ارتباطات
موضوعات داغ

لپ تاپ حرفه ای فتوشاپ باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

اگر به دنبال بهترین لپ تاپ حرفه ای فتوشاپ هستید، ما در اینجا به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید بهترین لپ تاپ فتوشاپ را انتخاب کنید.

به گزارش تلنگر؛ فتوشاپ یا هر نرم‌افزار ویرایش عکس دیگری به یک لپ تاپ حرفه ای فتوشاپ قدرتمند با پردازنده سریع، کارت گرافیک مناسب و رم زیادی نیاز دارد تا بتواند تمام جریان‌های کاری پرمصرف شما را مدیریت کند. در حالت ایده‌آل، لپ‌تاپی با صفحه‌نمایش واضح و با وضوح، نرخ تازه‌سازی و اندازه عالی برای مشاهده و کار با رنگ‌های دقیق برای نتایج بصری بهتر در خروجی نهایی می‌خواهید. اگر می‌خواهید آن را به هر کجا که می‌روید؛ ببرید، لپ‌تاپ باید سبک وزن باشد و عمر باتری مناسبی نیز داشته باشد .

پیدا کردن لپ تاپ مناسب برای فتوشاپ می تواند چالش برانگیز باشد، زیرا بازار با صدها گزینه پر شده است. برای کمک به شما، کار سختی را انجام داده‌ایم و لپ تاپ حرفه ای فتوشاپ را برای نرم افزارهای ویرایشی انتخاب کرده‌ایم تا بتوانید بلافاصله پروژه‌های خلاقانه خود را شروع کنید.

ویژگی های لپ تاپ حرفه ای فتوشاپ

ما از تخصص خود برای مقایسه چندین لپ‌تاپ و انتخاب لپ‌تاپ‌هایی استفاده کرده‌ایم که بهترین ارزش را در ازای پول ارائه می‌دهند. هنگام انتخاب لپ‌تاپ‌ها، ما به دقت به مشخصات، ویژگی‌ها و دیگر جنبه‌های قابل توجه هر لپ‌تاپ نگاه کردیم تا ببینیم آیا ارزش پولی را دارند یا خیر. ما همچنین دائماً در حال بررسی بازار برای لپ‌تاپ‌های بیشتری هستیم تا به لیست خود اضافه کنیم، بنابراین مطمئن شوید که به زودی اینجا را بررسی کنید.

نحوه انتخاب بهترین لپ تاپ برای فتوشاپ

لپ تاپ حرفه ای فتوشاپ باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

پیدا کردن بهترین لپ تاپ برای فتوشاپ می تواند مشکل باشد، زیرا بازار با صدها لپ تاپ پر شده است. برای کمک به شما، ما برخی از عواملی را که باید قبل از خرید نهایی در نظر بگیرید، فهرست می کنیم.

CPU

فتوشاپ یک نرم افزار فشرده CPU است، بنابراین باید یک لپ تاپ حرفه ای فتوشاپ را انتخاب کنید که دارای پردازنده قدرتمند باشد. مطمئناً یک GPU برای جلوه‌های با استفاده از موتور گرافیکی مرکوری مهم است، اما فتوشاپ در بیشتر موارد به CPU شما متکی است. بنابراین، می‌خواهید با لپ‌تاپ‌هایی بروید که دارای پردازنده‌های نسل دوازدهم یا سیزدهم اینتل با تعداد هسته‌ها و رشته‌های مناسب و حداکثر فرکانس توربوی بالا، ترجیحاً بالای ۴.۰ گیگاهرتز هستند. با این حال، به خاطر داشته باشید که ممکن است پردازنده های قدرتمندی را در لپ تاپ های ارزان قیمت پیدا نکنید. اگر به دنبال گزینه های بیشتری با این پردازنده ها هستید، مطمئن شوید که برخی از بهترین لپ تاپ های نسل دوازدهم اینتل و بهترین لپ تاپ های نسل سیزدهم اینتل را بررسی کنید.

رم لپ تاپ

رم یکی دیگر از اجزایی است که بر عملکرد کلی لپ تاپ تاثیر دارد. رم بیشتر هنگام کار با فایل های حجیم و متعدد کمک می کند. در حالت ایده آل، لپ تاپی که دریافت می کنید باید حداقل ۱۶ گیگابایت رم داشته باشد. اما برای موارد پیشرفته، توصیه می کنیم ۳۲ گیگابایت رم را در نظر بگیرید.

نمایش دادن

Macbook on location

مطمئن شوید که یک لپ تاپ با صفحه نمایش بزرگ برای Adobe Photoshop، ترجیحاً ۱۵ اینچ یا بالاتر تهیه می کنید. شما نمی توانید همه چیز را به وضوح در یک صفحه نمایش کوچکتر ببینید. فقط اگر لپ تاپ سبک وزن یا لپ تاپ ۲ در ۱ را انتخاب می کنید، اندازه صفحه نمایش کمتر از آن را انتخاب کنید. علاوه بر این، صفحه نمایش لپ تاپ شما باید دقیق رنگ و روشن باشد. اگر می‌خواهید صفحه‌نمایش بزرگی داشته باشید، توصیه می‌کنیم بهترین لپ‌تاپ‌های ۱۷ اینچی و بهترین لپ‌تاپ‌های ۱۸ اینچی را بررسی کنید .

قابل حمل بودن

اگر دوست دارید عکس ها را در حال حرکت ویرایش کنید، می خواهید یک لپ تاپ قابل حمل تهیه کنید. منظور ما از این لپ تاپ سبک وزن و عمر باتری عالی است. حمل یک لپ‌تاپ سنگین در تمام طول روز می‌تواند به گردن، شانه‌ها و کمر شما آسیب برساند، بنابراین باید از رفتن به سراغ گزینه‌های حجیم خودداری کنید. علاوه بر این، لپ تاپ شما باید حداقل شش ساعت پس از شارژ کامل دوام بیاورد.

Apple MacBook Pro؛ لپ تاپ حرفه ای فتوشاپ

اپل مگ بوک پرو

اگر به دنبال بهترین لپ تاپ حرفه ای فتوشاپ هستید، Apple MacBook Pro  باید اولین گزینه شما باشد، زیرا یکی از بهترین لپ تاپ ها برای ویرایش عکس است. این لپ تاپ رده بالا از تراشه M2 Max با CPU 12 هسته ای و پردازنده گرافیکی ۳۸ هسته ای تغذیه می کند، که باید بدون زحمت پروژه های گرافیکی فشرده مانند ویرایش عکس را انجام دهد و در عین حال عمر باتری عالی را ارائه دهد.

علاوه بر آن نیز این لپ‌تاپ دارای ۹۶ گیگابایت رم DDR5 است که سرعت و پاسخ‌گویی بی‌نظیر را هنگام راه‌اندازی یا پیمایش برنامه‌های سخت ارائه می‌دهد. به علاوه، پهنای باند حافظه ۴۰۰ گیگابایت در ثانیه سرعت انتقال بالاتری را برای داده های عظیم تضمین می کند. و اگر این کافی نیست، ظرفیت ذخیره سازی ۴ ترابایتی SSD برای همه داده های نرم افزار، فایل های رسانه ای و سایر موارد شخصی خود دارید. با این مشخصات، به این زودی نگران ارتقاء آن نخواهید بود.

وقتی صحبت از بیرون به میان می آید، لپ تاپ دارای صفحه نمایش ۱۶.۲ اینچی Liquid Retina XDR با تصاویر فوق العاده واضح و رنگ های واقعی است. صفحه نمایش بسیار روشن است، زیرا روشنایی آن می تواند تا ۱۶۰۰ نیت افزایش یابد و همچنین دارای نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز برای تصاویری روان است. به طور کلی، Apple MacBook Pro 2023 یک انتخاب عالی برای فتوشاپ است. باتری آن نیز می تواند تا ۲۲ ساعت دوام بیاورد که آن را به انتخاب بهتری تبدیل می کند.

Asus VivoBook 15X؛ لپ تاپ حرفه ای فتوشاپ

ایسوس ویو بوک

اگر می‌خواهید یک لپ تاپ حرفه ای فتوشاپ و مقرون‌به‌صرفه داشته باشید، ما Asus VivoBook 15X را توصیه می‌کنیم. با وجود قیمت ارزان‌تر، این لپ‌تاپ از پردازنده AMD Ryzen 7 7730U CPU همراه با AMD Radeon Graphics بهره می‌برد. این ترکیب رندر گرافیکی صاف را برای کارهای کم‌تر فتوشاپ تضمین می‌کند.

تا آنجا که به رم مربوط می شود، ۱۶ گیگابایت رم DDR دریافت می کنیم که برای فتوشاپ کافی خواهد بود زیرا زمان بارگذاری سریعتر برنامه و قابلیت های چندوظیفه ای کارآمد را تضمین می کند. مانند برخی از بهترین لپ‌تاپ‌های مقرون‌به‌صرفه ، تنها نقطه ضعف آن فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی SSD است که باید چند نرم‌افزار و سایر فایل‌های شخصی را در خود جای دهد. با این حال، این چیزی است که شما از یک گزینه بودجه دریافت می کنید.

نمایشگر آن چیزی است که این لپ‌تاپ را از بقیه متمایز می‌کند، زیرا دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی FHD OLED با DisplayHDR 600 برای رنگ‌های بسیار زنده هنگام ویرایش محتوای دیجیتال سنگین است. صفحه نمایش نیز بسیار روشن است و برای تنظیمات در فضای باز و روشن مناسب است. به غیر از آن، این لپ تاپ دارای صفحه کلید راحت با محافظ ضد باکتری ایسوس، طراحی لولای تخت ۱۸۰ درجه ، سنسور اثر انگشت و گزینه های اتصال گسترده است.

Asus ProArt StudioBook 16؛ لپ تاپ حرفه ای فتوشاپ

Asus ProArt StudioBook 16

اگر یک پیشنهاد برتر برای لپ تاپ حرفه ای فتوشاپ ویندوزی خواهید Asus ProArt StudioBook 16 است که برخی از جدیدترین اجزا را دارد و می‌تواند کارهایی که نیاز به منابع زیادی را دارند به راحتی انجام دهد. به عبارت دیگر، از نظر عملکرد شما را ناامید نمی کند، به همین دلیل است که ما فکر می کنیم شایسته است که یکی از بهترین لپ تاپ های ۱۶ اینچی باشد .

این لپ تاپ دارای پردازنده Intel Core i9-13980HX با ۲۴ هسته، ۳۲ رشته و حداکثر افزایش سرعت ۵.۶ گیگاهرتز است که برای انجام آسان Adobe Photoshop و سایر کارهای سخت کافی است. علاوه بر این، یک پردازنده گرافیکی NVIDIA RTX 4070 با ۸ گیگابایت GDDR6 VRAM وجود دارد که قدرت پردازش گرافیکی فوق‌العاده‌ای را برای گردش کار ایجاد محتوای شما ارائه می‌کند.

برای ذخیره سازی سریع و دسترسی به حافظه، ایسوس ProArt StudioBook 16 دارای ۱ ترابایت SSD برای همه داده ها، برنامه ها یا فایل های شخصی شما و ۳۲ گیگابایت رم DDR5 برای چندوظیفه ای کارآمد بین برنامه های سخت است. هر دو بیش از اندازه کافی هستند، بنابراین تا چند سال دیگر نگران ارتقای آنها نخواهید بود، حداقل نه رم.

با حرکت به سمت نمایشگر، یک صفحه نمایش ۱۶ اینچی OLED 3.2K با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ برای زاویه دید فوق عریض دریافت خواهید کرد. حداکثر روشنایی صفحه نمایش ۵۰۰ نیت است، به این معنی که شما می توانید همه چیز را به وضوح ببینید، حتی در محیط های با نور خوب. برای جلوه‌های بصری روان‌تر، نمایشگر دارای نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز است. به طور کلی، Asus ProArt StudioBook 16 یک لپ‌تاپ قدرتمند است که در بخش عملکرد بسیار خوب است.  اما فضای ذخیره سازی ممکن است برای برخی از کاربران کم باشد.

LG Gram 14؛ لپ تاپ حرفه ای فتوشاپ

ال جی گرم 14

اگر به دنبال بهترین لپ تاپ ۲ در ۱ برای فتوشاپ هستید، که به عنوان تبلت نیز عمل می کند، لپ تاپ LG Gram 14 همان چیزی است که نیاز دارید. این لپ‌تاپ دارای پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i5 است که قدرت پردازشی کافی برای چندوظیفه‌ای یکپارچه را فراهم می‌کند. در مورد کارت گرافیک، پردازنده گرافیکی اینتل Iris Xe است که به راحتی می تواند کارهای ویرایش سبک و طراحی گرافیکی را انجام دهد.

علاوه بر این نیز یک SSD 512 گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 برای راه‌اندازی سریع و زمان بارگذاری برنامه‌ها دریافت می‌کنید. اکثر کاربران ادوبی فتوشاپ رم را کافی می‌دانند، اما اگر نیازتان افزایش یابد، همیشه می‌توانید آن را ارتقا دهید. در مورد فضای ذخیره سازی، قطعاً پس از مدتی نیاز به ارتقاء آن پیدا خواهید کرد، زیرا ۵۱۲ گیگابایت می تواند به سرعت پر شود. ما معمولاً توصیه می کنیم حداقل ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی را هدف قرار دهید.

در قسمت بیرونی، لپ تاپ دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی WUXGA با نسبت تصویر ۱۶:۱۰ برای زاویه دید وسیع تر است. به‌علاوه، صفحه‌نمایش غیر بازتابنده IPS و DCI-P3 99 درصد طیف رنگی عالی ارائه می‌کنند و به حفظ تمرکز در طول جلسات ویرایش طولانی کمک می‌کنند.

یکی دیگر از جنبه های قابل توجه طراحی لولای ۳۶۰ درجه است که به شما امکان می دهد لپ تاپ خود را به تبلت تبدیل کنید تا تجربه تماشای همه کاره را داشته باشید. مانند برخی از بهترین لپ‌تاپ‌های با عمر باتری ، این لپ‌تاپ تا ۱۰ ساعت عمر باتری دارد، بنابراین پس از هر چند ساعت نگران وصل کردن شارژر نخواهید بود.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x