سینما و تئاتر

معرفی بازیگران و عوامل سریال داریوش + عکس و خلاصه داستان

سریال داریوش، به کارگردانی هادی حجازی فر ساخته شده است. این سریال جایگزین افعی تهران شده است و همه منتظریم تا این سریال جذاب آغاز شود.

به گزارش تلنگر؛ در سریال داریوش از بازیگران پوست شیر بهره برده اند و از آنجایی که پوست شیر بسیار جذاب بود، به نظر می رسد این سریال هم جذاب باشد. تهیه کننده این سریال نوید محمدی است.

خلاصه داستان سریال داریوش

در سریال داریوش، خود هادی حجازی فر نقش داریوش را به عهده گرفته است. داستان مربوط به خانواده است که در تهران زندگی می کنند و با چالش های زیادی درگیر شده اند.

داریوش نقش اصلی را دارد و به دنبال راهی برای بیرون کشیدن خانواده از مشکلات اقتصادی و اجتماعی است که در این راه مجبور می شود تصمیمات سختی بگیرد.

چه زمانی سریال داریوش پخش خواهد شد؟

سریال داریوش دارای ۱۳ قسمت می باشد. همچنین زمان پخش سریال داریوش چهارشنبه ها ۸ صبح به جای سریال افعی تهران پخش خواهد شد.

عوامل سریال داریوش

  • کاگردان: هادی حجازی فر
  • تهیه کننده: نوید محمودی

بازیگران سریال داریوش

  • هادی حجازی‌فر
  • مهرداد صدیقیان
  • ژیلا شاهی
  • عباس جمشیدی‌فر
  • سحر دولتشاهی
  • رامین راستاد
  • محسن قصابیان
  • امیر نوروزی
  • رایان سرلک

هادی حجازی فر در نقش داریوش

هادی حجازی فر

در این سریال هادی حجازی فر نقش اصلی به نام داریوش را به عهده دارد، که مطمئن هستیم نقش آفرینی عالی را انجام داده است.

هادی حجازی فر (زاده ۳۱ خرداد ۱۳۵۵) بازیگر، نویسنده و کارگردان ایرانی است. او در خوی متولد شده و فارغ التحصیل رشته کارشناسی نمایش عروسکی از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران و فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی است.

حجازی فر فعالیت هنری خود را از دوران دانشجویی با تئاتر دانش آموزی آغاز کرد. او در سال ۱۳۸۳ با بازی در فیلم “مزرعه پدری” به کارگردانی سعید روستایی وارد عرصه سینما شد.

مهرداد صدیقیان در سریال داریوش

مهرداد صدیقیان در سریال داریوش

مهرداد صدیقیان متولد سال ۱۳۷۶ در بهمن ماه می باشد. شروع فعالیت او از سال ۱۳۸۴ با بازی در عصر جمعه می باشد. صدیقیان زمانی که ۱۷ سال داشت در فراخوانی که برای فیلم عصر جمعه داده بودند به جلوی دوربین رفت و با کارگزدانی مونا زندی ایفای نقش کرد.

صدیقیان برای نقش آفرینی در فیلم های “اتوبوس شب” (۱۳۸۵) و “ماجرای نیمروز” (۱۳۹۵) نامزد دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده است.

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی متولد سال ۱۳۵۸ در ۱۶ مهر می باشد. این بازیگر فارغ التحصیل در رشته ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه می باشد.

شروع فعالیت این بازیگر از دهه عفتاد آغاز شد و در ساال ۱۳۸۰ با بازی در در نمایش نیمروز خواب آلود جلوی دوربین رفت.

دولتشاهی در سال ۱۳۸۴ با بازی در فیلم “چهارشنبه سوری” به کارگردانی اصغر فرهادی اولین تجربه سینمایی خود را بدست آورد. او در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون هدیه تهرانی، حامد بهداد و مانی حقیقی به ایفای نقش پرداخت.

ژیلا شاهی

ژیلا شاهی

ژیلا شاهی متولد سال ۱۳۶۴ در ۲۲ اسفند می باشد. شروع فعالیت او از سال ۱۳۸۰ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اردبیل می باشد.

شاهی در سال ۱۳۸۸ دوره کلاس‌های آموزشی استاد حمید سمندریان را گذراند و برای شرکت در کلاس‌های سمندریان از اردبیل به تهران رفت.

ژیلا شاهی اولین فیلم سینمایی که بازی کرده است، به نام روییدن در باد است. شهرت این بازیگر به دلیل بازی در فیلم خاکستر و برف در سال ۱۳۹۱ با کارگردانی سهرابی است.

شاهی در سال ۱۳۹۵ با بازی در فیلم “قصر شیرین” به کارگردانی رضا میرکریمی، مورد توجه منتقدان و تماشاگران قرار گرفت و برای بازی در این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد.

عباس جمشیدی‌فر در سریال داریوش

 

عباس جمشیدی‌فر

عباس جمشیدی فر (زاده ۱۷ شهریور ۱۳۵۹) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. او فارغ التحصیل کارشناسی رشته تئاتر می باشد و بیشتر شهرتش به خاطر بازی در سریال “بچه مهندس” است.

جمشیدی فر فعالیت هنری خود را از اواخر دهه هفتاد با بازی و نویسندگی چند تئاتر آغاز کرد. او در سال ۱۳۸۴ با بازی در مجموعه تلویزیونی “روزگار خوش حبیب آقا” به کارگردانی مهران مدیری به صورت حرفه‌ای وارد عرصه بازیگری شد.

جمشیدی فر در سال های بعد در فیلم ها و سریال های متعددی از جمله “بابای اجباری” (۱۳۸۵)، “مسابقه ازدواج” (۱۳۸۶)، “شکارچی” (۱۳۸۷)، “خانه اجاره‌ای” (۱۳۸۹)، “پنج دری” (۱۳۹۰)،

“خوشنام” (۱۳۹۲)، “زندگی به شرط چاقو” (۱۳۹۳)، “سه دونگ سه دونگ” (۱۳۹۴)، “زیر نظر” (۱۳۹۵)، “کت چرمی” (۱۳۹۶)، “شام ایرانی” (۱۳۹۷)، “دیوار به دیوار” (۱۳۹۸)، “همرفیق” (۱۳۹۹)، “خروس جنگی” (۱۳۹۹) و “بچه مهندس” (۱۳۹۷-۱۴۰۰) به ایفای نقش پرداخته است.

رامین راستاد در سریال داریوش

رامین راستاد در سریال داریوش

رامین راستاد (زاده ۲ خرداد ۱۳۵۱ در مشهد) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.

او اصالتا تهرانی است ولی به واسطه شغل پدرش در مشهد متولد شده و همچنین دوران کودکی اش نیز در بندرعباس گذراند. راستاد دارای دو برادر می باشد.

راستاد دانشجوی انصرافی رشته ادبیات در ترم ۳ دانشگاه می باشد. او فعالیت خود را به سبب علاقه به حرفه بازیگری بعد از انصراف از دانشگاه در کلاسهای آزاد بازیگری امین تارخ آغاز کرد.

راستاد اولین بار در سینما حضور یافته و سال ۱۳۷۵ در ۲۴ سالگی در فیلم حریف دل به کارگردانی رضا گنجی بازی کرده است.

محسن قصابیان

محسن قصابیان

محسن قصابیان متولد سال ۱۳۸۴ در ۱ مرداد می باشد. او همچنان نویسنده، کارگردان، مجری و بازیگر است. زادگاه او در قوچان است. این بازیگر فارغ التحصیل رشته نمایش با گرایش بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس می باشد.

قصابیان فعالیت هنری خود را از دوران دانشجویی با تئاتر دانش آموزی آغاز کرد. او در سال ۱۳۸۳ با بازی در فیلم “مزرعه پدری” به کارگردانی سعید روستایی وارد عرصه سینما شد.

محبوب ترین فیلم هایی که بازی کرده است شامل: “بازپرس” (۱۳۹۹) و “دلدادگان” (۱۳۹۷) می باشد.

انتهای مطلب/آ.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

کرمان موتور

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x