سینما و تئاتر

ساعت پخش سریال دردرسرهای عظیم 1 / آبان 1402

زمان بازپخش سریال دردسرهای عظیم از شبکه آی فیلم به همراه ساعت پخش آن را می‌توانید در مطلب زیر دنبال کنید.

به گزارش تلنگر؛ سریال دردسرهای عظیم یک سریال در ژانر خانوادگی و طنز است که طی چند سال برای پخش از شبکه سه سیما ساخته شد و مورد استقبال قرار گرفت. سریال دردسرهای عظیم در دو فصل به کارگردانی برزو نیک‌نژاد ساخته شد و این سریال برای نخستین بار فصل اول آن در تابستان ۹۳ بر روی آنتن شبکه ۳ سیما رفت. حال قرار است با گذشت چندین سال سریال دردسرهای عظیم از شبکه آی فیلم پخش شود.

خلاصه داستان سریال دردسرهای عظیم

لطیف جوانی که رؤیای بازیگری در سر می‌پروراند ناخواسته درگیر ماجرای عجیبی می‌شود که او را دچار دردسرهای فراوان کرده و مسیر زندگی اش را دگرگون می‌کند بهار دختر زیبا و جوان است که خواستگار های زیادی دارد ولی او نمیخواهد ازدواج کند برای همین برای خلاص شدن از دست خواستگار ها از لطیف کمک میگیرد تا به عنوان خواستگار ساختگی با او نامزد کند. مادر بهار بخاطر نداشتن کار مخالفت میکند اما با پیداشدن کار مشکلات آغاز میشود و جنازه ی فرحان خاکپور که در ماشین کار لطیف بود گم میشود.

زمان دقیق پخش و تکرار سریال دردسرهای عظیم ۱

فصل اول سریال دردسرهای عظیم از چهارشنبه ۲۴ آبان هر شب در ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه آی فیلم پخش خواهد شد. اگر موفق به هر دیدن قسمت آن نشدید می‌توانید بازپخش آن در ساعات ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ دروز بعد دنبال کنید.

تعداد قسمت های سریال دردسرهای عظیم

این مجموعه دارای دو فصل و در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به کارگردانی برزو نیک‌نژاد ساخته شده است.

بازیگران سریال دردسرهای عظیم ۱

بازیگران و هنرمندان بسیاری در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند ککه در اینجا از آن ها نام خواهیم برد. این بازیگران از جمله مهدی هاشمی، جواد عزتی، الناز حبیبی، مریم سعادت، مهران رجبی، امیر غفارمنش، شهین تسلیمی، بهشاد شریفیان، اشکان اشتیاق، صفا آقاجانی، پرستو گلستانی، زهره فکورصبور، محمدمهدی مطلبی، در فصل اول این مجموعه بازی می‌کنند.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x