خانواده

عید قربان 1403 چه روزی است + عکس نوشته تبریک عید قربان

در این مطلب قصد داریم ایده‌های گرافیکی خلاقانه‌ برای طراحی انواع بنر عید قربان را ارائه کنیم. شما می‌توانید انواع طرح‌های گرافیکی مخصوص عید قربان را از مجموعه طرح دات آی آر سفارش دهید.

عید قربان یکی از مهم‌ترین اعیاد مسلمانان در سراسر جهان است. مسلمانان این عید بزرگ را محترم شمرده و آن را به شیوه‌های گوناگون جشن می‌گیرند. این عید بزرگ منسوب به حضرت ابراهیم‌ (ع) و پسرش اسماعیل‌ (ع) است و هر سال در روز دهم ذیحجه جشن گرفته می‌شود. در سال ۱۴۰۳ عید قربان در روز ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود. در این مطلب قصد داریم ایده‌های گرافیکی خلاقانه‌ برای طراحی انواع بنر عید قربان را ارائه کنیم. شما می‌توانید انواع طرح‌های گرافیکی مخصوص عید قربان را از مجموعه طرح دات آی آر سفارش دهید.

طراحی پوستر عید قربان

پوستر عید قربان برای اطلاع رسانی مراسم جشن عید قربان در مساجد، حسینیه‌ها و یا پایگاه‌های نذری کاربرد دارد. از آن‌جایی‌که طبق رسومات دیرینه در این روز، مسلمانان به ذبح گوسفند مشغول هستند، نصب بنر نذر قربانی در این روز بسیار کاربردی است. درکنار نصب بنر نذر قربانی، می‌توان پوستر نماز عید قربان را هم قرار داد؛ زیرا نماز عید هم از اعمال بسیار مهم این روز است. اطلاعیه عید قربان با ایده‌های جذاب گرافیکی در مساجد و حسینیه‌ها می‌تواند راهکار مفیدی برای محترم شمردن این عید عزیز باشد. در پوستر نماز عید قربان، المان‌های گوناگونی مانند نماز جماعت، سجاده با رنگ‌هایی نظیر سبز، زرد و مشکی استفاده می‌شود؛ ترکیب این رنگ‌ها و المان‌ها کنار هم، یک تم مذهبی ایده‌آل را می‌سازد.

اگر قصد دارید بنر عید قربان را برای اطلاع‌رسانی نصب کنید، باید به رنگ‌ها و متن استفاده‌شده توجه ویژه داشته باشید. اطلاعیه عید قربان باید با فونتی خوانا نگارش شود و ترکیب رنگ‌ها در آن به‌گونه‌ای باشد که خواندن نوشته را از دور میسر کند. در مجموعه طرح دات آی آر می‌توانید طرح‌های لایه باز جذابی پیدا کنید که برای این منظور مناسب هستند. در مجموعه طرح دات آی آر سعی ‌شده تا تصاویر خام عید قربان به‌گونه‌ای طراحی شوند که مخاطبان بتوانند از طرح‌های گرافیکی باکیفیتی برای چاپ پوستر، پلاکارد، استند، بنر تبریک عید قربان و… استفاده کنند. تمامی طرح‌های گرافیکی این مجموعه با بالاترین کیفیت ارائه می‌شوند تا قابلیت چاپ در ابعاد بسیار بزرگ را برای مشتریان داشته باشند.

نمونه طرح اطلاعیه جشن عید قربان لایه باز – tarh.ir

طرح لایه باز عید قربان چه ویژگی‌هایی دارد؟

همان‌طور‌ که اشاره شد، بنر تبریک عید قربان در مجموعه طرح دات آی آر، به‌شکل لایه باز ارائه می‌شود؛ بنابراین، شما می‌توانید بنر عید قربان را برای مکان‌های مختلفی با اهداف متفاوت استفاده کنید. با استفاده از طرح لایه باز عید قربان می‌توانید ویژگی‌هایی نظیر فونت نوشته‌ها و ترکیب رنگ‌ها را باتوجه به سلیقه مشتری عوض کنید. عکس خام عید قربان معمولا شامل المان‌های گل، نورافشانی، تایپوگرافی عید قربان مبارک، کادرهای مذهبی و اسلیمی و انواع احادیث برای روز عید قربان است. در پوستر عید قربان مبارک مجموعه طرح دات آی آر، امکان تغییرات مختلفی روی ویژگی‌های طرح لایه باز وجود دارد. علاوه‌بر پوستر عید قربان مبارک، می‌توانید بنر دعای نماز عید قربان را هم از این مجموعه سفارش دهید. بنر دعای نماز عید قربان باید حتما با خط خوانا و با کادربندی اسلیمی و مذهبی اجرا شود.

استند تبریک عید قربان

یکی از طرح‌هایی که می‌توان از آن به‌عنوان بنر عید قربان استفاده کرد، استندهای تبریک است. استندها معمولا به‌شکل مستطیل طراحی می‌شوند. در مجموعه طرح دات آی آر استند‌های تبریک شامل عکس خانه کعبه، تبریک عید با خط نستعلیق و دعاهای کوتاه مخصوص این روز بزرگ است. امکان اضافه کردن اطلاعات برگزاری مراسم و عکس‌های مداحان و سخنرانان هم در این طرح وجود دارد.

پوستر نذر قربانی

همان‌طور که می‌دانید ذبح کردن گوسفند و دادن نذری، یکی از رسوم ویژه عید قربان است. برای اطلاع‌رسانی این موضوع و مشارکت همگان در این رسم می‌توان از پوستر خام نذر قربانی طرح دات آی آر استفاده کرد. پوستر نذر قربان مجموعه طرح دات ای آر به‌طور ویژه برای این رسم طراحی شده‌است. در پوستر خام نذر قربانی این مجموعه می‌توانید اطلاعات مختلفی مانند شماره کارت، انواع کد دستوری و نوشتارهایی برای اطلاع‌رسانی را با کادربندی‌های مذهبی درج کنید. این پوستر می‌تواند درکنار بنر عید قربان برای اجرای مراسمات مختلف این روز، کمک بزرگی باشد. در طراحی پوستر نذری از المان‌هایی مانند نذری ویژه این روز و عکس نوشته تبریک عید قربان استفاده شده‌است.

دانلود طرح پوستر نذر قربان لایه باز و قابل ویرایش – طرح دات آی آر

طرح بنر جشن عید قربان

اگر برای مراسم جشن عید قربان نیاز به اطلاع‌رسانی دارید، طرح بنر جشن عید قربان می‌تواند بهترین گزینه باشد. این بنر را می‌توانید از مجموعه طرح دات آی آر به‌شکل لایه باز دریافت کنید. این طرح بنر با المان‌های گل و تبریک عید قربان طراحی شده‌است. درکنار این طراحی زیبا، عکسی از مراسم جشن هم درنظر گرفته شده تا حس‌و‌حال شادی و نشاط را در بنر پیاده کند.

بنرهای دهه امامت و ولایت

اگر به‌دنبال بنر عید قربان هستید، بنرهای دهه امامت و ولایت می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. این دهه فاصله بین عید قربان و عید غدیر است. بنرهای مختلفی در مجموعه طرح دات آی آر طراحی شده که می‌تواند برای تبریک این دهه مناسب باشد. با استفاده از این بنرها می‌توانید مراسمات مربوط به عید قربان و عید غدیر را با هم‌دیگر اطلاع‌رسانی کنید؛ بنابراین اگر می‌خواهید طرحی کامل و کاربردی‌تر را سفارش دهید، بنرهای دهه امامت و ولایت گزینه‌های بسیار خوبی هستند. در بنرهای طرح امامت و ولایت از المان‌های مختلفی مانند کبوتر، شمشیر، عکس حرم حضرت علی‌(ع)، انواع گل و… استفاده می‌شود. در مجموعه طرح دات آی آر می‌توانید طرح لایه باز این بنر را با بالاترین کیفیت سفارش دهید. طرح‌های مجموعه طرح دات آی آر را می‌توان برای طراحی پوستر، بنرهای بزرگ، استند و… استفاده کرد.

نمونه فایل لایه باز پوستر تبریک عید قربان – tarh.ir

کلام آخر

اگر به‌دنبال تبریک عید قربان و اطلاع‌رسانی هستید، بنر عید قربان می‌تواند بهترین گزینه باشد. طرح بنر تبریک عید و سایر اطلاع‌رسانی‌ها را می‌توانید به‌شکل لایه باز از مجموعه طرح دات آی آر سفارش دهید. در این مجموعه طرح‌های گرافیکی با بالاترین کیفیت و استفاده از المان‌های مخصوص طراحی می‌شود. تمامی طرح‌ها لایه باز بوده و به همین دلیل می‌توان تغییرات مختلفی نظیر تغییر فونت و رنگ و… را باتوجه به سلیقه مشتری روی آن اعمال کرد. در مجموعه طرح دات آی آر انواع طرح‌های گرافیکی برای اطلاع‌رسانی مراسمات، تبریک عید، تبریک دهه امامت و ولایت و… وجود دارد.

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x