انرژی

دستگاه های پمپ سوخت بنزین هک شد

از ساعاتی پیش سامانه هوشمند پمپ ینزین در بخش هایی از کشور دچار اختلال و قطعی شده اند و تنها بنزین آزاد در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش تلنگر؛ گستردگی این مشکل زیاد است و مردم از شهرهای مختلفی به آن اشاره کرده‌اند و در این راستا شبکه خبر نیز اعلام کرده است که شرکت پخش فرآورده‌های نفتی درباره‌ی آن توضیح خواهد داد.

همچنین بر اساس آخرین اخباری که از مشهد به دستمان رسیده است، طبق گفته شهروندان از ساعتی پیش شواهد حاکی از قطعی سیستم سامانه هوشمند سوخت در جایگاه‌هاست که امکان سوخت‌گیری امکان پذیر نیست.

در همین حال رئیس انجمن جایگاه‌داران سوخت خراسان رضوی با تأیید این خبر تصریح کرد: این اختلال امروز ایجاد شده و موضوع در حال پیگیری و رفع اختلال است.

رضا بهاری افزود: هنوز دلیل اختلال مشخص نیست.

اما پیگیری‌ها برای بررسی علت این توقف در حال بررسی است و ظاهرا مسئولان امر جلسه‌ای در همین رابطه تشکیل دادند. پیگیری ها حاکی است، اختلال در سوخت رسانی پمپ بنزین‌ها در استان های دیگری هم اتفاق افتاده است.

در همین راستا الجزیره به نقل از رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرد که یک گروه هکر اسرائیلی از حمله سایبری به سیستم سوخت رسانی در ایران خبر داد.

گروه هکری اسرائیلی “گنجشک درنده” در شبکه اجتماعی X مدعی شد: حمله سایبری علیه سیستم ملی تامین سوخت ایران انجام دادیم و اکثر پمپ های سوخت آن را از کار انداختیم.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x