ارتباطات

آپدیت جدید ۲۰۷۷ تمام داستان بازی را تغییر می دهد

این بسته منطقه جدیدی از شهر شبانه به نام Dog Town را معرفی می کند. رویدادهای بسته بندی شده در طول داستان اصلی بازی رخ می دهند و بازیکنان می توانند از طریق هر یک از فایل های ذخیره موجود خود به آنها دسترسی داشته باشند.

به گزارش تلنگر؛ بسته الحاقی Cyberpunk ۲۰۷۷ که Phantom Liberty نام دارد، با یک تریلر و یک قسمت داستان جاسوسی با بازی ادریس البا و تریلر جدید این بسته در مراسم Summer Game Fest ۲۰۲۳، بخش قابل توجهی به روایت بازی اضافه خواهد کرد.

این بسته منطقه جدیدی از شهر شبانه به نام Dog Town را معرفی می کند. رویدادهای بسته بندی شده در طول داستان اصلی بازی رخ می دهند و بازیکنان می توانند از طریق هر یک از فایل های ذخیره موجود خود به آنها دسترسی داشته باشند. با این حال، با تعداد قابل توجهی از تغییرات عمده سیستم، بسیاری ممکن است وسوسه شوند که ۲۰۷۷ را از ابتدا تجربه کنند.

به گفته مدیر خلاق بازی، Pawel Sasko، عملا هیچ سیستمی از بازی اصلی دست نخورده باقی نمانده است. این طراح گفته است که مصمم است تا قبل از بازگشت به ایالات متحده برای یک ماجراجویی جدید و ساختن تیمی که روزی دنباله آن را خلق خواهد کرد، بازی اصلی که مورد تحسین منتقدان قرار گرفته را به بهترین شکل ممکن بسازد. ممکن است فرم از بین برود.

ساسکو اخیرا در مصاحبه‌ای در رابطه با تغییرات بازی گفته است:

همه‌ی سیستم‌های اصلی بازی به‌طور عمده بازسازی یا به‌روزرسانی شده‌اند. بزرگترین تغییر، سیستم امتیازات و درختان مهارت هستند که به طور کامل بازسازی شده‌اند و مورد بعدی این است که ما نبرد با محوریت وسایل نقلیه را اضافه کرده‌ایم که سناریوهای جدید تعقیب را امکان‌پذیر می‌کند. از طرفی هوش مصنوعی را تا حد زیادی گسترش داده‌ایم و سیستم پلیس را کاملا بازسازی کرده‌ایم. این سیستم اکنون دارای مراحل متعدد با دشمنانی است که شما را تعقیب می‌کنند. همچنین این سیستم در Dog Town در مقایسه با نایت سیتی عملکرد متفاوتی دارد.

ما همچنین تغییراتی در سیستم پیشرفت بازی انجام داده‌ایم. منحنی دشواری بازی متفاوت شده و سیستم لوت با تغییراتی همراه شده است. در این میان رفتار دشمنان برای تنوع بیشتر بازسازی شده است. این‌ها موارد مهمی هستند که ما تغییر داده‌ایم و اگر به آن نگاه کنید، سیستم‌های بسیار کمی وجود دارند که ما آن‌ها را تغییر نداده‌ یا به‌روزرسانی نکرده‌ایم. حتی رابط کاربری نیز تا حد زیادی به روز شده‌ است.

 

در کنار مدت زمانی که استودیوی سازنده برای ایجاد این بسته‌ی الحاقی برای اثری که تقریبا ۳ سال پیش منتشر شده صرف کرده، بهبودهای اضافه شده توسط آن به لطف عدم عرضه‌ی آن برای نسخه‌های نسل هشتمی بازی امکان‌پذیر شده است. Dog Town به عنوان منطقه‌ی جدید بازی، وسیع و پرجمعیت است و سی‌دی پراجکت رد ادعا می‌کند که هوش مصنوعی دشمنان را بهبود بخشیده، گیم‌پلی وسایل نقلیه را بازسازی کرده و فعالیت‌های جدیدی را برای انجام دادن اضافه کرده است.

از طرفی وعده‌ی داستانی جدید با تمرکز بر ژانر جاسوسی هیجان انگیز است، به خصوص به این دلیل که ساسکو اعلام کرده که به اندازه‌ی بازی اصلی شاهد جانی سیلورهند با بازی کیانو ریوز خواهیم بود. گفتنی است که سایبرویرها نیز بازسازی شده‌اند و یک سیستم جدید نشان می‌دهد که بدن شخصیت شما چقدر می‌تواند آن‌ها را تحمل کند. همه‌ی درخت‌های مهارت تغییر کرده‌اند تا به جای تغییرات مبتنی بر ویژگی (Stat) که در بازی اصلی وجود دارد، روی توانایی‌های واقعی بازیکنان که می‌توانند در بازی استفاده کنند، تمرکز داشته باشند. این توانایی‌های جدید را می‌توان تا حدی تقویت کرد.

آپدیت جدید ۲۰۷۷ تمام داستان بازی را تغییر می دهد

علاوه‌بر این، یک درخت Relic منحصر‌به‌فرد جدید با ارتقاهایی وجود دارد که پیچ و تاب‌های بیشتری به سایبرویری که استفاده می‌کنید، اضافه می‌کند که از بین آن‌ها می‌توان به افزودن توانایی‌های جدید به تیغه‌های منتیس اشاره کرد. این مهارت‌ها به امتیازات Relic منحصربه‌فرد برای ارتقا نیاز دارند که با کاوش در Dog Town پیدا می‌شوند.

در نهایت همانطور که ذکر شد، نبردهای ماشینی به طور کامل بازسازی شده‌اند. در واقع بازیکنان اکنون گزینه‌های بیشتری برای مبارزه با دشمنان در حین رانندگی دارند. این تغییرات همچنین به نحوه‌ی دستیابی بازیکنان به ماشین‌ها در بازی از طریق ماموریت‌های جدید نیز گسترش می‌یابد. ساسکو در این باره می‌گوید:

ما کار زیادی روی مبارزه با وسایل نقلیه انجام داده‌ایم. شما می‌توانید تفنگ خود را از شیشه‌ی جلو یا پنجره‌ها به سمت دشمن نشانه بگیرید. همچنین وسایل نقلیه‌ی جدید با تجهیزاتی از پیش نصب شده نظیر تفنگ یا موشک وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. همچنین روی موتور سیکلت می‌توانید از کاتانای خود استفاده کنید.

آپدیت جدید ۲۰۷۷ تمام داستان بازی را تغییر می دهد

شایان ذکر است که خودروها نیز اکنون دارای نقاط ضعفی مانند درگاه‌های شارژ خود هستند. در این میان به عنوان نمونه‌ای از فعالیت‌هایی که در فانتوم لیبرتی قابل انجام است، سرقت وسایل نقلیه در بخش‌هایی از شهر است. با این حال، چالش‌های خاصی نظیر سرقت بدون هیچ آسیبی در حین تعقیب وجود دارد که باید آن‌ها را تکمیل کنید. ساسکو در این مورد افزود:

انواع زیادی از این فعالیت‌ها وجود دارد که در آن به عنوان مثال باید یک ماشین را دنبال کرده و آن را از راه دور هک کنید تا بتوانید آن را بدزدید. این فعالیت‌ها را تا هر زمان که بخواهید می‌توانید دوباره انجام دهید زیرا یکی از انتقادات بازیکنان این بوده که قادر به دستیابی به تمام ماشین‌های بازی اصلی نیستند. مورد دیگری که ما آن را بازنگری کرده‌ایم این است که ماشین‌ها دیگر مانند بازی اصلی از تعمیرکاران قابل خرید نیستند. در عوض،شخصیت ماما ولز (Mama Welles) یک وب‌سایت در بازی دارد که در آن ماشین‌های بیشتری را برای خرید اضافه می‌کند و برخی از آن‌ها به سلاح‌هایی نیز مسلح شده‌اند.

آپدیت جدید ۲۰۷۷ تمام داستان بازی را تغییر می دهد

استودیوی سازنده اعلام کرده که هنوز در حال بحث در مورد جزئیات دقیق زمان و نحوه‌ی دریافت سیستم‌های جدید توسط دارندگان نسخه‌ی اصلی است، اما قصدش این است که آن‌ها را به صورت رایگان فراهم کند. بنابراین، علاوه‌بر افزودن بخش قابل توجهی از داستان جدید به نایت سیتی، به نظر می‌رسد که فانتوم لیبرتی می‌تواند در نهایت به بسیاری از وعده‌هایی که بازی اصلی نتوانست به آن‌ها عمل کند، جامه‌ی عمل بپوشاند. ساسکو در نهایت گفت:

من یکی از کارگردانانی هستم که به ایالات متحده نقل مکان می‌کنم. در حال حاضر ما در حال سازماندهی دفتر هستیم و در طول سال ۲۰۲۴ به استخدام افراد خواهیم پرداخت. البته در حال حاضر بیشتر تمرکز ما بر روی فانتوم لیبرتی است زیرا باید بازی را در حالت ایده‌الی ترک کنیم.

آپدیت جدید ۲۰۷۷ تمام داستان بازی را تغییر می دهد

بسته‌ی الحاقی سایبرپانک ۲۰۷۷ در تاریخ ۲۶ سپتامبر (۴ مهر) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس‌/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.

انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x