سینما و تئاتر
موضوعات داغ

معرفی سریال امپراطور افسانه ها (جومونگ 3)+ بازیگران و خلاصه داستان

سریال امپراطور افسانه ها ( The King of Legend) در سال 2010 منتشر شد که می‌توان این سریال را در ژانر درام و تاریخی قرار داد.

به گزارش تلنگر؛ سریال امپراطور افسانه ها (The King of Legend) به زندگی مهمترین شاه باکجه، یعنی شاه گیونچوگو خواهد پرداخت. داستان جومونگ ۳ از آنجایی شروع می‌شود که قرار است شاه باکجه شاه گوگوریو بر سر زمینهای دایفانگ اختلاف دارد و بعد از مدتی ارباب قصر ویریه،شاه باکجه را میکشد و خودش به سلطنت می‌رسد،شاه گوگوریو دختر شاه باکجه را به همسری میگیرد و او را به عنوان گروگان در قصر نگه میدارد تا باکجه به جنگ با گوگوریو نپردازد.

معرفی سریال امپراطور افسانه ها

با توجه به امتیازی که در IMBD دریافت کرد، ۷.۷ از ۱۰ بود. اگر علاقه مند به تماشای سریال امپراطور افسانه ها هستید می‌توانید این سریال را از ۲ دی ۱۴۰۲ در شبکه تماشا هر شب در ساعت ۱۹ دنبال کنید. این سریال که برای نخستین بار دوبله شده است و صداوسیما پخش می‌شود.

خلاصه سریال امپراطور افسانه ها

سریال جومونگ 3

سریال امپراطور افسانه ها یا همان شاه گیون چوگو به زمان پادشاهی پانزدهمین امپراطور گوگوریو باز می‌گردد. در ابتدای این سریال شما شاهد جومونگ و سوسانو خواهید بود. در ابتدای سریال امپراطور افسانه ها سوسانو به علت آنکه بر سرجانشینی جومونگ میان دو پسر سوسانو و یوری درگیری رخ ندهد قصر را ترک کرده و به جنوب گوگورپو می‌رود تا کشوری به نام باکجه برای خودش با امپراطوری فرزندانش تاسیس کند. پس از نشان دادن این چکیده در قسمت اول امپراطور افسانه ها زمان به جلو می‌رود و به امپراطوری ۱۵مین پادشاه گوگوریو که سایو نام دارد، می‌رسد.

در همین حال نیز نوادگان سوسانو از سرزمین باکجه که با گوگوریو در حال جنگ هستند. و داستان روایت گر این جنگ در بین نوادگان جومونگ و سوسانو بین کشور های گوگوریو و باکجه است.

در حالی که شاه گئونچوگو به شدت با پادشاهی شمالی گوگوریو می جنگید، او به دنبال بهبود روابط با سایر کشورهای همسایه بود. بکجه در سال ۳۶۶ با پادشاهی سیلا در جنوب شرقی کره متحد شد و در سال ۳۶۷ با ژاپن روابط دیپلماتیک برقرار کرد. پادشاه به عنوان اولین پادشاه باکجه شناخته می شود که نامش در کتاب تاریخ چین ثبت شده است.

بر اساس کتاب جین، گئونچوگو در سال ۳۷۲ فرستاده‌ای به سلسله جین چین فرستاد. گمان می‌رود که این اولین تماس دیپلماتیک بین دو پادشاهی بوده است. در همان سال جین مأموریتی را به باکجه فرستاد. در دوران پادشاهی، بکجه رهبری تجارت موسوم به مثلث با چین و ژاپن را به عهده گرفت و به عنوان یک مرکز تجاری جدید در شرق آسیا ظاهر شد.

سریال سریال امپراطور افسانه ها چند قسمت دارد؟

این سریال در دو فصل ساخته شده که هر فصل، مجزا دارای ۶۰ قسمت می‌باشد. اما باید دید که در شبکه تماشا پخش آن به چند قسمت می‌رسد.

معرفی بازیگران سریال امپراطور افسانه ها – جومونگ ۳

این سریال با حضور بازیگرانی مثل کام وو سونگ، کیم جی سو، لی سه یون، لی جونگ وون، لی جی هون، لی این، آن جائه مو، هان جونگ سو، لی جونگ سو و کیم ته هون در این سریال بازی کرده اند.

ستارگان سریال امپراطور افسانه ها: کام وو سونگکیم جی سولی سی یونلی جونگ وونلی جی هونلی اینآن جائه موهان جونگ سولی جونگ سوکیم ته هون

بازیگر نقش شاهزاده بو یوگو؛ کام وو سونگ

کام وو سونگ

کام وو سونگ در ۱ اکتبر ۱۹۷۰ در شهرستان اوکچئون، چونگ چئونگ شمالی، کره جنوبی به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم‌ شاه و دلقک در سال ۲۰۰۵ بازی کرده است و با همین فیلم به معروفیت رسید. او در فیلم «جنگل عنکبوتی در سال ۲۰۰۴ نیز به محبوبیت دست یافت. آخرین فیلمی که او در سال ۲۰۲۱ بازی کرده است، سریال چوسون جن گیر در نقش کیم ته جونگ بازی کرده است.

هنرپیشه نقش بو یوهوا؛ کیم جی سو

کیم جی سو

کیم که فارغ التحصیل دبیرستان هنرهای کیوون است، اولین بازیگری خود را در سال ۱۹۹۲ انجام داد. او قبل از اینکه وارد عرصه سینما شود، بیش از یک دهه به عنوان بازیگر تلویزیون کار کرد و در مصاحبه ای گفت: “یک ثانیه بزرگتر می شدم، و از خود راضی شدن متنفر بودم.

بازیگر نقش پادشاه سایو (گوگوکوون)؛ لی جونگ وون

لی جونگ وون

لی جونگ وون (زاده ۴ نوامبر ۱۹۶۹) یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. آخرین سریال لی جونگ وون، خانواده بامپی (۲۰۲۳–۲۰۲۴) است. او در سریال امپراطور افسانه ها نقش پانزدهیمن پادشاه گوگوریو را بازی می‌کند.

بازیگر نقش هائه گان؛ لی جی هون

لی جی هون در ۲۷ مارس ۱۹۷۹ در کره جنوبی به دنیا آمد. او بازیگری است که برای جنگ گوریو-خیتان سال ۲۰۲۳، تو بهترینی! سال ۲۰۱۳ و دوستان خوب سال ۲۰۱۳ به ایفای نقش پرداخته است. در آوریل ۲۰۲۱، لی در اینستاگرام خود اعلام کرد که با دوست دختر غیر مشهور خود ازدواج خواهد کرد. عروسی در اکتبر ۲۰۲۱ برگزار می شود. اما به دلیل COVID-19، عروسی مجبور شد به نوامبر ۲۰۲۱ به تعویق بیفتد. و عروسی در ۸ نوامبر ۲۰۲۱ برگزار می شود.

بازیگر نقش شاه گی؛ هان جین هی

شاه گئونچوگو

هان جین هی (زاده ۱۴ مارس ۱۹۴۹) یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. او اولین بازیگری خود را در سال ۱۹۶۹ انجام داد و همچنان در تلویزیون و سینما فعال بوده است. او همچنین در سال ۱۹۹۰ به عنوان رئیس انجمن بازیگران صدا و سیما خدمت کرد. در سریال امپراطور باد ها (جومونگ ۲) در نقش امپراطور بویو، نقش حاکم تسو را ایفا می‌کرد.

بازیگر نقش شاهزاده بو یئو جین؛ Qri

لی جی هیون ( به کره‌ای :  이지현 ؛ زاده ۱۲ دسامبر ۱۹۸۶،  که بیشتر با نام هنری خود Qri شناخته می‌شود، یک خواننده و بازیگر اهل کره جنوبی است. او در ژوئیه ۲۰۰۹ به عنوان عضوی از گروه دخترانه T-ara شروع به کار کرد . از سال ۲۰۰۹، Qri در صنعت سرگرمی از بازیگری و نمایش های متنوع گرفته تا موسیقی تا مدلینگ فعال بوده است. برجسته‌ترین آثار او شامل نقش مکمل او در درام موفق ملکه سئوندوک است ، نمایشی که تقریباً مورد تحسین جهانی قرار گرفت.

Qri در سال ۲۰۱۸ علاقه زیادی به طراحی مد نشان داد و در نهایت به طراحی چندین محصول تجاری پرداخت. Qri برند جواهرات خود “Qriel” را در سال ۲۰۲۱ راه اندازی کرد.

دیگر بازیگران سریال  امپراطور افسانه ها:

  • کیم دو هیون – بو یو مونگ
  • هوانگ دونگ جو – بو یو مون
  • کیم کی بوک – هاه نیونگ
  • کیم جو یانگ – اون جو
  • جئون بیونگ اوک – کو نو جا
  • هونگ این یانگ – همسر ملکه جینگ
  • Won Seok-Yeon – – سو وو
  • هام یون جونگ – جین آه آی
  • ها نا کیونگ – بانوی دادگاه در گوگوریو
  • جئون سونگ بین – سا کی
  • جئون هیون – گانگون من شین
  • کیم یونگ کی – کوک نا هو
  • سئو دونگ هیون – بو یو مونگ (جوان)
  • هیون چول هو
  • جانگ دئوک جو

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مانیا تانهیکا
3 ماه قبل

عالی

دکمه بازگشت به بالا
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x