سینما و تئاتر

انیمیشن درون و بیرون 2/ زمان انتشار، خلاصه داستان

به تازگی تریلر انیمشن درون و بیرون 2 انتشار یافته و مخاطبین این انیمیشن معنا دار به دنبال جزئیات پخش درباره قسمت دوم این انیمشن هستند.

به گزارش تلنگر؛ انیمیشن درون و بیرون ۲ (Inside Out 2) ادامه انیمیشن درون و برون که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، است. اولین قسمت از انیمیشن با محوریت رایلی ۱۱ ساله (کیتلین دیاس) و پنج احساس در مغز او، به رهبری بازیگران پر ستاره: شادی (امی پولر)، غم (فیلیس اسمیت)، انزجار (میندی کالینگ)، ترس. (بیل هدر) و خشم (لوئیس بلک). در تریلر دنباله، یک احساس جدید معرفی شده است: اضطراب نارنجی و فرسوده.

خلاصه داستان انیمیشن درون و بیرون ۲

وقتی رایلی، دختر انسانی که دوستان احساساتی ما در فیلم اول در آن زندگی می‌کردند، ۱۳ ساله می‌شود، یک خدمه تخریب وارد می‌شوند تا کنسول احساسات را ارتقا دهند. پس از روشن شدن صدای غرش، شادی و دیگران ملاقات می کنند. رایلی پس از نقل مکان از مینه‌سوتا به سانفرانسیسکو، در انیمیشن درون و بیرون ۲ به خوبی با محیط جدید خود سازگار نمی‌شود. همراه با تجربه آشفته بزرگ شدن، او خود را در تنگناهای عاطفی وخیم می بیند و در نهایت خطر از دست دادن نه تنها دوستانش، بلکه خانواده اش را نیز به طور کلی می کند.

انیمیشن درون و بیرون ۲ شادی و غم را دنبال می کند که در ذهن رایلی وارد ماجراجویی می شود، جایی که آنها باید بفهمند که چگونه با هم کار کنند تا رایلی در خانه جدیدش مستقر شود و با احساسات زیادی که دارد کنار بیاید.

تاریخ انتشار انیمیشن درون و بیرون ۲

فصل دوم انیمیشن درون بیرون

اخبار ساخت فصل دوم انیمیشن درون و برون برای اولین بار در سال ۲۰۲۲ در نمایشگاه دی ۲۳ دیزنی اعلام شد. کلسی مان کارگردانی می‌کند، در حالی که مگ لوفاو، نویسنده فیلم اول، نویسنده فصل دوم فیلم است. انیمیشن درون و برون ۲ قرار است در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۲۴، تقریباً نه سال پس از اولین فیلم، در سینماها اکران شود.

انیمیشن درون و بیرون ۲ بیست و هشتمین فیلم بلند دیزنی و پیکسار از زمانی است که این استودیو اولین انیمیشن تماما CGI جهان به نام انیمیشن داستان اسباب بازی ها را در سال ۱۹۹۵ ساخت.

صداپیشگان انیمیشن درون و بیرون ۲

یکی از عوامل اصلی موفقیت نسخه اصلی، صداپیشگان با استعداد آن بود، با تنوع عظیمی از مجریان مشهور که برخی از بهترین کارهای خود را اجرا کردند. به همین دلیل، طرفداران ناامید بودند که بدانند دقیقا چه کسی برای دنباله بازی بازخواهد گشت و احتمالاً چه چهره های جدیدی (یا بهتر بگوییم صداها) به آنها خواهند پیوست. اگرچه فهرست کامل بازیگران هنوز فاش نشده است، اما تایید شده است که امثال امی پولر دوباره نقش او را در نقش Joy بازی خواهد کرد، فیلیس اسمیت در نقش Sadness بازخواهد گشت و لوئیس بلک در نقش خود در نقش خشم بازخواهد گشت. با توجه به احساسات دیگر از نسخه اصلی، متأسفانه، هر دو میندی کالینگ و بیل هدر به ترتیب در نقش های خود به عنوان انزجار و ترس برای دنباله بازنخواهند گشت.

امی پولر صدای شادی

صدا پیشه جویی در انیمیشن درون و بیرون 2

لوئیس بلک صدای خشم وعصبانیت

لوییس بلک صدا پیشه عصبانیت

تونی هیل صدای ترس

تونی هیل صدا پیشه ترس

مایا هاوک صدای اضطراب

مایا هاوک صدا پیشه اضطراب

انصراف آنها از پروژه انیمیشن درون و بیرون ۲ به دلیل مشکلات قراردادی گزارش شده است. اما به گفته کالینگ زمان بسیار خوبی را با کار بر روی Inside Out سپری کردند و مطمئن‌‌اند که انیمیشن درون و برون ۲ عالی خواهد شد..”

لیزا لاپیرا ( NCIS ) و تونی هیل ( صداپیشه داستان اسباب بازی ۴ ) جایگزین کالینگ و هادر در نقش انزجار و ترس خواهند شد . مایا هاوک ( چیزهای عجیب ) نیز به بازیگران می پیوندد و یکی از احساسات جدید را بیان می کند: اضطراب. در حال حاضر مشخص نیست که چه کسی احساسات جدید دیگر را بیان خواهد کرد.

کسلی مان (Kelsey Mann) کارگردان انیمیشن درون و بیرون ۲

کارگردان انیمیشن درون و بیرون 2

Inside Out 2 به عنوان اولین فیلم بلند کلسی مان است که قبلاً تجارت خود را با پروژه های متعدد دیگر پیکسا از جمله Lightyear و The Good Dinosaur انجام داده است . Inside Out 2 توسط مگ لوفاو ( کاپیتان مارول ) نوشته شده است که پس از نوشتن نسخه اصلی، با اعتبار تهیه کننده به مارک نیلسن ( داستان اسباب بازی ۴ ) بازگشته است.

انزجار ترس و خشم در درون بیرون

به عنوان احساس اصلی  جوی، Poehler  قطعا برای انیمیشن درون و بیرون ۲ بازخواهد گشت . در واقع، او در کنار دکتر در ۲۳ دسامبر ۲۰۲۳ برای اعلام دنباله روی صحنه رفت. دیگر بازیگرانی که بازگشتشان تایید شد، بلک (خشم) و دایان لین در نقش مادر رایلی (از طریق مووی وب ) هستند. اسمیت (غمگین) چهارمین بازیگری است که در صفحه IMDb انیمیشن درون و بیرون ۲ لیست شده است . مایا هاوک ، ستاره Stranger Things، به عنوان یک احساس اضافی به بازیگران اضافه شده است.

استعدادهای برجسته هالیوود هر یک از احساسات را در Inside Out بیان می کنند و از سال ۲۰۱۵، برخی از ستاره های این بازیگران بیشتر رشد کرده اند. کالینگ (انزجار) و هادر (ترس) شخصیت‌های مکمل فیلم اول بودند اما جنبه‌های مهم داستان کلی. به دلیل اختلاف قراردادی که باعث شد این زوج پول کمتری نسبت به پولر پیشرو پرداخت کنند، هیچکدام برای Inside Out 2 برنخواهند گشت . این باعث شد که قسمت‌ها دوباره ساخته شوند و لیزا لاپیرا نقش Disgust را بازی می‌کند و تونی هیل نقش Fear را بر عهده می‌گیرد.

تیزر تریلر انیمیشن درون و بیرون ۲ تمام جزئیات داستان فیلم را نشان نداد، اما تغییرات بزرگی را روشن کرد. دنباله همچنان حول محور رایلی و تیم عاطفی او می چرخد، اما این فیلم رایلی را در دوران نوجوانی بررسی می کند و شامل برخی از احساسات جدید می شود. اگر ذهن یک نوجوان به اندازه کافی گیج شده باشد، تماشای احساسات درون یک نوجوان حتی سرگرم کننده تر خواهد بود.

پیت داکتر، مدیر ارشد اجرایی پیکسار فاش کرد که تا ۲۷ احساس در دنباله آینده  درون و برون وجود خواهد داشت. این افزایش بسیار زیادی در شخصیت‌های پنج نفره در انیمیشن درون و برون خواهد بود ، اما رایلی به عنوان یک نوجوان احساسات بسیار پیچیده‌تری نسبت به سال‌های جوان‌تر خود خواهد داشت. ۲۷ احساس برای گفتن داستان شخصی که در سادگی دوران کودکی بزرگ شده است لازم است.

اولین تیزر تریلر انیمیشن درون و بیرون ۲ در ۹ نوامبر ۲۰۲۳ منتشر شد و اگرچه تنها یک قطعه بود، اما کاملاً افشاگر بود. با تکیه بر نوستالژی فیلم اول، تیزر رایلی و احساسات استانداردش را دوباره معرفی کرد، قبل از اینکه همه چیز را با معرفی بیشتر به گوشش برگرداند. این تریلر همچنین شخصیت اضطراب مایا هاوک را معرفی کرد و قطعات کوتاهی از دیالوگ از نقش‌های انزجار و ترس را که اخیراً بازسازی شده‌اند، ارائه کرد.

ارتباط قسمت اول به قسمت دوم انیمیشن درون و بیرون

انیمیشن درون و بیرون 2 کی پخش میشه؟

رایلی و احساسات او را در طول زندگی جوانش دنبال می شود و انیمیشن درون و برون ۲ با رشد او این داستان را ادامه خواهد داد. برخلاف داستان اسباب‌بازی ۳، انیمیشن درون برون ۲ از دوران نوجوانی رایلی مانند اندی نمی‌گذرد. در واقع، بیشتر فیلم‌های پیکسار تمایل دارند از جمعیت‌شناسی که Inside Out 2 به آن اشاره می‌کند اجتناب کنند. اکثر فیلم‌های این کمپانی به کودکان و بزرگسالان جوان و بالاتر، به استثنای چند استثناء قابل توجه، مانند به‌پیش، تماشا می‌کنند. بسته به اینکه پرش زمانی چقدر کوتاه باشد، ممکن است سریال شبیه یک فیلم بلند باشد.

در پایان فیلم، بینندگان با احساسات افراد مختلف و حتی حیوانات آشنا می شوند. این پایان انیمیشن درون و برون نشان می دهد که چگونه این دو فیلم ممکن است به هم متصل شوند و چگونه انیمیشن درون و بیرون ۲ حتی می تواند فراتر از رایلی باشد . ذهن‌های مختلف تغییرات متفاوتی از پنج احساس دارند، بنابراین این احتمال وجود دارد که Inside Out 2 بیش از ذهن رایلی را کشف کند. هیچ یک از مراکز عاطفی تشخیص نداده اند که مراکز کنترل دیگری وجود دارد، بنابراین انیمیشن درون و بیرون ۲ ممکن است احساسات رایلی را ببیند که دیگران در سر دوستانش وجود دارند تا فیلم ها را به هم وصل کنند.

حواشی انیمیشن درون و بیرون ۲

پس از گزارش اختلافات مربوط به دستمزد، کالینگ (انزجار) و هادر (ترس) در قسمت دوم باز نمی گردند. به ترتیب تونی هیل و لیزا لاپیرا جانشین آن ها شده اند.

انیمیشن درون بیرون زمانی که برای اولین بار اکران شد، نقدهای درخشانی را از سوی منتقدان و تماشاگران دریافت کرد، حتی جایزه اسکار ۲۰۱۶ را برای بهترین فیلم انیمیشن دریافت کرد. پیتر دبروژ منتقد فیلم برای  ورایتی نوشت : «درون بیرون» [دیگر فیلم‌های پیکسار] را منفجر می‌کند، فراتر از صفحه نمایش می‌رود تا به چیزی تبدیل شود که مخاطبان تا آخر روز با خود خواهند برد  . او این فیلم را «استعاره‌ای زیبا و نمادین بصری برای درک احساسات [مخاطبان] خود و همدلی با دیگران» نامید.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x