ارتباطات

Redmi Note 14 Pro رقیب سرسخت ردمی 12 پرو

اطلاعات درز کرده از شیائومی برای تولید و ساخت سری جدید ردمی، Redmi Note 14 Pro توسط یک افشاگر در فضای مجازی توجه ها را به خودش جلب کرده است.

به گزارش تلنگر؛ شیائومی قرار است در تا ریخ ۴ ژانویه سری جدید ردمی از گوشی‌های هوشمند Redmi Note 13 به بازار عرضه کند. هند اولین بازار خارج از چین خواهد بود که خط تولید Note 13 را در آن تاریخ دریافت می‌کند و نسخه های بعدی برای بازارهای دیگر برنامه ریزی شده است. در حالی که بازار جهانی در حال آماده شدن برای سری نوت ۱۳ است، یک فروشنده چینی مدعی شده است که این برند در حال آماده شدن برای رونمایی از سری Redmi Note 14 Pro برای بازار داخلی چین است.

گزارش‌های اخیر نشان داده‌اند که Realme قصد دارد سری گوشی‌های هوشمند Realme 12 را در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ رونمایی کند. سری Realme 12 احتمالاً چندین مدل را شامل می شود، اما شایعات هنوز جزئیات قابل توجهی را فاش نکرده اند. با این حال، گزارش ها جزئیات کلیدی را در مورد سری Realme 12 Pro ارائه کرده اند.

تاریخ رونمایی از Redmi Note 14 Pro

همچنین در بین این تاریخ های احتمالی به نظر می‌رسد که تاریخ عرضه Redmi Note 14 Pro 21 دسامبر ۲۰۲۳ در بازار داخلی چین باشد.

انتظار می‌رود Realme 12 Pro و ۱۲ Pro+ دارای چیپست Snapdragon 7 Gen 3 باشند. گمانه زنی ها حاکی از آن است که تنظیمات دوربین پشتی Realme 12 Pro شامل یک دوربین تله فوتو ۳۲ مگاپیکسلی سونی IMX709 با زوم اپتیکال ۲ برابر خواهد بود. از سوی دیگر گفته می‌شود که Realme 12 Pro+ به یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision OV64B پریسکوپ تله فوتو است .

اطلاعات لو رفته از Redmi Note 14 Pro

ردمی Redmi Note 14 Pro

به گفته یک افشاگر چینی در شبکه اجتماعی ایکس، سری Realme 12، به ویژه سری Pro، با رقبای سری Redmi Note 14 Pro روبرو خواهند شد. سری Redmi Note 13 در ماه سپتامبر در چین رونمایی شد، بنابراین این شرکت احتمالاً یک فاصله شش ماهه قبل از اعلام خط تولید Redmi Note 14 حفظ خواهد کرد. این نشان می دهد که می تواند در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴، احتمالا در ماه فوریه، عرضه شود. اطلاعات دهنده ادعا کرد که سری نوت ۱۴ دارای صفحه نمایش لبه خمیده، برخی از ویژگی های سطح پرچمدار و محدوده قیمتی مشابه با همتایان Realme خواهد بود.

سری Redmi Note 14 Proهمچنین برخی از ویژگی های دوربین موجود در گوشی های هوشمند پرچمدار این شرکت را غیرمتمرکز خواهد کرد. اما سری Realme 12 Pro دارای پردازنده جدید Snapdragon 7 Gen 3 و دوربین تله فوتو خواهد بود. شیائومی می تواند رقیبی را برای عرضه زودتر از جدول زمانی معمول برای رقابت با دستگاه های Realme آماده کند. سری Redmi Note 14 Pro در محدوده قیمتی مشابهی عرضه خواهد شد و بر عملکرد دوربین تمرکز دارد.

مشخصات کلی Redmi Note 14 Pro

  • ۶.۷۲ اینچ (۱۷.۰۷ سانتی متر)
  • ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعت
  • ۵۰ مگاپیکسل
  • ۱۰۸ مگاپیکسل + ۱۲ مگاپیکسل + ۸ مگاپیکسل + ۲ مگاپیکسل
  • Qualcomm Snapdragon 730G

صفحه نمایش Redmi Note 14 Pro

  • ۳۹۲ ppi
  • AMOLED
  • بله، صفحه لمسی خازنی، چند لمسی
  • بله با صفحه نمایش سوراخ دار
  • ۶.۷۲ اینچ (۱۷.۰۷ سانتی متر)

باتری Redmi Note 14 Pro

  • ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعت
  • لیتیوم پلیمر
  •  سریع

دوربین Redmi Note 14 Pro

دوربین ردمی Redmi Note 14 Pro

  • ۱۲۰۰۰ x 9000 پیکسل
  • ۵۰ مگاپیکسل، دوربین اصلی
  • جبران نوردهی
  • زوم دیجیتال خودکار فلاش تشخیص چهره برای فوکوس تنها کافیست لمس کنید
  • حالت عکاسی پیوسته برد دینامیکی بالا (HDR)
  • ۱۹۲۰×۱۰۸۰ @ ۳۰ فریم بر ثانیه
  • دارای فلش LED

شیائومی آماده است تا سری Redmi Note 13 خود را در هند با دستگاه‌هایی که چندین دستگاه را عرضه می‌کنند عرضه کند. ارتقاء به مهم ترین تلفن های Redmi. با این حال، جانشین این تلفن‌ها می‌تواند زودتر از آنچه انتظار می‌رفت به چین بر اساس اطلاعات فاش شده توسط یک اطلاعات چینی بیاید. در اینجا اطلاعاتی درباره  Redmi Note 14 Proآینده می گوید.

براساس گزارشات قبلی، Realme 12 Pro و Pro+ قبلاً از طریق BIS برای عرضه در هند گواهینامه دریافت کرده‌اند و انتظار می‌رود که دارای مجوز باشند. پردازنده جدید اسنپدراگون ۷ نسل ۳. از دیگر ویژگی های آن می توان به لنز تله فوتو برای هر دو دستگاه اشاره کرد. سری Redmi Note 14 Pro می‌تواند به طور مشابه در ارائه دوربین‌های زوم اپتیکال بهتر کار کند.

Redmi Note 13 Pro+ برای اولین بار یک صفحه نمایش خمیده را به سری Redmi Note می آورد و به همان روش ادامه می دهد. سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی از مدل سال گذشته. سری Redmi Note 13 در تاریخ ۴ ژانویه در هند عرضه می شود در حالی که سری Realme 12 Pro ممکن است در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ رونمایی شود.

قیمت Redmi Note 14 Pro

ردمی 14 پرو

Tipster چینی “Smart Pikachu” در رسانه اجتماعی چینی Weibo پست کرد و اظهار داشت که Redmi Note 14 رقابت نزدیکی با سری Realme 12 با محدوده قیمت و مشخصات مشابه. هر دو سری دارای صفحه نمایش خمیده و تمرکز بر عملکرد دوربین خواهند بود.

سخن پایانی

متاسفانه در حال حاضر اطلاعاتی بیشتر از این در مورد مشخصات سری ردمی نوت ۱۴ در دسترس نیست. با توجه به اینکه برند رقیب قصد دارد دوربین های تله فوتو و پریسکوپ را در سری ۱۲ پرو با قیمتی در حدود ۲۰۰۰ یوان (۲۸۰ دلار) معرفی کند، ممکن است Redmi Note 14 Pro دارای دوربین تله فوتو باشد، در حالی که Note 14 Pro+ می تواند دارای دوربین تله فوتو باشد. دارای دوربین تله فوتو پریسکوپ هنوز برای حدس زدن در مورد مشخصات سری نوت ۱۴ خیلی زود است، بنابراین توصیه می شود قبل از هر گونه فرضی منتظر گزارش های بیشتر باشید.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x