سینما و تئاتر
موضوعات داغ

حضور بی حجاب همسر پژمان جمشیدی در مراسم آتیلا پسیانی + عکس

پژمان جمشیدی فوتبالیست سابق و بازیگر سینما و تلویزیون در مراسم خاکسپاری مرحوم آتیلا پسیانی همراه زنی که همسرش خطاب کرد دیده شد.

به گزارش تلنگر؛ از روز گذشته فیلمی از حضور پژمان جمشیدی در کنار همسرش نگار فرهمند بلاگر اینستاگرام در مراسم ختم آتیلا پسیانی در فضای مجازی دست به دست می شود. از روز گذشته فیلمی از حضور پژمان جمشیدی در کنار همسرش نگار فرهمند بلاگر اینستاگرام در مراسم ختم آتیلا پسیانی در فضای مجازی پربازدید شده است.

پژمان جمشیدی و همسرش در مراسم آتیلا پسیانی

پیش از این سام درخشانی با حضور در یک برنامه تلویزیونی از ازدواج پژمان جمشیدی و نگار فرهمند خبر داده بود. نگار فرهمند یک بلاگر و مدلینگ است. او در زمینه مد و پوشاک، لوازم آرایشی و روزمرگی های خود فعالیت دارد. خانم فرهمند در زمینه کاری بیش از ۳۰۰k فالوور و دنبال کننده در پیج خود دارد.

نگار فرهمند کیست؟

پژمان جمشیدی متولد ۲۱ شهریور ۱۳۵۶ فوتبالیست سابق  که در تیم‌های سایپا، پاس و پرسپولیس سابقه بازی دارد. جمشیدی فوتبال خود را از باشگاه کشاورز تهران آغاز کرد و در تیم های سایپا ، پرسپولیس ، پاس تهران ، استیل آذین ، فولاد و ابومسلم نیز بازی کرد. وی سال ۲۱۱۱ زمان مربیگری میروسلاو بلاژویچ(ملقب به چیرو) در تیم ملی کشورمان برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی ۲۱۱۲ کره و ژاپن به این تیم دعوت و جایگزین فرهاد مجیدی شد. آخرین بازیکنی که پرسپولیس را در اصفهان مقابل سپاهان برنده از زمین بیرون آورده ( سال ۸۲ ) کسی نیست جز پژمان جمشیدی، بال راست آن روزهای پرسپولیس که بازی های جالبی از او می دیدیم.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x