تولید و تجارت

چطور دوره فروش رایگان دانلود کنیم؟

شاید از خود سوال بپرسید چطور دوره فروش رایگان دانلود کنیم؟ در دنیای امروز، روش‌ های سنتی فروش به دلیل آگاهی روز افزون مشتریان، مقاومت در برابر تبلیغات و کاهش دامنه توجه دیگر کار ساز نیست. تکنیک‌ های فروش مدرن در حال حاضر در مرکز توجه قرار دارند و معمولا این تکنیک ها را با آموزش فروش و بازاریابی می آموزید.

از طرفی این ترفند ها به فرآیندهای فروش استراتژیک هدایت می ‌شوند. همچنین نمایندگان فروش ماهر برای درک و متقاعد کردن مشتریان بالقوه خود از آنها استفاده می ‌کنند. با این حال تکنیک های فروش برای کلیه نمایندگان فروش یکسان نیستند! به عنوان یک نماینده فروش و یا بازاریاب باید تکنیک های فروش خود را از طریق آزمون و خطا اصلاح کنید. به همین ترتیب اطمینان حاصل کنید که پیشنهاد شما با مشتریان بالقوه مطابقت دارد.

بدیهی است که تکنیک‌ های مختلف پیشبرد فروش اثربخشی خود را در بازارهای معاصر ثابت کرده‌ اند. بنابراین می توانید از آنها به عنوان دستور العمل های کلی برای اجرای یک کمپین فروش موثر برای کسب و کار خود استفاده کنید.

از دوره رایگان آموزش فروش را در اختیار شما قرار دادیم تا از تکنیک های کاربردی در آنها برای ارتقای مهارت های فروشندگی و افزایش درآمد خود استفاده کنید. سایت مافینس یکی از معتبرترین سایت هاست که می توانید دوره های فروش رایگان را از این سایت دانلود کنید.

این سایت، فهرستی جامعی از موثرترین تکنیک های پرفروشی که باید هم اکنون برای افزایش فروش خود اجرا کنید را برای شما به ارمغان آورده است! در این مقاله برخی از مهمترین و موثرترین تکنیک های فروش را معرفی خواهیم کرد، بنابراین پیشنهاد می کنم ادامه مقاله را مطالعه فرمایید.

چطور دوره فروش رایگان دانلود کنیم؟

بهترین تکنیک های افزایش فروش

با تکنیک های فروش مناسب، می توانید از عرضه مداوم محصولات به مشتریان جدید برای گسترش کسب و کار خود اطمینان حاصل کنید. این تکنیک های ساختاری به تلاش های شما برای نزدیک شدن، درک و متقاعد کردن مشتریان بالقوه کمک می کند. در مقالات قبلی برخی از موثرترین تکنیک ها را توضیح دادیم، اکنون در مقاله آموزش ترفند افزایش فروش شما را با برخی دیگر از مهمترین و کارآمدترین تکنیک های فرش آشنا خواهیم کرد.

آمادگی برای اعتراض مشتریان

با این تکنیک ها به عنوان فروشنده یا نماینده فروش یک شرکت، همواره برای مخالفت ها و یا اعتراض های رایج مشتریان آمادگی لازم را دارید، به ویژه پس از برقراری اولین تماس. برخی از مخالفت ها و بهانه های مشتریان برای گوش سپردن به صحبت های شما در هنگام فروش معمولا عبارتند از:

  • از فرد یا شرکت دیگری خرید می کنم.
  • سرم خیلی شلوغ است.
  • اکنون زمان خوبی برای انجام این کار نیست.
  • ابتدا جزئیات را برای من ارسال کنید، سپس در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

پس توصیه می کنم که از قبل آنچه را که باید در پاسخ به آنها بگویید با خود تمرین کنید. این عمل باعث می شود تا در نهایت سردرگم نشوید و برتری را در مکالمه از دست ندهید! به طور کلی، باید اعتراضات را بپذیرید و سپس پیام خود را مجدداً برای پاسخ به نگرانی‌ های آنها تنظیم کنید.

همچنین، به یاد داشته باشید که با مطلع شدن مشتریان، اعتراض ها بیشتر می شود. بنابراین، باید مطالب موجود در اینترنت را در مورد پیشنهادات در رابطه با محصولات و برندهای تولید کننده آنها مطالعه کنید تا در طول مکالمه برای ایرادات و اعتراضات مربوطه آماده باشید.

به دنبال ارجاع باشید

یک قانون سرانگشتی برای هر فروشنده این است که از مشتریان راضی خود درخواست کند در مورد محصولات و خدمات شما به افرادی که می شناسند اطلاع سانی کنند. این بدان دلیل مهم است که ارجاعات بدون هزینه اضافی مزیت دهان به دهان را برای شما به ارمغان می آورد! با این حال، درخواست مستقیم برای توصیه شدن در برخی موارد می تواند ناخوشایند باشد. بنابراین، باید راهی برای دور زدن آن پیدا کنید.

معمولا می توانید با تشویق مشتریان به صحبت در مورد افرادی که می شناسند و ممکن است به پیشنهاد شما علاقه مند باشند، این کار را آغاز کنید. همچنین از مشتری راضی اجازه بگیرید تا موضوع بحث خود را با مراجعه کنندگان خود در میان بگذارید. پس از این، می توانید با مشتریان بالقوه پیشنهادی در مورد مکالمه خود با مشتری راضی گفتگو کنید تا مکالمه شما دوام بیاورید!

واضح است که معرفی یکی از محبوب ترین تکنیک های فروش با پتانسیل بالا به حساب می آید. زیرا ۸۳٪ از افراد مایل به ارجاع هستند و تنها باید یک فرصت آسان و به موقع به آنها بدهید.

چطور دوره فروش رایگان دانلود کنیم؟ 3

چالش های مشتری بالقوه را بشناسید

مشتریان بالقوه شما هر روز با چالش هایی روبرو می شوند و فرصت هایی را برای راه حل هایی ایجاد می کنند که می توانید در طول چرخه فروش خود از آنها استفاده کنید! بررسی چالش های مشتری به طور موثر در متقاعدسازی مشتریان تاثیر بسزایی دارد. در ادامه چند چالش متداول بالقوه وجود دارد که باید در زمینه فروش خود به آنها بپردازید تا سریعاً مشتریان بالقوه خود را درگیر و آنها را متقاعد کنید. این چالش ها عبارتند از:

  • خدمات مشتری بی فایده
  • تاخیر در تحویل
  • در دسترس نبودن محصول
  • کیفیت پایین محصول
  • انتظارهای طولانی
  • عدم پیگیری شرکت
  • انتقال مداوم
  • ارتباط ضعیف با خدمات مشتری

از FOMO استفاده کنید

معمولا ترس از دست دادن، یکی از محبوب ترین و تست شده ترین تکنیک های فروش محسوب می شود. با ارائه و برجسته کردن یک پیشنهاد محدود، مشتریان را وادار به عمل کنید که در صورتی که فوراً برای خرید اقدام نکنند، می توانند آن را از دست بدهند! این کار را با ارائه یک فرصت ویژه در یک مهلت دقیق انجام دهید. مانند:

  • تخفیف های محدود به زمان
  • بسته های موقت محصول
  • معاملات محدود و یک زمانه
  • ارسال رایگان در مدت زمان تعیین شده
  • ارائه نسخه ای از محصولات با موجودی محدود

FOMO می تواند مشتریان بالقوه را تشویق به خرید سریع کند و ارزش خالص سفارش را به طور قابل توجهی افزایش دهد. این فرآیند چرخه فروش شما را کوتاه کرده و درآمدتان را افزایش می دهد.

چطور دوره فروش رایگان دانلود کنیم؟ 4

نیاز به تغییر را به مشتریان بالقوه نشان دهید

ممکن است که در برخی از موارد مشتریان احتمالی شما تمایل به حفظ وضعیت موجود داشته باشند، اما باید با برجسته کردن مشکلات و مزایایی که از دست خواهند داد، آنها را از منطقه آسایش خود خارج کنید! همچنین باید در مورد عواقب مسائل و اینکه چگونه راه حل های شما می تواند از نتایج منفی جلوگیری کند، گفتگو کنید.  در عین حال باید بر مزایای منحصر به فردی که محصولات یا خدمات شما برای آنها به همراه دارد، تأکید کنید.

نیاز به تغییر را به مشتریان بالقوه نشان دهید

با نشان دادن نیاز شدید به تغییر، احتمالاً می توانید مشتریان خود را متقاعد کنید که ابتکار عمل را به دست گرفته و خرید را انجام دهند.

فرصتی برای فروش بیشتر پیدا کنید

روشن است که افزایش فروش،نشان از فروش نسخه های با قیمت بالاتر از پیشنهادی است که مشتری خریداری کرده یا به خرید آن علاقمند شده است. این یکی از تکنیک ‌های پرفروش است که به مشتریان بالقوه یا مشتریان علاقه‌ مند فرصتی می‌ دهد تا با خرید نسخه پیشرفته‌ تر محصول یا خدمات اصلی، سفارش بزرگ‌ تری انجام دهند!

از آنجایی که سرنخ ها می توانند به شما، مشتریان علاقمند را نشان دهند، می توانید با پیشنهاد کالاهای جدیدتر خود، فروش خود را افزایش دهید و سود خود را چند برابر کنید. از این رو، سعی کنید با تجزیه و تحلیل پیشنهادات جدید خود و نیازهای مشتریان علاقه مند، به دنبال فرصت هایی برای افزایش فروش باشید. همچنین می ‌توانید به طور مرتب با چنین مشتریانی تماس بگیرید و به آنها پیشنهاداتی برای فروش بیشتر کالاها ارائه دهید. از این سو آنها را تشویق کنید که کالاهای گران تر را نیز از شما خریداری کنند.

نشان دهید که راه حل شما منحصر به فرد است

خریداران مدرن احتمالاً قبل از خرید محصولات پیشنهادی شما، راه حل های مشابهی را در اینترنت جستجو می کنند. این نکته را همواره به یاد داشته باشید که اینترنت مملو از پیشنهادات تبلیغاتی رقبای شماست!

بنابراین، طرح شما باید بر ویژگی های منحصر به فرد پیشنهاد شما تمرکز کند که ارزش بیشتری را در مقایسه با رقبای شما به مشتریان ارائه می دهد. این یک پیشنهاد منحصر به فرد محسوب می شود. معمولا یک گام فروش مبتنی بر USP می تواند با منحصر به فرد کردن شما از پیشنهادات مشابه، نرخ تبدیل شما را به طور تصاعدی افزایش دهد. در واقع، این یکی از موفق ترین تکنیک های فروش تا به امروز است.

کلام آخر

همانطور که مشاهده کردید اولویت فرآیند فروش از فروشنده به خریدار تغییر می ‌کند، زیرا مشتریان بالقوه در برابر تبلیغات استاندارد آگاه ‌تر و مقاوم‌ تر می ‌شوند. تکنیک ‌های فروش اکنون بر روی یک رویکرد ظریف و شخصی برای شناسایی، درک و متقاعد کردن مشتریان احتمالی متمرکز شده ‌اند. بنابراین بسیار مهم است که برای حفظ مزیت رقابتی با رویکرد معاصر در تماس باشید.

در صورتی که زمانی احساس ضعف کردید، می توانید با نقل قول های انگیزشی فروش به مسیر خود بازگردید. از این رو در مقاله چطور دوره فروش رایگان دانلود کنیم؟ با سایت مافینس آشنا شدید. تا با بهترین و تاثیرگذارترین تکنیک های فروش، که می توانید به عنوان نماینده فروش از آنها استفاده کنید، آموزش ببینید. برای آگاهی از تکنیک های دیگر فروش می توانید دوره های فروش رایگان را با مراجعه به سایت مافینس دانلود کنید.

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۵ / ۵. تعداد آرا: ۴

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عباسم
3 ماه قبل

بالاخره یک آموزش درست و حسابی پیدا شد.
ممنون از سایت خوب تلنگر

دکمه بازگشت به بالا
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x