی

جدیدترین استایل تابستونی با پارچه لنین

با گرم شدن هوا، نوبت به استایل تابستونی با پارچه لنین می رسد. پارچه های لنین مناسب فصل بهار و تابستان هستند که شما در آن ها حس آزادی و سبکی می کنید.

به گزارش تلنگر؛ با پیشرفت در مد و فشن، استایل تابستونی با پارچه لنین کمی پیچیده شده است. زیرا طرح و مدل های مختلفی در بازار وجود دارد، که برخی را در ست کردن لباس سر درگم می کند. ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا بهترین استایل تابستونی با پارچه لنین را داشته باشید.

پارچه لنین چیست؟

لینن پارچه ای قدیمی، تشکیل شده از ساقه گیاه کتان است که در گذشته علاوه بر لباس، برای مومیایی کردن نیز بکار می رفت. این پارچه بسیار سبک است، بافت زیر کنفی شکل دارد و هوا براحتی از آن عبور می کند.

پارچه لینن در برابر لکه ها و همچنین شستشو مقاوم است و جذب رطوبت آن بالاست، به نحوی که در هوای گرم براحتی شما را خنک نگه می دارد. از اینرو مناسبترین پارچه برای فصل تابستان است.

استایل تابستونی با پارچه لنین

شما اگر اهل پارچه های خنک و سبک باشید، لنین گزینه بسیار خوبی است که شما می توانید در لباس های خود جا بدهید. در این بخش ست کردن لباس با پارچه را در  اختیار شما می گذاریم.

استایل کت و شلوار لنین

استایل کت و شلوار لنین

شما می توانید از لنین به صورت کت و شلوار استفاده کنید. کت های لنین جذاب هستند که با شلوار هم جنس خود به جذابیت آن افزوده می شود. کت و شلوار لنین را با کفش های سفید و شال کرم می توانید ست کنید.

ست کردن کت لنین با شلوار جین

کت های لنین دوست داشتنی هستند. و شما با این کت می توانید شلوار بگ یا نیم بگ جین رنگ روشن ست کنید که هم راحت باشید در این لباس و اینکه جذاب و ترند هم است.

کیف و کفش ست با رنگ های مختلف هم می توانید استفاده کنید. و شال هم رنگ شلوار خود یا کیف و کفش هم زیبا می شود.

اورال لنین استایلی زیبا برای تابستان

اورال لنین استایلی زیبا برای تابستان

یکی از جذاب ترین استایل تابستونی با پارچه لنین، اورالهای لنین هستند. اورال ها را شما با هر طرحی که بخواهید می توانید تهیه کنید. ست کردن اورال بسیار راحت است. شما می توانید یک شومیز روشن روی اورال بپوشید و بیا صندل های راحت و کرم رنگ عالی تبدیل به ستی زیبا می شود.

پیراهن های ساحلی لنین

پیراهن های ساحلی لنین

یکی از زیبا ترین استایل تابستونی با پارچه لنین، پیراهن های ساحلی است. لنین های ساحلی به دو مدل ساده و سنگ دوزی هستند. که لنین های سنگ دوزی شده بسیار جذاب هستند و شما می توانید برای جشن های خود از این ساحلی استفاده کنید.

ساحلی ها معمولا با صندل و شال های سبک یا هد بندها ست می شوند. شما از شال های عربی هم در کنار ساحلی می توانید استفاده کنید.

مانتو عروسکی لنین با شلوار های بگ

منتوهای عروسکی انین ترند شده است. و شما می توانید این مانتو را با شلوارهای بگ و نیم بگ پارچه ای ست کنید. مانتو عروسکی به دلیل چین هایی که در قسمت پایینی دارد شما را شاداب تر نشان می دهد. و برای دخترات و نوجوانان بسیار عالی است.

شومیز های لنین با دامن

شومیز های لنین با دامن

شومیز لنین طرح های مختلفی دارد. شاید بپرسید که کوتاه هستند و نمی توان بیرون از منزل از آن ها استفاده کرد. نیازی نیست نگران این قسمت باشید شما اگر شمیز را با دامن بپوشید بسیار جذاب و زیبا می شوید و دیگر مشکلی در خصوص حجاب نخواهید داشت.

روبندهای بلند لنین

روبندهای لنین بسیار جذاب هستند اگر بهدنبال مانتو بلند هستید می توانید از این مدل استفاده کنید. این مانتوهای بلند لنین با شلوارهای جذب و یک کالج زیبا می شود. همچنین شال رنگ تابستون و کیف کنفی برای ایتن استایل گزینه بسیار خوبی است.

با مانتو لنین چه کیف و کفشی مناسب است؟

مانتو های لنین به دلیل ساختاری که نخ آن دارد بهتر است ازکیف و کفش های کنفی استفاده کنید. زیرا هم بسیار راحت هستند و مناسب فصل تابستان که کامل یک استایل تابستونی با پارچه لنینبه شما می دهد.

کیف و کفش ز جنس پارچه ای هم برای لنین مناسب است و سازگاری دارد. اگر صندل بپوشید که زیباتر هم خواهند شد.

استایل مانتو لنین با شلوارهای دمپا

مانتو لنین شما اگر قدش متوسط یا کوتاه باشد با شلوارهای دمپا بسیار زیبا می شود. که شما با کتونی های سبک و تابستونی می توانید ست کنید. معمولا در تابستان از دمپا با رنگ های روشن استفاده می کنند. تا با لنین که رنگ کرم و شیری دارد زیبا بشود.

ست کردن مانتو لنین با شلوار مام فیت

شلوارهای مام فیت گزینه خوبی برای تمام فصل ها هستند. که البته در تابستان مام فیت های پارچه ای نیز موجود است. شما لنین را با مام فیت شیری یا کرم رنگ می توانید ست کنید. و از این زیبایی لذت ببرید.

حرف آخر

پارچه لنین خوراک فصل تابستان است. شما اگر کمی خیاطی بلد باشید می توانید این پارچه را با قیمت پایین تری تهیه کنید و به هر شکلی که می خواهید بدوزید.

انتهای مطلب/آ.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x