سینما و تئاتر

بیوگرافی بچه در سریال دردسرهای عظیم 2

ساحل بکرانی بازیگر خردسال نقش بچه در سریال دردسرهای عظیم 2 بود. این بازیگر خردسال که اکنون 9 سال دارد در آثار دیگری نیز بازی کرده که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

به گزارش تلنگر؛ ساحل بکرانی بازیگر کودک متولد سال ۹۳ است و وقتی که نوزادی هفت ماهه بود در به عنوان بچه در سریال دردسرهای عظیم ۲ بازی کرد. او متولد  ۷ مرداد ماه ۱۳۹۳ در تهران است و اکنون ۹ سال سن دارد.

سیمای متفاوت ساحل بکرانی او را به یکی از کودکانی تبدیل کرد بسیاری از کارگردانان توجه‌شان به او جلب شد. او در همین سن کم فیلم های زیادی بازی کرده است. هرچند بازیگر شدن ساحل بکرانی در نوزادی انتخاب پدر و مادرش بود؛ اما وقتی که او کمی بزرگتر شد بازیگری به علاقه او تبدیل شد و بازیگری را ادامه داد. گفتنی است پیج اینستاگرام ساحل بکرانی بیش از ۷۰ هزار نفر فالوور دارد‌.

بیوگرافی و زندگی خانوادگی ساحل بکرانی

عکس های جدید ساحل بکرایی بازیگر نقش بچه

ساحل بکرانی در حال حاضر محصل است او برادری به نام سامیار دارد که ۴ سال از خودش کوچکتر است و شباهت بسیار زیادی به ساحل دارد.  آنها خواهری به نام ستاره دارند که بزرگترین فرزند خانواده است و راهی بجز هنرپیشگی را برای خودش برگزیده است. این خواهر و برادر بسیار شبیه به مادربزرگشان هستند. اما خواهر بزرگتر یعنی ستاره شباهت زیادی به مادرش دارد.

ساحل بکرانی علاوه بر تحصیل در حال تکمیل دانش خود در حوزه بازیگری نیز هست. او در کلاس های بازیگری شرکت کرده و در حال اموختن است.

سریال های ساحل بکرانی

ساحل بکرایی در کنارجواد عزتی پشت صحنه دردسرهای عظیم

بازیگر نقش بچه در سریال دردسرهای عظیم ۲ پس از بازی در این مجموعه تلویزیونی به یکی از چهره های محبوب تبدیل شد. در این قسمت به معرفی آثار ساحل بکرانی خواهیم پرداخت.

سریال قرعه

ساحل بکرایی در خردسالی

ساحل بکرانی همچنین در سریال قرعه نیز بازی کرده است . همچنین ساحل بکرانی در سریال دیو و ماه پیشونی نیز بازی کرده و در کنار لیلا اوتادی و رامین ناصر نصیر بازی کرده است. ساحل بکرانی علاوه‌بر سریال دردسرهای عظیم ۲، سال ۱۳۹۵ در سریال قرعه نیز بازی کرده است. ساحل بکرانی این‌بار با برزو نیک‌نژاد یعنی کارگردان سریال قرعه و هنرمندانی چون حمیدرضا آذرنگ، فریبا متخصص، هدایت هاشمی و نسرین نصرتی همکاری داشت.

در این سال‌ها ساحل بکرانی با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران اشکان اشتیاق با ۲ مرتبه، صفا آقاجانی با ۲ مرتبه و پرستو گلستانی با ۲ مرتبه بیشترین همکاری را با ساحل بکرانی داشته‌اند.

سریال  دیو و ماه پیشونی

ساحل بکرانی، بچه در سریال دردسرهای عظیم ۲ همچنین در سریال  دیو و ماه پیشونی نیز بازی کرده و در کنار لیلا اوتادی و رامین ناصر نصیر بازی کرده است.  سریال «دیو و ماه پیشونی» به عنوان یکی از اولین سریال ژانر کودک و نوجوان سال ۱۴۰۲ به شبکه نمایش خانگی آمد.

ساخت این مجموعه به کارگردانی حسین قناعت و تهیه کنندگی مهدی یاری فروردین سال جاری در سکوت خبری آغاز شده و روزهای پایانی تصویربرداری را سپری می کند.

قصه دیو و ماه پیشونی بر اساس یکی از افسانه های کهن ایرانی نگاشته شده  است . در خلاصه داستان این سریال آمده است: ماه پیشونی همراه با یکی از نوادگان ارژنگ دیو که در داستان های شاهنامه با رستم دستان جنگیده بود؛ در فضایی رویایی و شاد همسفر می شود، سفری در دنیای امروز؛ برای کودک درون همه افراد خانواده.

به جز بچه در سریال دردسرهای عظیم ۲ در سریال دیو و ماه پیشانی علی صادقی، افسانه بایگان، حسن پورشیرازی، لیلا اوتادی، رامین ناصر نصیر، میرطاهر مظلومی، سیاوش چراغی پور، احمدرضا اسعدی، بهراد خرازی، نگین معتضدی، ستایش موسوی، نیلوفر شهیدی، علی کاظمی، الهام جدی، سارا محمدی، پارسیا شکوری، عسل قرایی و آتش تقی پور مهرداد حسن پور_علی زیاری ، الهه محمودی یکتا ، غلام قلندری ، یوسف صادقی ، ساحل بکرانی ، یزدان کوکبی صبا از دیگر بازیگران این مجموعه هستند.

بچه در سریال دردسرهای عظیم اکنون چه شکلی شده

تغییر چهره بچه در دردسرهای عظیم

تغییر چهره بچه در دردسرهای عظیم

عکس بچه بغل جواد عظتی

عکس های ساحل بکرایی

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۱.۵ / ۵. تعداد آرا: ۴

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x