سینما و تئاتر

بازیگران فصل دوم سریال The Last of Us معرفی شدند + بیوگرافی

شبکه تولید کننده سریال پر طرفدار و پساآخرالزمانی The Last of Us پس از مدت ها به صورت رسمی از بازیگران فصل دوم سریال The Last of Us پرده برداری کرد.

به گزارش تلنگر؛ شبکه HBO از شروع فیلم‌برداری فصل دوم مجموعه تلویزیونی درام و پسا-آخرالزمانی The Last of Us (آخرین بازمانده‌ها از انسان ) خبر داد. البته فصل دوم وقایع بازی ویدیویی محبوب The Last of Us Part II از استودیو ناتی داگ را با حضور بازیگران فصل دوم سریال The Last of Us نظیر پدرو پاسکال و بلا رمزی پوشش می‌دهد. فصلی که نه تنها میزبان به وقوع پیوستن سلسله اتفاقات جنجالی و شگفت‌انگیزی خواهد بود، بلکه شخصیت‌های جدیدی را نیز به داستان اضافه می‌کند که هر یک وقایع مختلفی را در چنین دنیای مملو از موجودات آدمخوار رقم می‌زنند.

معرفی بازیگران فصل دوم سریال The Last of Us

حال طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده، بازیگران فصل دوم سریال The Last of Us اعلام شده‌اند.

بیوگرافی آریلا بارر بازیگر نقش ملآریلا بارر

آریلا بارر(Ariela Barer) بازیگر، نویسنده، کارگردان و تهیه کننده آمریکایی، متولد ۱۴ اکتبر ۱۹۹۸ در لس آنجلس است که از سال ۲۰۰۸ فعالیت حرفه ای خود را در عرصه بازیگری آغاز نمود. آریلا بارر، سابقه فعالیت در آثاری همچون ولنتاین، علف، دختر جدید، پادشاه جان، خانواده امروزی، فراری‌ ها و آناتومی گری را در کارنامه هنری خود دارد. آریلا بارر در میان بازیگران فصل دوم سریال The Last of Us ایفای نقش مل را بر عهده خواهد داشت. پزشک جوانی که تعهد وی به نجات جان انسان‌ها در شرایطی مرگبار کشیده شده است تا شخصیت وی به چالش کشیده شود.

بیوگرافی تاتی گابریل از فصل دوم سریال The Last of Us

تاتی گابریل (Tati Gabrielle) بازیگر و صداپیشه آمریکایی متولد ۲۴ ژانویه ۱۹۹۶ در کالیفرنیا است که از سال ۲۰۱۴ فعالیت خود را آغاز نمود. او در مدرسه هنر اوکلند فارغ التحصیل شد و پس از آن تصمیم گرفت تا وارد حرفه بازیگری شود. تاتی گابریل سابقه بازی و صداپیشگی در فیلم و سریال هایی همچون کلایدسکوپ، خانه جغد، تو، ایموجی، اره، آنچارتد و ۱۰۰ را در کارنامه هنری خود دارد. تاتی گابریل ایفای نقش نورا را بر عهده خواهد داشت. پزشک نظامی که با گذشته‌ تاریکش کلنجار می‌رود.

دنی رامیرز (Danny Ramirez)دنی رامیرز

دنی رامیرز (زاده ۱۷ سپتامبر ۱۹۹۲ در شیکاگو) یک بازیگر آمریکایی است. او بیشتر برای بازی در نقش وس در The Gifted، ماریو مارتینز در سریال تلویزیونی On My Block و خواکین تورس در The Falcon and the Winter Soldier شناخته شده است. او در فیلم آینده Top Gun: Maverick بازی خواهد کرد. دنی رامیرز از فصل دوم سریال The Last of Us به ایفای نقش منی آلوارز می‌پردازد. سرباز وفاداری که از ترسی درونی من باب ناامید کردن دوستانش رنج می‌برد.

اسپنسر لرد (Spencer Lord)اسپنسر لرد (Spencer Lord)

اسپنسر لرد ایفای نقش اوون را بر عهده خواهد داشت. مردی با اخلاقیات شرافتمندانه که در بدن انسانی جنگجو به دام افتاده و از خود تنفر دارد. اسپنسر لرد با فیلم های دکتر خوب (۲۰۱۷) ، قانون خانواده (۲۰۲۱) و ریوردیل (۲۰۱۷) شناخته شده است .

۴ شخصیت نام برده شده با بازیگران جوانشان نقشی مهم در ماجراجویی‌های الی و جوئل ایفا خواهند کرد. افرادی که قطعاً بینندگان تازه وارد به این فرنچایز را حسابی شگفت‌زده می‌کنند.

این خبر توسط نشریه ورایتی تایید شده است. پیش از این، ایزابلا مرسد، بازیگر نقش دینا در فصل دوم، در مصاحبه‌ای این را خبر داده بود. او می‌گوید که این رابطه صمیمی در پشت صحنه، به تقویت ارتباط آن‌ها در سریال کمک خواهد کرد. بدون شک این رابطه خوب در پشت صحنه به تقویت ارتباط آن‌ها در سریال کمک می‌کند، اما فعلا قصد لو دادن داستان را ندارند.

این خبر برای طرفداران بازی The Last of Us Part II بسیار هیجان‌ انگیز است. چرا که این چهار شخصیت، نقش‌های مهمی در داستان بازی ایفا می‌کنند و حضور آن‌ها در سریال می‌تواند به جذابیت آن اضافه کند. هنوز اطلاعات زیادی از داستان فصل دوم سریال The Last of Us منتشر نشده است. اما با توجه به حضور این چهار شخصیت، می‌توان انتظار داشت که شاهد اتفاقات هیجان‌ انگیزی در این فصل باشیم.

درباره فصل دوم سریال The Last of Us

با اینکه فصل اول سریال The Last of Us  داستان نخستین بازی را روایت کرد، فصل دوم تمام وقایع The Last of Us Part 2 را پوشش نمی‌دهد و داستان دومین بازی در چند فصل روایت می‌شود. در گذشته نیل دراکمن اعلام کرد که فصل دوم این نمایش درست مانند فصل اول تغییراتی خواهد داشت و یک اقتباس صرف نخواهد بود. کریک مازن می‌گوید هیچ یک از کاراکترهای سریال در امان نخواهند بود و «امکان مرگ هر کسی در هر لحظه» وجود دارد. در حال حاضر زمان پخشی برای فصل دوم The Last of Us اعلام نشده است.

بازیگران فصل اول سریال The Last of Us

پدرو پاسکال، بازیگر سریال The Mandalorian (مندلورین) در نقش جول، بلا رمزی، بازیگر سریال Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت) در نقش الی، یانگ مازینو، بازیگر سریال Beef (مشاجره) در نقش جسی، کیتلین دیور، بازیگر سریال Booksmart (بوک اسمارت) در نقش ابی و ایزابلا مرسد، بازیگر فیلم Madame Web (مادام وب) در نقش دینا ازجمله بازیگرهایی به‌شمار می‌آیند که در فصل دوم سریال The Last of Us به ایفای نقش می‌پردازند.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x