سینما و تئاتر

معرفی بازیگران سریال هفت سر اژدها + خلاصه سریال و زمان پخش

سریال هفت سر اژدها یک سریال پلیسی امنیتی است که نشان دهنده فساد می‌باشد. در ادامه به معرفی کامل داستان و بازیگران سریال هفت سر اژدها می‌پردازیم.

به گزارش تلنگر؛ برای روزهای عید نوروز و ماه رمضان شبکه سه سیما مجموعه تلویزیونی هفت سر اژدها که در ابتدا با طلاق تولید شده بود، محصول سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ به کارگردانی ابوالقاسم طالبی است. این سریال در ژانر پلیسی، درام و سیاسی ساخته شده و به موضوعاتی مانند مفاسد اقتصادی و مسائل بحث‌برانگیز جامعه می‌پردازد. در ادامه به خلاصه داستان و همچنین بیوگرافی بازیگران سریال هفت سر اژدها خواهیم پرداخت.

زمان دقیق پخش سریال هفت سر اژدها از شبکه سه

سریال هفت سر اژدها از روز یکم ماه رمضان، ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، می‌توانید تکرار آن را در دو نوبت، ۱۰:۰۰ صبح و ۱۵:۳۰ روز بعد از شبکه سه دنبال کنید.

خلاصه داستان سریال هفت سر اژدها

هفت سر اژدها داستان یک آقازاده و چندتن از دیگر افراد با نفوذ در جامعه را روایت می‌کند که در زمینه مفاسد اقتصادی فعالیت دارند. این سریال به چالش‌ها و معضلاتی که این افراد در جامعه ایجاد می‌کنند می‌پردازد و نشان دادن عواقب فساد اقتصادی برای جامعه و مردم هدف این مجموعه و بازیگران سریال هفت سر اژدها می‌باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال هفت سر اژدها

سریال ایرانی هفت سر اژدها از حضور بازیگران مطرح و شناخته‌شده‌ای بهره می‌برد که به ارتقای کیفیت این اثر پلیسی-سیاسی ایرانی کمک شایانی کرده است. در ادامه می‌توانید نگاه سریعی به هنرپیشگان سریال هفت‌سر اژدها جدید داشته باشید. شما می‌توانید در مقاله بیوگرافی بازیگران سریال هفت سر اژدها با این بازیگران بیشتر آشنا شوید.

مجید واشقانی؛ بازیگران سریال هفت سر اژدهامجید واشقانی

مجید واشقانی متولد ۶ خرداد ۱۳۵۹ در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی متالوژی می باشد که با تئاتر شروع کرد. او در سال ۱۳۷۸ با فیلم هشدار پلیسی جلوی دوربین رفت و سال ۱۳۹۰ در ۳۱ سالگی با سریال مسیر انحرافی به شدت دیده شد و دوست داشت روانشناس باشد و طرفدار دو آتیشه استقلال است.

حمید گودرزی در اسامی بازیگران سریال هفت سر اژدها

حمید گودرزی

حمید گودرزی متولد ۲ آذر ۱۳۵۶ در بروجرد، فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه آزاد تهران بوده که با تئاتر شروع کرد و سال ۱۳۷۸ با فیلم سهراب جلوی دوربین رفت. او سپس با سریال مسافری از هند در سال ۱۳۸۲ درخشید و یکبار ازدواج نا موفقی داشته و برای بار دوم سال ۱۳۹۸ دوباره ازدواج کرد و در زمینه تبلیغات و اجرا هم فعالیت می‌کند.

قطب الدین صادق؛ بازیگران سریال هفت سر اژدهاقطب الدین صادق

قطب الدین صادقی متولد ۳ اردیبهشت ۱۳۳۱ در سنندج، دارای دکترای هنرهای نمایشی از دانشگاه تهران بوده و با تئاتر شروع کرد. سال ۱۳۷۰ در فیلم دادستان جلوی دوربین رفت و با سریال کلاه پهلوی در سال ۱۳۸۳ به اوج شهرت رسید و علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی هم فعالیت دارد.

جعفر دهقان بازیگر سریال هفت سر اژدهاجعفر دهقان

جعفر دهقان متولد ۲۱ فروردین ۱۳۳۹ در تهران، دانش آموخته دیپلم هنرستان فنی بوده که با تئاتر شروع کرد وسال ۱۳۶۰ وقتی ۲۱ ساله بودم با فیلم توجیه جلوی دوربین رفت. او در سال ۱۳۷۵ با سریال مردان آنجلس به شهرت رسید و سالهاست ازدواج کرده و دو فرزند بنام سروش و سحر دارد.

حمیدرضا امیری در بازیگران سریال هفت سر اژدهاحمیدرضا امیری

حمیدرضا امیری با نام هنری حمید صفت متولد ۱۸ مرداد ۱۳۷۲ در تهران، فعالیت موسیقی خود را از دوران راهنمایی با علی رهرو، پسر دایی خود، آغاز کرد. او با انتشار آهنگ  «خیابانی ها» مشهور شد و آهنگ «چ» از وی به یکی از محبوب ترین آهنگ های رپ فارسی تبدیل شد و حالا وارد عرصه بازیگری نیز شده است.

محمدرضا رهبری در بازیگران سریال هفت سر اژدهامحمدرضا رهبری

محمدرضا رهبری متولد ۵ دی ۱۳۶۱ در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته تربیت بدنی می باشد که با کلاس های تئاتر شروع کرد سپس وارد اجرا شد. سال ۱۳۸۵ با سریال «گلریزان» وارد عرصه بازیگری شد و سال ۱۴۰۰ با سریال بچه مهندس ۴ حسابی درخشید و در سال ۱۳۹۶ وقتی ۳۵ ساله بود با ندا دیبا ازدواج کرد و عاشق سفر و موسیقی است.

شهرام عبدلی در بازیگران سریال هفت سر اژدهاشهرام عبدلی

شهرام عبدلی متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۵ در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات بوده که با تئاتر شروع و سال ۱۳۷۸ وقتی ۲۳ ساله بود با سریال همسفر جلوی دوربین رفت. با سریال شب آفتابی سال ۱۳۸۰ نیز دیده شد و عاشق نویسندگان بزرگ و موسیقی سنتی و کلاسیک ایرانی می باشد و صاحب دو فرزند پسر بنام های آرتین و آدرین است.

متاسفانه روز شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ به علت خونریزی مغزی، در سن ۴۶ سالگی دار فانی را وداع گفت.

سروش طاهری در بازیگران سریال هفت سر اژدهاسروش طاهری

سروش طاهری متولد ۱۳۶۱ در تهران، کارشناس ارشد رشته تئاتر بوده و با تئاتر شروع کرد و با فیلم مسیر روشن در سال ۱۳۹۱ جلوی دوربین رفت. او با سریال قصه های تبیان در سال ۱۳۹۵ وارد تلویزیون شد وعلاوه بر بازیگری در زمینه نویسندگی و کارگردانی هم فعالیت می‌کند.

مهرداد ضیاییمهرداد ضیایی

مهرداد ضیایی متولد ۵ آذر ۱۳۴۷ در اصفهان بازیگر تئاتر، فارغ التحصیل کارشناسی بازیگری از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر می باشد. با تئار شروع کرد و سال ۱۳۸۳ با سریال مروارید سرخ جلوی دوربین رفت و سال ۱۳۸۷ با سریال بی گناهان شناخته شد و چندین سال با شهرزاد جواهری ازدواج کرده است.

حمیدرضا هدایتی در بازیگران سریال هفت سر اژدهاحمیدرضا هدایتی

حمیدرضا هدایتی متولد ۹ فروردین ۱۳۳۹ در تهران، فعالیت خود را از سال ۱۳۷۰ با فیلم مسافران شروع کرد و سال ۱۳۸۹ با سریال مختارنامه شناخته شد.

علیرام نورایی در بازیگران سریال هفت سر اژدهاعلیرام نورایی

علیرام نورایی متولد ۱۸ فروردین ۱۳۵۶ در تهران، تحصیلکرده فوق دیپلم مهندسی کامپیوتر از جهاد دانشگاهی می باشد که با فعالیت خود با تئاتر شروع کرد. سال ۱۳۸۰ وقتی ۲۴ ساله بود با سریال «شب آفتابی» وارد قاب تلویزیون شد و او سال ۱۳۸۱ با سریال خط قرمز شناخته شد. بجز بازیگری رزمی کار و مربی پارکور است، در سال ۱۳۸۹ وقتی ۳۳ ساله بود با «صبا تاجیک» که در عرصه مد فعالیت دارد ازدواج کرد.

فاطمه الطافی در بازیگران سریال هفت سر اژدهافاطمه الطافی

فاطمه الطافی در ایران بازیگر، با تئاتر فعالیتش را شروع کرد و با فیلم آبی روشن تجربه بازی جلوی دوربین را بدست آورد و حالا با سریال هفت سر اژدها در قاب تلویزیون حضور دارد.

سیامک اطلسیسیامک اطلسی

سیامک اطلسی متولد ۴ تیر ۱۳۱۵ در ارومیه، تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که بصورت حرفه ای با دوبله شروع کرد و سال ۱۳۵۰ با فیلم «مردان خشن» جلوی دوربین رفت. او در سال ۱۳۵۹ با فیلم «شجاعان ایستاده می میرند» شناخته شد و متاسفانه ۴ مهر ۱۴۰۰ در سن ۸۵ سالگی به علت ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان فرمانیه تهران دار فانی را وداع گفت.

بهار محمدپور در بازیگران سریال هفت سر اژدهابهار محمدپور

بهار محمدپور متولد ۱ بهمن ۱۳۶۶ در ایران، بازیگری را از تئاتر شروع کرد و با فیلم یتیم خانه ایران در سال ۱۳۹۴ جلوی دوربین رفت و در فیلم سکوت گبرا در سال ۱۳۹۸ نیز بازی کرد.

مجید رحمتیمجید رحمتی

مجید رحمتی در ایران بازیگر، با تئاتر شروع کرد و سال ۱۳۸۹ با سریال جراحت جلوی دوربین رفت و سال ۱۳۹۶ در سریال لژیونر نیز بازی کرد و علاوه بر بازی در کارگردانی هم فعالیت می‌کند.

هدیه رضاییهدیه رضایی

هدیه رضایی متولد ۱۳۶۰ در تهران، کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران بوده و با تئاتر شروع به کار کرد.

بهناز پورفلاح

بهناز پورفلاح متولد ۳ اسفند ۱۳۵۹ در تهران، فارغ التحصیل لیسانس زبان انگلیسی و کارگردانی نمایش می باشد و با تئاتر شروع کرد. سال ۱۳۸۸ با سریال نون خامه ای جلوی دوربین رفت و با فیلم دو عروسی در سال ۱۳۹۰ وارد سینما شد و بجزی بازیگری، از کارگردانان و تهیه کنندگان تئاتر و فیلم کوتاه می باشد.

حسن ولیخانی

حسن ولیخانی متولد ۱۳۵۴ در ایران بازیگر، با سریال فرمان در سال ۱۳۸۱ جلوی دوربین رفت و با سریال ماتادور در سال ۱۳۹۲ شناخته شد.

مینو شیخان

مینو شیخان در ایران بازیگر، با سریال رقص پرواز در سال ۱۳۸۳ جلوی دوربین رفت و در سریال خسته دلان در سال ۱۳۸۸ نیز بازی کرد.

عسل غروری

عسل غروری در ایران بازیگر، فعالیتش را با گویندگی شروع کرد و سال ۱۳۹۷ با سریال بالش ها جلوی دوربین رفت و هم اکنون در اسامی سریال هفت سر اژدها قرار دارد.

علیرضا جلیلی

علیرصا جلیلی در ایران بازیگر، با سریال سرزمین مادری در سال ۱۳۹۲ جلوی دوربین رفت و با فیلم محمد رسوالله در سال ۱۳۹۳ وارد سینما شد.

مهدی شاکریان

مهدی شاکریان در ایران بازیگر، با سریال هیولا در سال ۱۳۹۷ جلوی دوربین رفت و سال ۱۳۹۹ در سریال خانه امن نیز بازی کرد.

دیگر بازیگران سریال هفت سر اژدها

حمیدرضا عرب سرخی، رامین یحیی زاده، مهران مرادی، حمیدرضا عرب‌ سرخی، رامین یحیی‌ زاده، سیدحمید فتوحی، شیلر کی،غروی، نوشین صفری، شاهین فرهنگ جلوی دوربین هفت سر اژدها رفته اند.

دیگر عوامل سریال هفت سر اژدها

سریال هفت سر اژدها در لوکیشن‌های متنوعی در ایران و خارج از کشور تصویربرداری شده است. از جمله این لوکیشن‌ها می‌توان به مناطق مختلف تهران، از غرب تا خیابان فرشته و خاوران اشاره کرد. همچنین بخش‌هایی از سریال در خارج از کشور فیلمبرداری شده است. در ادامه به معرفی سریع عوامل اجرایی برنامه می‌پردازیم.

  • نویسنده و کاگردان: ابوالقاسم طالبی
  • مدیر فیلمبرداری: امیر کریمی
  • طراح گریم: داریوش صالحیان
  • مدیر صدابرداری: منصور شهباز
  • طراح صحنه: جهانگیر میرزاجانی
  • طراح لباس: مهرناز اکبری
  • فیلمبردار: منصور ظهوری فرشید
  • صدابردار: فرشید کیوانمهر
  • طراح گریم: علی عارفی

سوالات متداول:

ژانر سریال هفت سر اژدها چیست؟

پلیسی، درام و سیاسی

سریال هفت سر اژدها چند قسمتی است؟

سریال هفت سر اژدها در ۸۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای پخش می‌شود

سریال هفت سر اژدها از کدام شبکه پخش می شود؟

یکی از سریال های نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۳، سریال هفت سر اژدها است که هرشب از شبکه سه پخش می‌شود.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۴.۵ / ۵. تعداد آرا: ۲

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x