اخبار خودرو

جزئیات تحویل خودرو برقی کرمان موتور به تاکسی رانی تهران

طی مراسمی که امروز صبح در سازمان تاکسیرانی با مسئولیت کرمان موتور برگزار شد، کرمان موتور با شرکت وزارت صمت، چهارصد دستگاه تاکسی برقی را به ناوگان تاکسی‌رانی تحویل داد.

به گزارش تلنگر؛ در این مراسم که صبح امروز برگزار شد، در سازمان تاکسیرانی توسط کرمان موتور برگزار شد این شرکت با همکاری وزارت صمت، چهارصد دستگاه تاکسی برقی کی ام سی J۷ EV تحت عنوان E۵۰A را به ناوگان تاکسی‌رانی تحویل داد. در این مراسم چهره هایی نظیر زاکانی، شهردار تهران، علی آبادی، وزیر صمت، منوچهر منطقی، معاون وزارت صمت و خانم مالکی، سرپرست تاکسی‌رانی و مدیرعامل کرمان موتور حضور داشتند.

به گفته کرمان موتور این خودرو ها توسط شرکت خدمات بین الملل کرمان خودرو k.vis با همکاری شاتل، توسط اپلیکشن شهرزاد سازمان تاکسیرانی ارائه خدمات خواهد کرد. پلاک ملی  این خودروها صادره شده است و پلاک”ت” هم توسط شورای عالی ترافیک تست شده و تا هفته‌ آینده صادر می شود. در مرحله اول قرار است ۴۰۰ دستگاه از این خودروها به ناوگان تاکسیرانی شهر تهران افزوده شود.

از جمله امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به صندلی و فرمان چرمی،مانیتور لمسی، کیسه هوا، ای بی اس، ای بی دی، دوربین دید عقب، ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، اتوهلد و سیستم الکترونیکی کنترل پایداری اشاره کرد.خودرو به تاکسی رانی کرمان

این خودرو با رنگ بدنه مشکی، امکانات رفاهی پایه و ۵ سال ضمانت باتری به قیمت ۱ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان در اختیار شهرداری تهران قرار گرفته است.

مشخصات خودرو برقی

حداکثر قدرت این خودرو ۱۴۲ کیلووات و حداکثر گشتاور ۳۴۰ نیوتون متر است. این خودرو در مدت ۱.۵ ساعت با شارژ سریع و در مدت ۸ ساعت با برق معمولی شهری شارژ می‌شود. این خودرو با گشتاور ۳۴۰ نیوتون متر قادر است در مدت کمتر از ۸ ثانیه شتاب صفر تا صد کیلومتر را طی کند.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x