گردشگری

12 رستوران شبانه روزی  تهران، مخصوص ماه رمضان

باتوجه به اینکه ما در ابتدای ماه رمضان قرار داریم، همچنین که این ماه مبارک رمضان همراه با عید باستانی است، پیدا کردن رستوران شبانه روزی  تهران از دغدغه ی روزهای تعطیلات به حساب می آید.

به گزارش تلنگر؛ در این ایام مبارک و دوست داشتنی با توجه به خصوصیات مردم تهران که علاقه زیادی به گردش و تفریح در نوروز دارند، رفتن به به یک رستوران شبانه روزی  تهران ، برای گذراندن روزهای خوب و دلپذیر، که کیفیت و فضای خوبی داشته باشد بسیار مهم است.

در ماه رمضان تعدادی از رستوران ها هستند که تا سحری در خدمت گذاری آماده اند تا شما به هخمرا خانواده و دوستان خود از تعطیلات خود بیشترین استفاده را بکنید. این رستوران شبانه روزی  تهران ، برای دورهمی و جشن ها، همچنین کسانی که شب زنده دار هستند فضایی عالی محسوب می شود.

بهترین رستوران شبانه روزی  تهران

تهران شهری سرزنده و پویا است و هر ساعت از شبانه‌ روز که دوست داشته باشید می‌توانید در آن غذاها و خوراک‌های مختلفی برای خوردن پیدا کنید و از این نظر یک شهر فوق‌العاده برای افرادی است که علاقه به گشت‌وگذار در شب را دارند.

رستوران بیزیم لانژ

رستوران‌هایی که در تهران ساعات طولانی در حال خدمات دهی است رستوران بیزیم لانژ می‌باشد؛ این رستوران از فضاهای دلباز و زیبا برخوردار است و شما می‌توانید در قسمت‌های سالن، کلبه چوبی، بالکن و باغ این رستوران به غذا خوردن مشغول شوید.

در این رستوران شبانه روزی  تهران شما می‌توانید تا پاسی از شب غذاهای بین‌ المللی و بسیار متنوعی را از جمله غذاهای ترکی، ایرانی، عربی و اروپایی سفارش دهید؛ همچنین می‌توانید سفارش خود را به شکل بیرون‌بر یا با سفارش آنلاین ثبت کنید.

رستوران باربیکیو شبانه روزی امیرخان

رستوران امیرخان

باربیکیو امیرخان یکی از رستوران‌های شبانه‌ روز محبوب است که فضایی خانوادگی و البته مورد علاقه گروه‌های سنی مختلف دارد؛ این رستوران به شکل حاضر در محل، بیرون‌بر و سفارش در حال خدمات دهی است. رستوران باربیکیو امیرخان در دو بخش سالن و محوطه تراس از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

در منو این رستوران انواع غذاهای اصیل و امروزی را با بهترین کیفیت پخت و سرو حرفه‌ای وجود دارد و تنوع غذاها و نوشیدنی‌های انواع ذائقه‌ها را پوشش می دهد.رستوران امیرخان بیش از ۶۰ مدل کباب دارد که همگی از مواد تازه و به‌صورت روزانه تهیه می‌شوند. در منوی کباب‌های این رستوران، غذاهای دریایی، انواع جگر و مزه‌ها نیز قرار دارند. برخی از کباب‌های موجود در منوی باربیکیو امیرخان، جوجه‌کباب آفریقایی، جوجه ترش، جوجه‌کباب جنگلی، کباب شاه چنجه، پنیر کبابی، قزل‌آلا کبابی، کوهان، جوجه ماستی و جگر پیچ هستند.

کافه رستوران ٢۴ ساعته امید

کافه رستوران شبانه روزی امید با ایجاد فضایی گرم و دلنشین میزبان شما عزیزان در ۲۴ ساعته شبانه روز است. در این کافه شما می‌توانید علاوه بر سفارش غذا و نوشیدنی‌های بار گرم و سرد جذاب سرگرم بازی‌های گیم برد  و مافیا و ps4 شوید.

طراحی این کافه رستوران به گونه ای است که شما احساس راحتی را در آنجا تجربه می کنید، فضایی دنج و گرم دارد با ظرفیت بالا برای تعداد خانواده های زیاد که دور هم تا ساعت ها می توانید صحبت و خوش کذرانی کنید.

کافه رستوران روسیو

کافه رستوران روسیو

یکی دیگر از کافه‌ رستوران شبانه روزی  تهران که دارایی محیطی بسیار دنج و زیبا است کافه رستوران روسیو می‌باشد؛ در این کافه می‌توانید از تخت یا میز و صندلی برای میل کردن سفارش خود استفاده کنید.

منو متنوع و رسپی‌های حرفه‌ای این کافه در کنار ساعات طولانی خدمات‌دهی از دلایل محبوبیت رستوران روسیو است و در این کافه می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، فست‌فودها، خوراک‌های فرنگی و… را سفارش دهید.

کافه شبانه یانکی

به عنوان یکی دیگر از کافه رستوران‌های شبانه‌روزی تهران که در ساعات مختلف می‌توانید از خدمات آن بهره‌مند باشید کافه رستوران یانکی است؛ محیط خاص و دنج این کافه آن را به پاتوق محبوبی برای بسیاری از افراد و مراسمات دوستانه و خانوادگی تبدیل کرده است.

در این کافه انواع خوراکی‌های مخصوص کافه، انواع خوراک فست‌فودها، پیش‌غذاها و… قابل سفارش است و منو این کافه‌ رستوران از تنوع قابل قبول و البته کیفیت بالایی برخوردار است و خدمات آن قابل رزرو تلفنی، سفارش آنلاین و بیرون‌بر نیز می‌باشد.

فود کورت شبانه روزی ۲۴

فود کورت شبانه روزی 24

فودکورت شبانه روزی ۲۴ میدان آرژانتین فضایی بسیار مناسب برای شب زنده داران تهران است. رستوران‌های جذابی از جمله پرپروک، میراجاق، برگرلند، شیلا و مینی میل در این فود کورت آماده خدمت رسانی به شما هستند. اینجا علاوه بر صرف غذا می‌توانید با بازی‌های سرگرم کننده اوقات خوبی را داشته باشید.

کافه رستوران شبانه آژمان

یکی دیگر از بهترین رستوران شبانه روزی  تهران که می‌توانید در ساعات طولانی شبانه‌روز به آن مراجعه کرده و از منو متنوع و باکیفیت آن لذت ببرید سفره‌ خانه شبانه آژمان است.

این رستوران از دکوراسیون جذاب و فضایی بسیار دلنشین برخوردار است و محیطی بسیار آرام و امن دارد؛ در این رستوران در ساعات شبانه نیز می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسرها و سالادها، سوپ‌های و پیش‌غذها، انواع غذاهای ایرانی و… را سفارش دهید.

رستوران فست‌فود گریل گیت

این خبر خوب برای اهالی غرب تهران است که شب زنده داران این منطقه می توانند بادسترسی  راحت و آسان از خوردن غذا در آنجا لذت ببرند. رستورانی سیار، جذاب و بهداشتی که یکی از شعب سیار رستوران‌های گریل گیت است و در یک کامیون طراحی شده است؛ شما می‌توانید از میزهای و صندلی‌هایی که اطراف کامیون و در فضای آزاد قرار دارند استفاده کرده و انواع فست‌فودهای لذیذ را سفارش دهید.

رستوران بلوار ۱۲۶

رستوران بلوار126

رستوران بلوار ۱۲۶ در طبقه دوم هتل بین‌المللی اسپیناس قرار دارد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای اتراق شبانه در پایتخت است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاها و نوشیدنی‌های محبوب خود را تا پاسی از شب سفارش دهید. این رستوران ویو بی نظیر و عالی برای مشتریان خود دارد شما از تماشای تهران در این رستوران سیر نمی شوید و ساعت ها می توانید در آرامش اوقات خوبی را برای خود رقم بزنید.

در منوی رستوران بلوار ۱۲۶ تنوعی بالا از غذاهای ایرانی و بین‌المللی به چشم می‌خورند. در بخش غذاهای ایرانی می‌توان از انواع کباب و چلوهای ایرانی مانند دنده کباب و شویدپلو نام برد. پیتزا، پاستا، برگر و ساندویچ‌های این رستوران نیز تنوع بالایی دارند و علاقه‌مندان به غذاهای دریایی، امکان انتخاب انواع خوراک‌های دریایی از شاه میگو تا گریل سالمون را خواهند داشت

کافه رستوران ماکسیم

کافه رستوران ماکسیم از رستوران‌های مدرن در منطقه میرداماد تهران است که در دو بخش سالن و محوطه باز روف از مشتریان خود پذیرایی می‌کند. فعالیت این رستوران روزانه با سرو وعده ناهار آغاز می‌شود و تا پاسی از شب ادامه دارد. برای سفارش تلفنی تنها می‌توانید در طول ساعت کاری روزانه اقدام کنید و سرویس‌دهی پس از ساعت ۲۴ تنها به‌صورت حضوری انجام می‌شود.

رستوران رویال گلکسی

رویال گلکسی

رستوران رویال گلکسی از بهترین رستوران‌های شبانه پایتخت است که بر بام هتل پرشین پلازا قرار دارد. این رستوران چشم‌اندازی ۳۶۰ درجه از تهران دارد و پاتوقی مناسب برای شب‌نشینی‌های دوستانه است. در این رستوران باید غذای مورد نظر خود از منوی رستوران رویال گلکسی را تا پیش از ساعت یک سفارش دهید؛ اما امکان صرف غذا و نوشیدنی در محیط رستوران تا ساعت دو وجود دارد.

کترینگ شبانه‌روزی لئو

کترینگ لئو یکی از رستوران شبانه روزی  تهران، طبخ و ارسال غذا در محدوده شمال پایتخت و خیابان دولت است که در وعده‌های ناهار (فقط با سفارش قبلی) و شام و شبانه، به مشتریان خود سرویس‌دهی می‌کند. این رستوران خدمات حضوری ندارد و با کمک کادری مجرب، مجموعه سفارش مشتریان را با بسته‌بندی مناسب، در کمتر از یک ساعت به سراسر تهران می‌فرستد.

در بخش غذاهای شمالی منو کترینگ لئو، غذاهایی مانند مرغ ترش، کباب ترش، خورشت واویشکا و باقلاقاتق وجود دارند. تعدادی از غذاهای معروف بین‌المللی ماند اسپاگتی با پنیر و برخی غذاهای مدیترانه‌ای نیز در این منو گنجانده شده‌اند.

علاقه‌مندان به غذاهای رژیمی نیز امکان انتخاب بشقاب سبزیجات با انواع پروتئین‌های گوشتی در کترینگ لئو را دارند. گرچه تنوع غذاهای فست فود رستوران لئو بالا نیست، گزینه‌هایی برای جلب نظر مخاطبان این دست از غذاها نیز در منوی این رستوران وجود دارند.

رستوران شبانه‌روزی نایت مز

نایت مز فست فود 24 ساعته

رستوران نایت مز یکی از رستوران‌های شبانه تهران است که به‌صورت تلفنی و آنلاین به مشتریان خود سرویس‌دهی می‌کند. تنوعی بالا از غذاهای ایرانی، ایتالیایی و فست‌فود در لیست غذای این رستوران به‌چشم می‌خورند. چنانچه پیش از ساعت کاری اقدام به ثبت سفارش کنید، پیش سفارش شما ثبت و در ساعت مورد نظر شما ارسال می‌شود.

شب فود

در حال حاضر (سال ۱۴۰۲)،‌ مجموعه شب فود سه شعبه در مناطق ونک، تهرانپارس و مرزداران دارد تا بتواند با سرعت و کیفیت بالا، سفارش مشتریان خود را ارسال کند. برای سفارش غذا از شب فود می‌توانید به‌صورت آنلاین وارد سایت این رستوران شوید و با انتخاب دسته‌بندی مناسب غذاها بر اساس سلیقه و بودجه خود، سفارش خود را ثبت کنید.

انتهای مطلب/آ.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵. تعداد آرا: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x