سینما و تئاتر

بیوگرافی بازیگران سریال افعی تهران + خلاصه داستان و عکس

سریال افعی تهران، یک سریال کمدی جذاب است. که این سریال خانوادگی فضایی گرم و صمیمی را ایجاد می کند. در این سریال بازیگر و کارگردان بزرگ پیمان معادی نقش آفرینی کرده است.

به گزارش تلنگر؛ سریال افعی تهران به نویسندگی پیمان معادی و پویا مهدوی‌زاده و کارگردانی سامان مقدم می باشد. این سریال فضاهای مختلفی از جمله مشکلات کارگردانان در جامعه و همچنین مشکلات فرهنگی و روانی را به تصویر می کشد.

داستان و خلاصه سریال افعی تهران

آرمان بیانی زندگی شخصی پرفراز و نشیبی را تجربه می‌کند. مردی که در کودکی توسط پدرش آزار روحی و روانی شدیدی را متحمل شده و در عین حال شاهد مرگ مادرش در یک تصادف بوده است.

همچنین زندگی زناشویی او و همسرش به در بسته خورده و طلاق گرفته و روزگار خود را در تنهایی و انزوا سپری می‌کند؛ آن هم با وجود فرزند پسر کوچکی که توانایی نگهداری وی را نداشته و برای برقراری ارتباط با او چالش‌های متعددی را تحمل می‌کند.

آرمان بیانی فردی با پشتکار زیاد است که اجازه نمی دهد تا مشکلات زندگی جلوی ساخت فیلمش را بگیرد. همچنین خط قرمز های خود را رد می کند تا بتواند به روشی صلح آمیز با ارشاد کنار بیاید و اجازه ساخت فیلم را بدهند.

فیلمی که به طبع با موانع بسیاری در حین تولید مواجه شده و از یک سو مراجع قضایی به او اجازه حضور در صحنه جرم را نداده و در سمت دیگر ماجرا زندگی‌اش به حدی در باتلاقی از مشکلات فرو رفته که برای پیدا کردن سرمایه‌گذار حسابی با مشکل مواجه شده است.

معرفی بازیگران سریال افعی تهران

سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی، مریلا زارعی، مهسا حجازی، بهادر مالکی، به‌آفرید‌ غفاریان، نیلوفر کوخانی، تورج اصلانی، امیراحمد قزوینی، محمد صدیقی مهر، مجید جوزانی و ماهور نعمتی (بازیگر خردسال) از دیگر بازیگران سریال افعی تهران هستند.

سحر دولتشاهی در نقش روانشناس آرمان بیانی

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی در اینجا نقش روانشناس را دارد. که سعی می کند تا حال آرمان بیانی را خوب کند. و در این جریان علاقه ای بین پزشک و مریض شکل می گیرد.

سحر دولتشاهی بازیگر مشهور ایرانی متولد ۱۶ مهر ۱۳۵۸ در تهران است. وی سابقه مجری گری را نیز در کارنامه هنری خود دارد. تحصیلات سحر دولتشاهی لیسانس رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره و لیسانس مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه آزاد است.

فرشته عدل نام مادر دولتشاهی است که نایب رئیس فدراسیون شنا بوده و پدرش فضلی مهندس مکانیک است و یک شرکت ماشین آلات دارد و در تورهای دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعالیت دارد.

سحر دولتشاهی دارای یک برادر به اسم «روزبه» و یک خواهر به اسم «نسیم» است که برادرش دانش‌آموخته دانشگاه شهید بهشتی و فوق لیسانس محاسبات در کاناداست و نسیم دانش‌آموخته دانشگاه تهران و دکترای باستان‌شناسی در برلین است. خانواده دولتشاهی از نوادگان خاندان قاجاری دولتشاهی هستند.

سحر دولتشاهی در طول روز وقتی کاری ندارد بیشتر فیلم می بیند یا به موسیقی گوش می دهد، چون عاشق موسیقی است و گاهی اوقات به کار ترجمه نیز می پردازد.

آزاده صمدی در نقش الهه سریال افعی تهران

آزاده صمدی در نقش الهه سریال افعی تهران

آزاده صمدی متولد ۱۶ مهر ۱۳۷۳ در ایران ، تحصیلاتش را در دانشگاه شهید بهشتی گذراند و در دوره های بازیگری آموزشگاه هیلاج شرکت کرد و فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز نمود.

آزاده صمدی ابتدا در تئاتر بی‌شیر و شکر حمید امجد بازی کرد و پس از آن در تله‌تئاتر دریاروندگان محمد عاقبتی به نقش آفرینی پرداخت.

پیمان معادی در نقش آرمان بیانی

پیمان معادی در نقش آرمان بیانی 

پیمان معادی نش اول مرد را در این سریال بازی م یکند. که همه اتفاقات دور این بازیگر میچرخد.

پیمان معادی در آمریکا متولد شده است. که این تولد او را ایرانی آمریکایی می کند. اما دوران کدوکی و نوجوتانی خود را ایران سپری کرد. او در دو فیلم خارجی و فیلم های ایران حضور پیدا کرده است.

معادی فعالیت هنری را از سال ۱۳۶۸ آغاز کرد و با نوشتن فیلمنامه فیلم سینمایی آواز قو وارد سینما شد. وی در سال ۲۰۰۷ نخستین فیلم کوتاه خود که ماتیک نام داشت را ساخت. بازیگری را با فیلم سینمایی درباره الی به کارگردانی اصغر فرهادی تجربه کرد.

مهسا حجازی در نقش زن بابای آرمان

مهسا حجازی

مهسا حجازی بازیگر ایرانی سینما، تلویزیون و تئاتر متولد ۱۶ مهر ۱۳۷۳ است و تحصیلاتش را در دانشگاه شهید بهشتی گذراند و در دوره های بازیگری آموزشگاه هیلاج شرکت کرد و از سال ۱۳۹۲ فعالیت هنری خود را آغاز نمود. او یک خواهر بزرگتر از خود به نام محدثه و یک برادر کوچکتر از خود به نام محمد دارد.

هومن سیدی در سریال افعی تهران

هومن سیدی در سریال افعی تهران

هومن سیدی نیز از بازیگرا هومن سیدی است. که در قسمت های ابتدایی حضور پیدا کرد. و در ابیتدای سریال با آرمان درگیر شد.

هومن سیدی در هشتم آذر ماه سال ۱۳۵۹در رشت به دنیا آمد. او ۲ برادر به نام‌های حامد و هامون و یک خواهر به نام هیلدا دارد. مادر ایشان بازنشسته نیروی دریایی و پدرش کارمند بانک کشاورزی بوده است.

وی پس از پایان دبیرستان و دریافت مدرک دیپلم گرافیک فعالیت هنری خود را با شرکت در کلاس‌های انجمن سینمای جوان رشت آغاز کرد. او پس از ساخت چند فیلم کوتاه، به تهران آمد و یک دوره بازیگری را در کلاس‌های کارنامه به مدیریت پرویز پرستویی گذراند.

انتهای مطلب/آ.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x