سینما و تئاتر

آخرین اخبار از دستگیری قاتلان داریوش مهرجویی و همسرش

اخبار دستگیری قاتلین داریوش مهرجویی از بزرگان عرصه سینما و تلویزیون و کارگردان نامدار ایرانی و همسرش که به تازگی به طرز وحشیانه‌ای به قتل رسیده‌اند، شب گذشته منتشر شد.

به گزارش تلنگر؛ بنابر گزارشات رسمی به دست آمده از دفتر سردار منتظر المهدی سخنگوی پلیس در خصوص اخبار دستگیری قاتلان داریوش مهرجویی و همسرش ؛ این اخبار کذب بوده و تا کنون قاتل یا قاتلان این پرونده هولناک متورای هستند.

در این اطلاعیه این طور نوشته شده است: تا این لحظه بر اساس اظهارات دستگیر شدگان قبلی ۲ مظنون دیگر شناسایی شدند. اگرچه کماکان کارآگاهان در حال اقدامات فنی و حرفه‌ای در این خصوص هستند. انتظار می‌رود تا رسانه‌های محترم مبتنی بر اخبار متقن و از مسیر دفتر سخنگوی پلیس اطلاع رسانی نموده و از گمانه زنی‌های بی اساس دوری نمایند چراکه کارآگاهان برای رسیدن به نتیجه نهایی نیاز به زمان و دقت دارند.

دستگیری قاتلان داریوش مهرجویی

لازم به ذکر است از بعد از ظهر امروز اخباری مبنی بر دستگیری قاتل داریوش مهرجویی و همسرش در لب مرز در برخی شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

داریوش مهرجویی و همسرش شامگاه شنبه ۲۲ مهر توسط قاتل یا قاتلان در ویلای شخصی‌شان در کرج با ضربات سلاح سرد به گردن به شکل هولناکی کشته شدند.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x