اخبار خودرو

افول و نزول شدید قیمت خودرو در بازار امروز؛ 1 بهمن

قیمت خودروهای امروز، بسته به روزهای گذشته از نوسان بیشتری برخوردار است. خودروهای داخلی بازار روند یکسانی ندارند؛ اما محصولات مونتاژی اغلب به صورت نزولی گزارش شده‌اند.

به گزارش تلنگر؛ اکنون نرخ دلار در کانال ۵۳ هزار تومان الی ۵۴ هزار تومان نوسان می‌کند و افت و خیز چندانی نسبت به هفته گذشته نداشته است؛ از سوی دیگر هیجان بازار نیز تا حدود زیادی کاهش یافته و انتظار می‌رود که از ساعات دیگر میزان تغییرات اندکی معقول‌تر شود.

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز وضعیت به نسبت هیجانی را تجربه می‌کند.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی روند یکسانی ندارند؛ اما اغلب محصولات، افزایش قیمت جزئی دارند.

کوییک دنده‌ای ساده هاچ‌بک اقتصادی شرکت سایپا به شمار می‌رود که پنج میلیون تومان گران‌تر از دیروز و با ۳۸۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

ساینا دنده‌ای S دوگانه سوز یکی از محصولات اقتصادی با سوخت CNG در بازار است که با رشد دو میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به نرخ ۴۳۵ میلیون تومان رسید.

سمند سورن پلاس بنزینی، جزو سدان‌های محبوب بازار است که تنها یک میلیون تومان نسبت به روز گذشته افت قیمت دارد و با ۶۶۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

تارا اتوماتیک V2  در رده قیمتی پایین‌تری نسبت به نسخه V4 قرار می‌گیرد. این خودرو طی هفته‌های اخیر و تحت تأثیر برادر گران‌تر خود افزایش قیمت قابل توجهی داشته است؛ اما امروز چهار میلیون تومان نسبت به روز گذشته ارزان‌تر شده و با نرخ ۸۸۱ میلیون تومان معامله می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی غالباً به صورت نزولی گزارش می‌شود. ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری جزو معدود خودروهای بازار مونتاژی بوده که با رشد قیمت همراه است. این خودرو ۱۰ میلیون تومان گران‌تر از روز گذشته و با ۷۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

جک J4 آپشنال یکی دیگر از خودروهای اقتصادی و مونتاژی بوده که توسط کرمان موتور تولید می‌شود. این خودرو از آغاز امروز ۲۰ میلیون تومان ارزان‌تر شده و با قیمت ۸۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

چری تیگو ۷IE کراس‌اوور مونتاژی مدیران خودروست که با افت چشم‌گیر ۵۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته با یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

فونیکس تیگو ۷ پرو یکی از کراس‌اوورهای مونتاژی مدیران خودرو محسوب می‌شود که سقوط قیمتی عجیبی را در بازار تجربه می‌کند. این خودرو ۱۵۰ میلیون تومان افت قیمت یافته و به کانال یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسیده است.

با توجه به اینکه از یک سو نرخ دلار فعلاً بین کانال ۵۳ الی ۵۴ هزار تومان در حال نوسان بوده و از سوی دیگر، التهابات منطقه‌ای نیز نسبت به هفته گذشته کاهش یافته است؛ در صورتی که نرخ دلار در کانال فعلی باقی بماند احتمال می‌رود که نوسانات قیمت خودرو از روزهای آینده کاهش یابد و بازار به آرامش نسبی خود برسد.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x