گردشگری

قیمت هتل های مشهد در تاسوعا

اگر شما هم در این ایام مسافر مشهد هستید و نمی‌خواهید ایام سوگواری را از دست بدهید، باید هتل های مشهد را بشناسید و از قیمت آنها باخبر باشید.

هر ساله قیامتی در عاشورا و تاسوعا به پا می‌شود که در مشهد الرضا شور و حال دیگری دارد. خیابان‌ها پر از عاشقان امام حسین خواهد شد و مراسمی باشکوه برای عزای ایشان برگزار می‌شود. اگر شما هم در این ایام مسافر مشهد هستید و نمی‌خواهید ایام سوگواری را از دست بدهید، باید هتل های مشهد را بشناسید و از قیمت آنها باخبر باشید.

انواع و اقسام هتل در مشهد وجود دارد که خوشبختانه باید بدانید اکثر آنها در نزدیکی بارگاه مطهر رضوی هستند و امکان زیارت حرم در هر ساعت از شبانه روز را به شما می‌دهند. پس در ابتدا باید قیمت هتل های مشهد را بدانید. در ادامه قیمت هتل های مشهد در تاسوعا ذکر شده است.

هتل الماس ۲ مشهد

قیمت هتل های مشهد در تاسوعا

آلت: سوئیت پرزیدنت صفویه هتل الماس ۲ مشهد

اگر قصد رزرو هتل در مشهد را دارید و می‌خواهید در نزدیکی حرم مطهر امام رضا باشید، هتل الماس دو گزینه خوبی برای شماست. هتلی مجلل در خیابان امام رضا که فاصله اندکی تا بارگاه مطهر رضوی دارد. در کل هتل الماس دو یک ساختمان باشکوه ۲۵ طبقه است که ۲۱۶ واحد اقامتی را در برمی‌گیرد. اتاق‌های هتل الماس ۲ مشهد بسیار راحت و لوکس هستند که نظیر آنها اتاق یک تخته یاقوت، اتاق دو تخته یاقوت، اتاق دو تخته الماس، اتاق سه تخته الماس، اتاق دو تخته برلیان، سوئیت هانی مون، سوئیت یک خوابه، اتاق امپریال، جونیور سبک هند و… است.

واحدهای اقامتی هتل الماس ۲ بسیار مدرن بوده و دارای تمام تجهیزات روز دنیا هستند. از امکانات ویژه این اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون، تخت نوزاد، مینی بار، صندوق امانات، تخت‌های راحت، مبلمان زیبا و پرده‌های مجلل اشاره نمود. البته برخی از اتاق‌ها دارای جکوزی و سایر امکانات رفاهی تفریحی مدرن هستند. قیمت این هتل مجلل و باشکوه در تاسوعای حسینی از شبی ۱،۵۴۰،۰۰۰ تومان شروع می‌شود.

هتل درویشی مشهد

قیمت هتل های مشهد در تاسوعا

آلت: سوئیت پرزیدنت هتل درویشی مشهد

از دیگر هتل های لوکس مشهد که برای ایام تاسوعا به شما پیشنهاد می‌دهیم، هتل درویشی است. این هتل نیز در خیابان امام رضا قرار گرفته و فاصله اندکی تا حرم مطهر رضوی دارد. هتلی بیست طبقه که در ۸۰۰ مترمربع به صورت سرپوشیده و غیر سرپوشیده ساخته شده است تا رفاهی شاهانه را در اختیار مسافران و زائرین حرم مطهر رضوی قرار دهد.

امکانات هتل درویشی نیز بسیار عالی به نظر می‌رسد که نظیر آنها فروشگاه، نمازخانه، اتاق عقد، آرایشگاه زنانه و مردانه، سالن آمفی تئاتر و انواع سالن‌های تشریفات، همایش، تالار عروسی، سالن کنفرانس، سالن بدنسازی، حمام ترکی، استخر، اسپا، سونا بخار و خشک، ماساژ، زمین بازی، بیلیارد، ویلچر، اتاق بازی، پارکینگ رایگان و اینترنت رایگان است. قیمت هتل درویشی مشهد برای یک شب اقامت در روز تاسوعا از ۱،۹۸۵،۰۰۰ تومان آغاز می‌شود.

هتل قصر طلایی مشهد

قیمت هتل های مشهد در تاسوعا

اگر همگام با رزرو هتل در مشهد به راحتی و رفاه خود نیز فکر می‌کنید، باید هتل قصر طلایی را رزرو نمایید. این هتل دارای تمام امکانات و خدمات رفاهی است و شما را راضی نگه می‌دارد. هتل قصر طلایی همانند نامش یک هتل باشکوه و مجلل در خیابان امام رضا است که به حرم نیز نزدیک است. هتل قصر طلایی مشهد یک ساختمان ۱۶ طبقه با معماری جذاب و فوق‌العاده است که در سال ۱۳۸۹ به بهره برداری رسید.

این هتل باشکوه با زیربنای ۷۰ هزار مترمربع و چشم‌اندازی رو به حرم مطهر رضوی بهترین هتل برای گذراندن تعطیلات تاسوعا و عاشورا است. ناگفته نماند هتل قصر طلایی مشهد اتاق‌های بسیار راحتی دارد. ۳۵۷ فضای اقامتی شیک و مدرن در این هتل خواهید دید که حیرت‌تان را برمی‌انگیزد. از جمله امکانات این اتاق‌ها می‌توان به مبلمان، جکوزی، سرویس فرنگی، حمام، دراور، تلفن، مایکروفر، آباژور، دستگاه چای ساز، جالباسی، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی، میز و صندلی، میز آرایش، ظروف آشپزخانه، کارت هوشمند اتاق، صندوق امانات، یخچال و… اشاره نمود. قیمت این هتل ۵ ستاره برای روز تاسوعا از ۱،۵۷۵،۰۰۰ تومان آغاز می‌شود.

هتل قصرالضیافه مشهد

اگر معیار شما برای انتخاب اقامتگاه، قیمت هتل در مشهد نیست، هتل قصرالضیافه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل در ضلع شرقی حرم مطهر امام رضا بوده و در صحن هدایت قرار دارد. هتلی که به دلیل موقعیت منحصربه‌فردش از محبوبیت بالایی برخوردار است و برای ایام تاسوعا یک گزینه عالی به نظر می‌رسد.

هتل قصرالضیافه با در اختیار داشتن ۵۷ واحد اقامتی و مجهزترین امکانات رفاهی به مسافران و زائرین حرم مطهر رضوی سرویس دهی می‌کند. از امکانات ویژه این هتل می‌توان به آلاچیق در محوطه، کافی شاپ، رستوران، صندوق امانات، اتاق بازی، پارکینگ رایگان، لاندری، اتاق چمدان، خدمات بیدار باش، تبدیل ارز و… اشاره نمود. قیمت هتل قصرالضیافه مشهد برای اقامت در روز تاسوعا از ۲،۶۶۰،۰۰۰ تومان آغاز می‌شود.

هتل سی نور مشهد

قیمت هتل های مشهد شاید برایتان مقرون به صرفه نباشد؛ از همین رو می‌خواهیم هتل سی نور را به شما معرفی کنیم. این هتل در خیابان ۱۷ شهریور، نبش دانش شرقی قرار گرفته و جزو هتل های ۵ ستاره مشهد است. هتل سی نور نسبت به هتل های هم‌تراز خود قیمت مناسب‌تری را ارائه داده و سال ساخت آن به ۱۳۹۳ بازگردد.

تعداد واحدهای اقامتی هتل سی نور ۲۸۶ عدد بوده که نظیر آن‌ها اتاق‌های دو تخته برای یک نفر، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته تویین، اتاق سه تخته، اتاق کانکت برای چهار نفر، سوئیت سلام برای چهار نفر، اتاق یک خوابه رضوی، اتاق امپریال برای دو نفر، اتاق پرنسس برای دو نفر، اتاق امپریال برای دو نفر و… است. امکانات ورزشی و تفریحی هتل سی نور نیز بسیار عالی بوده که نظیر آنها استخر، فوتبال دستی، سالن بدنسازی، حمام ترکی، سونا، جکوزی، ماساژ و پینگ پنگ است. برای یک شب اقامت در هتل سی نور مشهد باید ۱،۰۹۰،۰۰۰ تومان را در نظر بگیرید.

هتل پارس مشهد

اگر دوست دارید در روز تاسوعا به جمع عاشقان امام حسین بپیوندید، هتل پارس نیز گزینه خوبی برای اقامت است. هتل پارس در بلوار وکیل آباد، تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی بنا گردیده که یکی از بهترین خیابان‌های مشهد است و با کمک مترو می‌توانید خودتان را به حرم مطهر رضوی برسانید. در واقع هتل پارس مشهد بیشتر به جاذبه‌های تفریحی و توریستی این شهر نزدیک است؛ از جمله آنها پارک بزرگ ملت، پارک وکیل آباد، مناطق ییلاقی طرقبه، شاندیز، چالیدره، زشک، جاغرق و ابرده است.

هتل پارس به مساحت ۵ هکتار بوده و در حاشیه بلوار قرار دارد. این هتل در سال ۱۳۸۲ به بهره برداری رسیده و بار دیگر در سال ۱۳۹۰ بازسازی گردیده است. هتلی که تا نمایشگاه بین‌المللی مشهد نیز راه زیادی ندارد. هتل پارس همچنین دارای امکانات خوبی مانند سالن‌های متنوع برای برگزاری همایش، کنفرانس، تالار عروسی، فضای سبز، دریاچه مصنوعی، سالن بدنسازی، استخر، ماساژ، زمین بازی، بیلیارد، پارکینگ رایگان و اینترنت رایگان است. قیمت رزرو هتل پارس مشهد برای تاسوعا از شبی ۷۴۸،۰۰۰ تومان آغاز می‌شود.

رزرو آنلاین هتل در محرم

برای رزرو آنلاین هتل های مشهد می‌توانید به وبسایت ایران هتل آنلاین مراجعه کنید. این وبسایت یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین وب سایت‌های رزرو آنلاین هتل در ایران است که تخفیفات ویژه‌ای برای میهمانان و مسافرانش دارد. برای تعطیلات روز تاسوعا هر چه زودتر اقدام کنید و بهترین هتل های مشهد را با تخفیف رزرو نمایید.

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x