خانواده

ست لباس با کتانی سفید مردانه

عموما ما به صورت تکی خرید میکنیم و پوشاکی را که تهیه میکنیم اعم از لباس شلوار کفش و یا چیزهای دیگر که هر کدام از این پوشاک ما به تنهایی زیبا هستند و آنطور که تصور میکنیم به صورت ست و در کنار هم چشم نواز نیستند . مهم نیست چقدر کفش یا کتونی که به تازگی خرید کرده اید زیباست و چقدر پیراهن یا مانتویی که تهیه کرده‌اید شیک است. برای اینکه بتوانید یک استایل شیک و متناسب برای خودتان بسازید باید تک تک اجزای آن به هم بیایند و در کنار هم زیبا به نظر برسند ، هنر ست کردن از واجبات یک خانم شیک و آقای جنتلمن میباشد پس باید هنر ست کردن را یاد بگیرید. اینطوری هر چیزی که بخرید، نه فقط به تنهایی زیباست بلکه در کنار بقیه لباس هایتان هم به جذابیت شما اضافه می کند. در این مقاله با هم یاد می گیریم چطور کفش را با سایر لباس هایمان ست کنیم تا استایلمان شیکتر به نظر برسد .

غالبا در هنگام انتخاب و خرید کفش ، کیف و شلوار وسایر اکسسوری‌ها باید به رنگی که در پیراهن یا مانتو به عنوان رنگ مرجع توجه کنید. قانون کلی این است که بهتر است رنگ کفش از رنگ مرجع یک درجه تیره‌ یا روشن تر باشداین کار باعث ایجاد زیبایی بیشتر در ست لباس‌تان خواهد شد. برای مثال وقتی پیراهن آبی روشن پوشیده اید، خوب است که رنگ کفش تان سفید و یا آبی باشد. البته رنگ سفید از استثنائات رنگ ها میباشد به طوری کفش یا کتونی سفید خود را میتوانید هم با پیراهن های روشن وهم به رنگ تیره ست کنید .

ست کت و شلوار با کتانی سفید

تا به حال شده که به این قضیه فکر کنید که آیا پوشیدن کتانی مردانه سفید با کت و شلوار کار درستی در صنعت مد میباشد ؟ اگر از فردی که چندان با قوانین مد و شیک پوشید و ترندهای جدید آشنایی ندارد این سوال را بپرسید قطعا پاسخش منفی خواهد بود. عموم مردم جامعه فکر می‌کنند که کفش کتانی مردانه فقط یک نوع دارد و این نوع هم در دسته کفش‌های غیررسمی جای می‌گیرد و ترکیب آن با کت و شلوار رسمی جایز نیست.

برند نایک

برند نایک یکی از معروف ترین تولید کننده های مدل کفش کتانی میباشد . در واقع در کمپانی نایک تعریف کفش کتانی این است : به کفشی کفش کتانی گفته می‌شود که فاقد پاشنه باشد و کفی آن از نوع لاستیک نرم و دارای انعطاف پذیری بالایی باشد. همان طور که دیدید این تعریف چیزی در مورد رویه کفش بیان نمی‌کند پس محدودیتی در مورد آن وجود ندارد. کفش کتانی رسمی نایک نوعی کتانی است که رویه آن رسمی‌تر از کتانی‌های معمول است و البته کفی آن نیز با کتانی‌های معمول تفاوت دارد و ساده‌تر و رسمی‌تر است مثلا شما نمی‌توانید در این مدل‌ها رنگ‌های تند و متنوع و قطعات شبرنگ روی کفی و لبه‌های کفش مشاهده کنید.

برند ونس

ونس نیز همچون نایک از متخصصان تولید کفش کتانی میباشد . این برند امریکایی برای تولید این مدل خاص خود نیز المان هایی را در نظر گرفته است که در ادامه به آن ها میپردازیم.

مینیمالیستی بودن : کفش کتانی مردانه رسمی ونس معمولا تکرنگ و یا نهایتا دو رنگ با تفاوت‌های جزئی است و جزئیات خاصی به جز دوخت و یا یک لوگوی کوچک و نامشخص روی آن دیده نمی‌شود. رنگ‌های به کار رفته در این کفش‌های ونس از نوع خنثی (مثل مشکی، سفید، سرمه‌ای و … ) است

داشتن مچ کوتاه کفش‌های رسمی کتانی ونس مچ کوتاهی دارند یعنی وقتی آن‌ها را با شلوار می‌پوشید معمولا قسمتی از مچ پا یا جوراب شما از زیر آن دیده می‌شود. اصولا کفش‌های کتانی که مچ بلندی دارند و پا را کاملا می‌پوشانند به اندازه کافی رسمی نیستند.

سادگی و اندازه بودن فرم و ظاهر کفش کتانی رسمی برند ونس تا حد زیادی شبیه به کفش‌های کلاسیک رسمی است یعنی این کفش‌ها باریک و کشیده و ساده هستند و پاها را ظریف‌تر نشان می‌دهند.

شما می‌توانید برای مشاهده محصولات و خرید کتونی ونس روی لینک کلیک نمایید. 

لباس مجلسی با کتانی سفید

با توجه به توضیحات ارائه شده در بالا که باعث شد قوانین استایل کفش کتانی مردانه را بشناسیم میخواهیم در در گام بعدی بدانیم که کتانی سفید را چطور باید با لباس مجلسی ست کنیم. مساله مهم در استایل کفش‌های کتانی سفید انتخاب لباس مجلسی مناسب است. کتانی سفید را می‌توان با هر مدل لباس مجلسی و یا کت و شلوارپوشید فقط باید به یک سری نکات مهم توجه کرد به طور مثال هرچه لباس و شلوار انتخابی شما دوخت تمیزتری داشته باشد و فیت آن به اندام شما نزدیک‌تر باشد ترکیب زیباتری با کفش کتانی سفید به وجود خواهد آورد.

ست لباس با کتانی سفید مردانه

ست شلوار با کتانی سفید

عموما بیشتر جوانها علاقه بسزایی به استایل های کژوال و یا غیر رسمی دارند . میخواهیم با شما در باره ست کردن کتانی سفید را با شلواری جوان پسند و مناسب نشان دهیم . شلوار اسلش یک انتخاب جذاب برای پسرها و دختر ها میباشد . معمولا در فصل تابستان خرید شلوار اسلش مردانه یا گت، بیشتر از مدل‌های دیگر است . ست کردن شلوار اسلش و کتانی سفید یک ایده بی نظیر است.

کتانی سفید با چه لباسی مناسب است ؟

نحوه ست کردن کفش سفید رو برای آقایان توضیح دادیم حال نوبت به دختر ها میرسد تا ترفند های ست کردن برایشان توضیح دهیم . یقیناً همه می‌دانند که کتانی استایلی اسپرت دارد و لازمه آن پوشیدن شلوار جین یا کتان است ولی بهتر نیست کمی فراتر برویم؟ آیا فقط شلوار لی مناسب کتونی سفید است؟سوالی که پاسخ آن را به شما خواهیم داد.

اولین انتخاب دخترونه جهت ست کردن کتونی سفید شلوار جین است . شما به راحتی می‌توانید با شلوار جین آبی پاره یا شلوار مشکی جذب یا اصلاً شلوار مام استایل گشادو بدون هیچ محدودیتی کتونی سفید به پا کنید . یکی دیگر از استایل‌های بسیار جسورانه برای دختر ها پوشیدن کتونی سفید با کت و شلوار زنانه است.

ست لباس با کتانی سفید مردانه

با کتانی سفید چه جورابی بپوشیم

یکی از نکته های مهم در ست کردن انتخاب جوراب مناسب میباشد. از نکات کلیدی در ست کردن تلاش برای ست کردن جوراب با کفش میباشد . قوانین مد میگویند که جوراب باید با شلوار هماهنگ باشد نه کفش. بنابراین هنگامی‌که می‌خواهید از قفسه فروشگاه جوراب مناسب انتخاب کنید، در نظر داشته باشید که این جوراب قرار است با کدام شلوار پوشیده شود

پوشیدن جوراب سفید با شلوارهای بلند فارغ از این‌که چه نوع شلواری بر تن دارید یا این‌که استایل شلوار اسپرت یا مجلسی است و با هر مدل کفشی، به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

خرید کتانی سفید مردانه ارزان

همانطور که در این مقاله گفته شد کتانی های سفید را میتوان با تمامی استایل هایی که میپسندین ست کرد . به همین دلیل است که کتانی های سفید طرفداران بسیاری دارد و به فروش فوق العاده ای مخصوصا به صورت ست برای زوج ها دست پیدا کرده است . از نوید های خوبی که به شما میتوانیم بدهیم این است که فروشگاه آنلاین لوزی به عنوان بزرگترین مرجع کفش و کتونی کشور از برند های مختلفی ( نایک . آدیداس . پویا . اسیکس . سنت لورن و……) اقدام به فروش کتونی های سفید در تنوعی بی نظیر و قیمت هایی استثنایی کرده است و دست مشتریان خود را در خرید محصول مورد نظر خود باز گذاشته است . در این فروشگاه انواع کتونی های بزرگ پا و…. را مشاهده کنید.

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x