حوادث

تجاوز 4 مرد شیطان صفت افغان به پسر 16 ساله/ قربانی: متجاوزان باید اعدام شوند

درخواست اعدام برای افغان هایی که به پسر بی گناه تجاوز کردند.

به گزارش تلنگر؛ عصر بیستم شهریور سال ۱۴۰۲ پسر ۱۶ ساله به نام هانی به همراه پدرش به پلیس مراجعه کرد و گفت مورد تجاوز قرار گرفته است.

او به مأموران گفت: من در زمین فوتبالی در نزدیکی مصلی مشغول بازی بودم که چهار مرد جوان با موتور سراغم آمدند. آنها که به نظر می‌رسید افغان هستند روی من چاقو کشیدند و با تهدید مرا سوار موتور کردند و به باغی در حاشیه تهران بردند و تجاوز کردند. وقتی به خانه رفتم آن‌قدر حالم بد بود که پدرم متوجه همه چیز شد.

وقتی پسر نوجوان در پزشکی قانونی مورد معاینه قرار گرفت تأیید شد که مورد تجاوز قرار گرفته است. به این ترتیب مأموران به ردیابی چهار متهم پرداختند و با نشان‌هایی که پسر نوجوان از موتور آنها داده بود دو نفر از متهمان ردیابی و بازداشت شدند، اما ادعا کردند پسر نوجوان را نمی‌شناسند و او را آزار نداده‌اند.

در جلسه تحقیق که در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد پسر نوجوان که همراه پدرش به دادگاه آمده بود، گفت: دو متهم حاضر در دادگاه همان کسانی هستند که بدون توجه به التماس‌هایم مرا آزار دادند. آنها تهدیدم کردند اگر به کسی حرفی بزنم بار دیگر سراغم می‌آیند و این بار مرا می‌کشند.

دو متهم جرمشان را گردن نگرفتند و مدعی شدند دو همدست فراری‌شان مرتکب جنایت سیاه شده‌اند و آنها بی‌گناه هستند و حالا هم نشانی از آنها ندارند و نمی‌دانند به کجا فرار کرده‌اند. با تکمیل تحقیقات قرار است پرونده دو متهم افغان در دادگاه کیفری یک استان تهران رسیدگی شود. این در حالی است که پسر ۱۶ ساله درخواست اعدام متهمان را مطرح کرده و گفته حاضر به گذشت نیست.

انتهای مطلب/م.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x