سینما و تئاتر

معرفی بازیگران سریال افسانه اوک نیو+ عکس

سریال افسانه اوک نیو از سریال های تاریخی کره‌ای است که در ژانر درام با بازی جین سه یون و گو سو ساخته شده است. در ادامه به معرفی و زمان پخش مجدد این سریال از شبکه خواهیم پرداخت.

به گزارش تلنگر؛ سریال افسانه اوک نیو با نام اصلی گلی در زندان (A flower in prison) یک مجموعهٔ تلویزیونی درام تاریخی ساخت کره جنوبی در سال ۲۰۱۶ است که از شبکه امید در حال پخش می‌باشد. این سریال به قلم چوی وان کیو نگاشته شده و لی بیونگ هون و کیم سونگ یونگ کارگردانی مجموعه را بر عهده دارشتند.

این سریال کره ای ساخت سال ۲۰۱۶، برای اولین بار در ایران در ایران سال۱۳۹۷ در۷۳ قسمت از شبکه سه سیما پخش شد. پس از آن درسال۱۳۹۸ازشبکه تماشا بازپخش شد، بعد از آن برای بارسوم در۱۳۹۹,۱۴۰۰ازشبکه امید پخش شد.

خلاصه داستان سریال افسانه اوک نیو

ساعت پخش سریال اوک نیو

در دوران سلسله چوسون، اوک نیو ( جین سه یون ) در زندان به دنیا آمد. او در زندان ویجی بوو است که به مردم در حوزه قانون کمک می کند. داستانی درباره اوک نیو، دختری با استعداد که در زندان به دنیا آمده و بزرگ شده است که از طریق برخورد با افراد خارق‌العاده از همه اقشار زندگی، انتقام و خرد زیادی به دست می‌آورد. او یک جنگ‌جو برای طبقه ستمدیده می شود و برای یافتن ریشه اصلی این مشکل، سفری را آغاز می کند.

بازیگران سریال افسانه اوک نیو

در این مجموعهٔ جین سه یون، گو سو، جونگ جون هو، پارک جو می و کیم می سوک می سوک نقش‌آفرینی کرده‌اند.

جین سه یون بازیگر نقش اوک نیو

اوک نیو

جین سه یون یک بازیگر زن کره جنوبی متولد ۲۸ سپتامبر ۱۹۸۸ است که برنده جایزه نیز شده است. او که با نام کیم یون جونگ متولد شد، اولین بازیگری خود را در درام تلویزیونی محبوب سال ۲۰۱۰ با عنوان “خوب است، دختر بابا” انجام داد. او از آن زمان در بسیاری از فیلم‌ها و درام‌های تلویزیونی محبوب، از جمله «ماسک عروس» (۲۰۱۲)، «پنج انگشت» (۲۰۱۲)، «نسل الهام‌بخش» (۲۰۱۴)، «دکتر غریبه» (۲۰۱۴) و «گل در زندان» بازی کرده است. ” (۲۰۱۶) ، “شاهزاده بزرگ” (۲۰۱۸) و آیتم (۲۰۱۹).

جین سه یون کار خود را به عنوان یک کارآموز برای گروه دخترانه جواهرات کره جنوبی تحت عنوان یک کمپانی سرگرمی آغاز کرد. دیری نگذشت که او شروع به حضور در تبلیغات تلویزیونی مختلف کرد که سپس او را به سمت بازیگری سوق داد. جین فارغ التحصیل دانشگاه چونگ آنگ – تئاتر و فیلم است.

جین در اواخر سال ۲۰۱۲ فاش کرد که در رزومه خود، متولد ۱۹۹۴ به جای سال ۱۹۹۳، یک سال به سن واقعی خود اضافه کرده است. آژانس او ​​توضیح داد: “جین سه یون در اولین حضورش تنها ۱۷ سال داشت. او آنقدر جوان بود که ایفای هر نقشی برای او سخت بود. به همین دلیل ما یک سال به سن او اضافه کردیم.”

گو سو بازیگر نقش یون ته وون در سریال افسانه اوک نیو

Go Soo

گو سو بازیگر متولد ۴ اکتبر ۱۹۷۸ است. او اولین بازیگری خود را در یک تبلیغ تلویزیونی نوشابه انجام داد که در آن در منع رفت و آمد منتظر دوست دخترش می ماند. در ۲۵ آوریل ۲۰۰۸، سو از ارتش اخراج شد و به عنوان یک پرسنل برجسته خدمات عمومی شناخته شد. گو پس از ۲ سال و ۲ ماه سربازی، بازیگری را از سر گرفته بود.

پس از ملاقات با او در سال ۲۰۰۸، سو شروع به ملاقات با کیم هی یون کرد. این زوج در ۱۷ فوریه ۲۰۱۲ ازدواج کردند و اولین فرزندشان یک پسر، در ۲۸ ژانویه ۲۰۱۳ به دنیا آمد. دومین فرزند و اولین دختر آنها در ۱۷ آوریل ۲۰۱۵ به دنیا آمد. در ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۷، سومین فرزند این زوج به دنیا آمد.

کیم می سوک در نقش ملکه مونجونگ

کیم می سوک در نقش ملکه مونجونگ

کیم می سوک متولد ۳ می ۱۹۵۹ اهل کره جنوبی می‌باشد. کیم می سوک بازیگر سینما و تلویزیون است. او برای بازی در فیلم افسانه اوک نیو به شهرت رسیده است. از آثاری که در آنها ایفای نقش کرده است می توان به فیلم ماراتون ( ۲۰۰۵ ) و مجموعه های تلویزیونی میراث درخشان ( ۲۰۰۹ ) ، شکارچی شهر ( ۲۰۱۱ ) ، افسانه اوک نیو ( ۲۰۱۶ ) و عشق زیباست، زندگی فوق العاده است ( ۲۰۱۹ ) اشاره کرد. او حرفهٔ بازیگری خود را در سال ۱۹۷۹ آغاز کرد و از آن زمان یک حرفهٔ پرکار در تلویزیون داشته است.

از نقش های شاخص او می توان به درام صبحگاهی وضعیت ملکه ( ۲۰۰۵ ) و نقش یک نامادری شرور در درام محبوب میراث درخشان ( ۲۰۰۹ ) اشاره کرد. برای به تصویر کشیدن نقش مادر یک دوندهٔ اوتیسمی در فیلم ماراتون ( ۲۰۰۵ ) ، تعریف و تمجیدهای فراوانی دریافت کرد و نامزد جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن در مراسم های جوایز ناقوس بزرگ و جوایز فیلم کره ای شد. او به خاطر ایفای نقش مکمل در فیلم اکشن دلهره آور هفت روز ( ۲۰۰۷ ) ، دوباره نامزد جایزه در جوایز ناقوس بزرگ، جوایز فیلم اژدهای آبی و جوایز فیلم کره ای شد.

پارک جو می بازیگر نقش جونگ نان جونگ در سریال افسانه اوک نیو

پارک جومی

پارک جو می هنرپیشه اهل کره جنوبی است که برای اولین بار به عنوان یک مدل خطوط هوایی آسیانا شروع به بازیگری کرد، سپس در سال ۱۹۹۱ بازیگری را آغاز کرد. پارک پس از حضور در “خانم های قصر” در سال ۲۰۰۱ با تاجر لی جانگ وون ازدواج کرد و به طور موقت از بازیگری بازنشسته شد تا روی خانواده اش تمرکز کند. ; او در سال‌های ۲۰۰۲ و ۲۰۰۷ پسرانش را به دنیا آورد. در این مدت، پارک به‌طور متناوب در تبلیغات ظاهر شد و از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۵ مجری برنامه ورایتی “Yeo Yoo Man Man” بود.

پس از۹ سال غیبت، او به صفحه نمایش بازگشت. در تریلر ۲۰۱۰ “Man of Vendetta”. در سال ۲۰۱۲، پارک ۱۸ قسمت (از ۷۰ قسمت پیش بینی شده) در سریال دورهمی “رویای پادشاه” بازی می کرد که تصادف رانندگی در مسیر صحنه صحنه منجر به جراحات داخلی شد و مجبور شد از سریال انصراف دهد. برای انجام درمان های پزشکی پس از بهبودی، پارک در سال ۲۰۱۴ با “داستان کانگ گو” به تلویزیون بازگشت. در فوریه ۲۰۱۹، پارک با nHuayi Brothers قرارداد امضا کرد.

چوی ته جون در نقش سونگ جی هون در سریال افسانه اوک نیو

چوی ته جون بازیگر نقش

چوی ته جون بازیگر اهل کره جنوبی است. او کار خود را به عنوان یک بازیگر کودک در درام تلویزیونی “پیانو” در سال ۲۰۰۱ آغاز کرد. چوی در سال ۲۰۱۶ مجری برنامه ورایتی “سلام مشاور” شد و در سال ۲۰۱۶ با یون بومی از آپینک به گروه بازیگران “ما ازدواج کردیم” پیوست. او جایزه بهترین بازیگر جدید مرد را برای بازی در درام تلویزیونی “باغ مادر” در سال ۲۰۱۴ دریافت کرد. در ۱ آگوست ۲۰۱۹، چوی برای خدمت سربازی اجباری خود نام نویسی کرد و در ۱۸ مه ۲۰۲۱ مرخص شد.

از اواخر سال ۲۰۱۷، چوی با پارک شین هی با بازیگری قرار دارد. در نوامبر ۲۰۲۱، اعلام شد که این زوج در حال ازدواج هستند و در انتظار یک بچه هستند. در ۲۲ ژانویه ۲۰۲۲ آنها ازدواج کردند. اولین پسر آنها در ۳۱ مه ۲۰۲۲ به دنیا آمد.

جونگ جون هو در نقش یون وون هیونگ

Jung Joon Ho در سریال افسانه اوک نیو

جونگ جون هو بازیگر کره جنوبی است که در سریال زنانی مثل تو در سال ۲۰۰۰ به شهرت رسید. آهنگ های اخیر او “آخرین رسوایی” و “IRIS” هستند. جونگ جون هو علاقه شدیدی به خوانندگی دارد. یونگ در «آخرین رسوایی» که از شبکه MBC پخش شد، آهنگ موضوع شخصیت خود را خواند.

بازی یونگ در “آخرین رسوایی” او را به عنوان یکی از برترین بازیگران عالی سال ۲۰۰۸ به ارمغان آورد. بازی او دوباره در درام موفق سال ۲۰۰۹، “IRIS” به رسمیت شناخته شد. او به عنوان یکی از بازیگران ممتاز شناخته شد. در سال ۲۰۱۱ با گوینده ام بی سی لی ها جونگ ازدواج کرد.

یون جو هی در نقش لی سو جونگ در سریال افسانه اوک نیو

Yoon Joo Hee

یون جو هی بازیگر اهل کره جنوبی است. او اولین بازیگری خود را در یک نقش کوچک در فیلم “کسی خاص” در سال ۲۰۰۴ انجام داد، اما بیشتر به خاطر بازی تکراری خود در مجموعه تلویزیونی درام “مسابقه خدا” که اولین بار در سال ۲۰۱۰ پخش شد، شناخته شده است.

کیم سو یون بازیگر نقش یون شین هی در سریال افسانه اوک نیو

یون شی هی در سریال افسانه اوک نیو

کیم سو یون یک هنرپیشه اهل کره جنوبی است. او بیشتر برای بازی در تعدادی از سریال های تلویزیونی معروف، به ویژه همه چیز درباره حوا، آیریس، پرنسس دادستان و خانه شاد شناخته می شود.

جئون کوانگ ریول بازیگر نقش پارک تائه سو در سریال افسانه اوک نیو

جئون کوانگ ریول متولد ۱۱ فوریه ۱۹۶۰ هنرپیشه اهل کره جنوبی است. او بیشتر به خاطر بازی در مجموعه های تلویزیونی «هور جون، جونگ» و «شاه پخت کیم تاکگو» شناخته می شود.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۲.۸ / ۵. تعداد آرا: ۸

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x