سینما و تئاتر

بیوگرافی بازیگران سریال زعفرانی + خلاصه داستان، زمان پخش

مجموعه زعفرانی به نویسندگی و کارگردانی حامد محمدی در جدول پخش شبکه آی فیلم برای اسفند 1402 قرار گرفته است. در ادامه بیوگرافی بازیگران سریال زعفرانی خواهیم پرداخت.

به گزارش تلنگر؛ آی فیلم در جدول پخش خود سریال درام و خانوادگی زعفرانی را جایگزین سریال فرمان از تاریخ ۹ اسفند کرده است. در ادامه به خلاصه داستان و بازیگران سریال زعفرانی خواهیم پرداخت. با سایت تلنگر همراه باشید. می‌توانید سریال زعفرانی را از روز چهارشنبه (۹ اسفند ماه ۱۴۰۲) از شبکه آی فیلم تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال زعفرانی ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

خلاصه داستان سریال زعفرانیبازیگران سریال زعفرانی

قصه‌ی این مجموعه درام خانوادگی یک موضوع اصلی دارد و در کنار آن داستانک‌هایی شکل می‌گیرد که در آن به مسائل و هنجارهای خوب اجتماعی توجه می‌شود. درواقع در این سریال شخصیت‌ منفی وجود ندارد و تمام شخصیت‌های آن خاکستری هستند.

ناصر زعفرانی و همسرش صاحب قهوه‌خانه‌‎ای به نام زعفرانی هستند. این زوج کاری پردرآمد و فرزندانی خوب دارند و زندگی‌شان عطر و طعم زعفران دارد. خلاصه ۹۹ درصد، کمی بیشتر و کمتر فرقی نمی‌کند؛ اگر زعفرانی باشی همه چیز درست پیش می‌رود.

زعفرانی‌ها دوستان بسیاری دارند، اما یک دشمن سرسخت هم دارند. همایون صاحب رستوران همایون درصدد است تا با کارشکنی برای قهوه‌خانه‌ی مشکلاتی به وجود بیاورد. روزی فرد معتادی وارد قهوه‌‎خانه‌‎ی زعفرانی می‌شود و ادعا می‌کند به خاطر غذای قهوه‌خانه مسموم شده است و این اتفاق آغازگر ماجراهایی جالب در سریال زعفرانی می‌شود.

سریال زعفرانی چند قسمت است؟

این مجموعه در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به کارگردانی حامد محمدی ساخته شده است.

ساعت پخش سریال زعفرانی از شبکه آی فیلمسریال زعفرانی از شبکه آی فیلم

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال زعفرانی از چهارشنبه (۹ اسفند ماه ۱۴۰۲) هر روز ساعت ۱۶:۰۰ خواهد بود. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات ۲۴ و ۰۸:۰۰ روز بعد که زمان پخش تکرار سریال زعفرانی از آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

معرفی نقش بازیگران سریال زعفرانی

پس از خلاصه داستان و زمان پخش این سریال به معرفی بازیگران سریال زعفرانی می‌پردازیم. در این اثر بازیگرانی از جمله مهدی هاشمی، مهران احمدی، ستاره اسکندری، نرگس محمدی و… به ایفای نقش می پردازند.

موسیقی متن سریال زعفرانی را مهیار علیزاده ساخته است. خوانندگی تیتراژ آغازین با شعرهای محلی و تیتراژ پایانی با شعری از محمدعلی بهمنی بر عهده مهران مدیری بوده است.

مهدی هاشمی بازیگر نقش ناصر زعفرانیمهدی هاشمی مالک مغازه زعفرانی

مهدی هاشمی  بازیگر سریال زعفرانی متولد ۱۶ آذر ۱۳۲۵ در لنگرود، بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس تلویزیون، سینما و تئاتر است. او همسر گلاب آدینه، پدر نورا هاشمی و برادر ناصر هاشمی کارگردان سینما می باشد. وی در سال ۱۳۵۲ در رشته هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شد. فعالیت در تئاتر را به عنوان بازیگر به همراه داریوش فرهنگ در سال ۱۳۴۸ با تشکیل گروه تئاتر «پیاده» آغاز نمود. وی در سال ۹۸ برای دومین بار با مهنوش صادقی ازدواج کرده است.

ستاره اسکندری بازیگر نقش نسرین زعفرانی سریال زعفرانیستاره اسکندری

ستاره اسکندری بازیگر سریال زعفرانی متولد ۲۵ خرداد ۱۳۵۳ در تربت حیدریه است. او خواهر لاله اسکندری بازیگر سینما می باشد. شهرت او بیشتر به خاطر بازی در مجموعه‌های تلویزیونی است که آن را از سال ۱۳۷۳ شروع کرده، مخصوصاً مجموعه نرگس که بعد از درگذشت پوپک گلدره نقش نرگس را در آن بازی می‌کرد. ستاره اسکندری ازدواج کرده است.

نرگس محمدی بازیگر نقش مینا، دختر اول خانواده زعفرانی

نرگس محمدی بازیگر سریال زعفرانی متولد ۹ فروردین ۱۳۶۴ در تهران و فارغ التحصیل رشته پرستاری است.

او فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و برادر به نام های سارا و محسن دارد. محمدی فعالیت خود را مانند دیگر بازیگران از تئاتر شروع کرد و با بازی خوبش در سریال ستایش به جامعه هنری معرفی شد. نرگس محمدی همسر علی اوجی است. علی اوجی در حرم امام رضا از خانم محمدی خواستگاری کرده و در اردیبهشت ۹۶ با هم ازدواج کردند.

حدیث میرامینی بازیگر نقش شکوفه عروس خانواده زعفرانیحدیث میرامینی

حدیث میرامینی متولد ۱۹ بهمن ۱۳۶۷ در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر می باشد. وی دارای مدرک کارشناسی نمایش است و به‌ عنوان بازیگر به فعالیت‌های تلویزیونی و هنری می‌پردازد. پدرش کارمند بازنشسته بانک و مادرش خانه دار است، وی مسلط به زبان انگلیسی نیز می‌باشد.

او فرزند چهارم خانواده است و سه برادر بزرگ تر از خود هم دارد. رنگ قرمز رنگ مورد علاقه اش است و به غذا های ایتالیایی هم علاقه فراوان دارد. حدیث میرامینی  بازیگر سریال زعفرانی با مجتبی رجبی یکی از بازیگران سینما و مدیر فعلی شبکه جام جم ازدواج کرده است.

حسین سلیمانی در نقش حمید در بازیگران سریال زعفرانیحسین سلیمانی

حسین سلیمانی متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۳در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. او در سن ۱۳ سالگی، با بازی در فیلم مهر مادری وارد دنیای سینما شد و برای بازی در این فیلم از چند جشنواره بین‌المللی، جوایز و تقدیرنامه دریافت کرد. او علاوه بر بازیگری در زمینه‌های دستیاری کارگردانی، مجری طرح، بازیگردانی، عکاسی، ساخت فیلم کوتاه و ترانه‌سرایی نیز فعالیت دارد. حسین سلیمانی بازیگر سریال زعفرانی ازدواج نکرده است.

شیدا خلیق بازیگر نقش مریم در بازیگران سریال زعفرانیشیدا خلیق در سریال زعفرانی

شیدا خلیق بازیگر جوان سینما و تئاتر متولد ۵ خرداد ماه ۱۳۷۲ در تهران، دختر ناهید مسلمی و دانشجوی مقطع کارشناسی دانشگاه هنر می باشد. او در سال ۸۰ زمانی که کمتر از ۸ سال سن داشت وارد عرصه تئاتر شد. شیدا خلیق بازیگر سریال زعفرانی تاکنون ازدواج نکرده است.

حسام محمودی بازیگر نقش محمدرضا در بازیگران سریال زعفرانیحسام محمودی در سریال زعفرانی

حسام محمودی متولد  ۱ فروردین ۱۳۶۵ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. مدرک تحصیلی وی دانش‌آموخته رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس می باشد.

مرحوم حسام محمودی ازدواج کرده و یک فرزند به نام هانا دارد.

مهران احمدی هنرپیشه نقش همایون در بازیگران سریال زعفرانیمهران احمدی در سریال زعفرانی

مهران احمدی متولد اسفندماه ۱۳۵۲ در تهران، بازیگر و کارگردان سینما تئاتر و تلویزیون است. مهران احمدی در کودکی به نیشابور مهاجرت کرد و در نوجوانی دوباره به زادگاهش تهران بازگشت. او در سال ۷۳ وارد دانشگاه آزاد و در رشته تئاتر در رشته بازیگری فارغ‌التحصیل شد.

او فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم «آدم» ساخته رضا کاهانی آغاز کرد. او همچنین به عنوان برنامه‌ریز، دستیار کارگردان و مدیر تولید در چند اثر حضور داشته است. بازی جدی احمدی در فیلم‌هایی مثل یک خانواده محترم، بغض و ماحی قابل توجه بود. او در سال ۹۲ در سریال آوای باران نقش شکیب را بازی کرده است.

مهران احمدی بازیگر سریال زعفرانی سالها پیش ازدواج کرده و یک فرزند بنام باران دارد.

هادی کاظمی بازیگر نقش ماشالله داماد خانواده زعفرانیهادی کاظمی

هادی کاظمی متولد ۱۳ آبان ۱۳۵۵ در تهران، هنرپیشه است. او دارای سه برادر به اسم‌های مهدی و حامد و توحید می‌باشد که حامد و توحید کاظمی در کنار هم گروه موسیقی دکر را شکل دادند. از همان سال‌هال روی صحنه رفت. بعدها وارد دانشگاه شد و در رشته بازیگری تحصیلاتش را ادامه داد. هادی کاظمی بازیگر سریال زعفرانی در سال ۱۳۹۷ و در سن ۴۱ سالگی با سمانه پاکدل ازدواج کرده است.

دیگر بازیگران سریال زعفرانی

  • سید مهرداد ضیایی در نقش پسردایی خانم نسرین زعفرانی
  • بهشاد شریفیان در نقش مرتضی صاحب املاک هدایت
  • نبی‌الله پیرهادی در نقش آقای دکتر
  • نوید خداشناس، امیر میرآقا، محیا دهقانی

عوامل سازنده سریال زعفرانیعوامل سازنده سریال زعفرانی

  • کارگردان، تهیه کننده و نویسنده: حامد محمدی
  • نویسندگان: سعید جلالی و آزاده محسنی
  • منشی صحنه: محسن بهاری
  • دستیار اول تصویر: سعید خراسانی
  • مدیر تدارکات: بهرام کاظم لو
  • تیتراژ: مجید یوسف زاده
  • عکاس: هلیا رضایی
  • برنامه ریز: مجتبی خادم زاده
  • دستیار اول کارگردان: امید جزینی
  • طراح چهره پرداز: مانی اسکندری
  • طراح صحنه و لباس: محسن غلامی گرگانی
  • مدیر تولید: اصلان مرتضایی
  • صداگذاری: آرش اصحاقی
  • صدابردار: مرتضی اصلان زاده
  • خواننده: مهران مدیری
  • آهنگساز: مهیار علیزاده
  • تدوینک مهدی حسینی وند
  • مدیر تصویربرداری: سهیل نوروزی

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x